Jump to content

Waar staat de BF Injection nog meer?


Dylann.

Recommended Posts

Hallo

Ik zit nu de Love Media te doen, je weet wel denk ik. autos/motoren die op een lijstje staan afleveren in de garage, je krijgt er dan zoveel geld voor. Ik hoef nog maar 2 auto's, dit is onderanderen de BF Injection. Op wikigta staat hij dicht bij Salvators woning, ik heb daar de heletijd gezocht maar niks gevonden. ik heb ook 5x rond gereden en toen weer gezocht want wie weet staat hij er dan wel. Maar mijn vraag is: Weten jullie waar nog een BF Injection staat?

MVG Dylann.

Bewerkt: door Dylann.
Link to comment
Delen op andere websites

De BF Injection is een vervelende als je niet weet waar hij precies staat, dat moet ik toegeven. Alleen heeft hij maar één vindplaats, en dat is die locatie die je op WikiGTA hebt gevonden. Dus daarmee zul je het helaas moeten doen. Ik zal even proberen uit te leggen waar hij precies staat.

Deze zijde van Portland bestaat uit een stuk strand, dan steile rotsen en dan de stad zelf. Nu moet je via de have naar het strand toe, niet boven op de berg. De BF Injection staat op het strand. Zie hieronder hoe je moet gaan, dat verduidelijk het als het goed is goed genoeg.

post-40486-1254070993.png

Ga via de richting van de pijl het strand op, de BF Injection staat ergens aan de voet van de rotsenpartij geparkeerd; nu aan de linker kant. Je ziet daar een soort inhammetje in de berg. Is niet te missen als het goed is. Het kan zijn dat hij er niet staat, je kan zien of je goed kijkt doordat het zo gaat: strand, stuk rotsen en dan weer een stuk strandzand. Daar staat normaal de BF Injection. Wanneer hij er niet staat moet je weggaan en naar bijvoorbeeld het politiebureau gaan, om dan terug te gaan. Grote kans dat hij er dan wel staat.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, zeg maar wanneer dat niet is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...