Jump to content

Heil


Le Freak

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    7

  • Melchior

    5

  • Baffie

    4

  • MrKooKie

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het leger kan je alleen in level drie achter je aan krijgen, en bij de oranje missie 'Tanksgiving' van de Rednecks in level 2. In level drie is 'the key to chaos' simpel: gewoon veel ventjes / auto's mollen, en bij die missie krijg je het leger zodra je in die tank in de legerbasis stapt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

ja alleen ik vind de bikes daar echt dom als je heel zacht tegen een auto aan rijd lig je al aan de andere kant van de straat (ik laat trouwens altijd het leger achter me aankomen en dan jat ik een tank en dan boem boem HAHAHAHA :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Weer on topic !

Ik vind het wel leuk dat je je speler langs de bovenkant ziet. En de filmpjes zijn echt opgenomen. Dat vind ik wel vet.

Hoe bedoel je de filmpjes? Ik heb GTA2 ook een poosje gehad, en toen kon je alleen maar naar telefooncellen toelopen waar je de opdracht kreeg. Ik heb trouwens nooit gehad dat ik van een gang geen missies meer kreeg. Zelfs in GTA2 waren er al unieke stunten. Ik heb er maar één ooit gevonden in level 2. Level 3 vond ik niks aan, daar was het één grote gangoorlog. Weet iemand misschien waarom er in het begin van level 2 zo'n gangster wordt overreden?

Link to comment
Delen op andere websites

Over de filmpjes: Misschien bedoeld hij de intro en GTA2; The Movie (Die inderdaad het bekijken waard is B) )

Er zijn geen unieke stunten in GTA2. Alleen wanneer je van een hoog gebouw afspringt met een auto krijg je een Insane Stunt Bonus van $1000,=. Het maakt niet uit waar, wanneer of hoe vaak je dit doet.

En die gast wordt overreden vanwege de zieke humor van Rockstar. Terwijl je op de achtergrond de bekende tekst 'respect is everything' hoort, staan twee gangleden elkaar naar het leven.

Link to comment
Delen op andere websites

**Klopt zachtjes op de deur... Mag ik alsjeblieft ook meedoen in het GTA2 forum :unsure: ** :puh: GTA2 Pfff dat is echt al lang geleden :S:S Ik denk dat ik eerst maar weer is een weekje moet gaan spelen voordat ik weer informatie kan geven :):) Ik weet wel dat ik die missie in level 2 voor Zaibatsu met een brandweerwagen met flamethrower cool vond en daar egt UREN mee ging rond "Rijden" :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik het voor het eerst deed, écht prachtig die missies. Ik dacht minstens dat ik het allermooiste spel ter wereld in m'n PC had terwijl Vice City toen al bijna uit was :D . Ik ging heel vaak doen dat ik alleen de code had voor dat je niet dood kon gaan en oneindig machinegeweer. Dan proberen uit te spelen. Ging wel, daar kreeg je overal geld voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Jemig, dat was lang geleden. De eerste keer dat ik het speelde zat ik de hele tijd boeren en scheten te laten :puh: (dat vond ik toen vet gaaf)

Was het ook niet zo, dat als je dood ging dat je op de achtergrond zo 'Ohhhh' hoorde? (staat vaag in mijn geheugen)

Ik vond het echt een super spel en zat altijd eerst bij de 'Z' (zwart) bende en daarna bij groene (met een smilie volgens mij) en dan had je ook nog paarse (een bliksempje)

Toen was dat je als je iemand uit de auto sleurde, vet cool. Ennu slaan we iemands hersens in met een dildo :lol:

Bewerkt: door GTAspeler
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Ja, toen ik het de eerste keer speelde. Echt prachtig, al die missies, alleen kon ik het voor geen meter en moest ik telkens weer dezelfde missies doen, dat begon wel een beetje te vervelen.

GTA 2 is en blijft gewoon mooi maar naarmate er nieuwere (betere) versies uitkome zoals 3,VC en SA

dan denk k toch wel dat meer mense dit soort spelle links late ligge al1 zal er altijd wel een schaars publiek zijn die deze games verslind

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...