Jump to content

Rock/Metal Topic


TaartJJ~!

Recommended Posts

Ben een rock,punk,metal fan

ik heb in mijn lijst staan.

Bowling for soup.
Breaking benjamin
Childeren Bodem
Manowar
Nirvana
AC/DC
Bon Jovi
Bullet for my valletine
Within Temptation
Epica
Ramstein
Di-rect(Toen Tim er nog bij zat)
Courage my love
Fit for rivals
Sum41
The offspring
Slipknot
Korn
Guns & Roses
Beatles
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cheers.

    19

  • Lord-Vortex

    15

  • GuitarGuy666

    10

  • StijnGTA

    10

Zelf vind ik Guns N' Roses goed met hun nummers:

Welcome To The Jungle ( komt voor in GTA SA :puh: )

Paradise City.

Sweet Child O' Mine.

Patience.

Ik vind vooral de nummers van het album Appetite For Destruction goed,maar paradise city blijft mijn favoriet, die intro is gewoon prachtig vind ik :tu:

Hier nog een goed nummer van Pantera. Vind de video ook heel mooi gemaakt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ben in dit hele topic nog niet één keer de naam Avenged Sevenfold tegengekomen. Geen liefhebbers van die band hier? Één van de beste live acts in het rock-/metalgenre op dit moment als je het mij vraagt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben in dit hele topic nog niet één keer de naam Avenged Sevenfold tegengekomen. Geen liefhebbers van die band hier? Één van de beste live acts in het rock-/metalgenre op dit moment als je het mij vraagt.

Geweldige band, vooral Nightmare album vind ik vet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Agreed, Avenged is een zeer goede band maar niet echt mijn favoriet. Ik val zelf de laatste tijd weer terug op Rammstein, de band waar ik toch al vijf jaar trouw naar luister en me nog steeds nooit teleurstelt. Vandaag ook het nieuwe album van Fear Factory besteld, komt hopelijk begin Juni binnen en hopelijk is binnenkort een nieuw shirt ook al bezorg van Rammstein :)

Maar ook, maakt niet uit wat, ik val toch weer terug naar Rammstein of Fear Factory, maakt niet uit in welke mood ik ben die twee doen het altijd goed. Beide beetje duistere muziek, Rammstein gewoon het kille en Fear Factory het industriële en daar het killere van. Heerlijk!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik zal hier maar wat nieuw leven in brengen, zo stilletje hier... :puh:

Ik ben deze maandag 28/05 naar wechter boetique geweest voornammelijk voor metallica maar er waren ook andere goeie groepen zoals channel zero en mastodon.

Het was een special voor de 20ste verjaardag van hun black album, welke ze denk ik ook volledig hebben live gespeeld en daar naast ook nog oudere nummers zoals master of puppets, hit the lights,seek and destroy etc...

Ik vond het echt een zalig optreden, was ook de eerste keer dat ik naar een echt festival ging en metallica live zag dus heb er een leuke ervaring aan over gehouden :tu:

Hier een van hun nummers (battery) ik heb het wel niet zelf gefilmd ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik dacht: Laten we even lekker naar Deep Purple luisteren. Zie ik op youtube bij de reacties taan: 'R.I.P. Jon Lord'. Blijkt dat hij vandaag is overleden... Ik vond hem altijd een goede toetsenist.

Helaas is hij vandaag overleden aan alvleesklierkanker.

Jon Lord, 9 juni 1941 - 16 juli 2012

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...