Jump to content

Tony Cipriani


W3sl3y

Recommended Posts

Wie is Tony Cipriani en wat had ie voor een rol in GTA III?

wie hij is

en man

- rond de 40 - 50 jaar

-itaan

zo ziet hij er toch uit :puh:

rol in gta3?

als die daar is zat speelde die de rol van de italaanse mafia van gta3(gasten die met BMW's rond reeden) BMW--> blik op wielen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wie is Tony Cipriani en wat had ie voor een rol in GTA III?

Heb je nog nooit gta 3 gespeeld

jawel toen ie net uit was had ik hem gelijk uitgespeeld maar ik speel het al heeeel lang niet meer dus ben ik ook de meeste personages vergeten.

En wat dan nog maakt het anders wat uit?

Ik vraag dit niet alleen voor mezelf maar ook voor andere mensen die het ook niet weten en toch nieuwsgierig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie is Tony Cipriani en wat had ie voor een rol in GTA III?

Heb je nog nooit gta 3 gespeeld

jawel toen ie net uit was had ik hem gelijk uitgespeeld maar ik speel het al heeeel lang niet meer dus ben ik ook de meeste personages vergeten.

En wat dan nog maakt het anders wat uit?

Ik vraag dit niet alleen voor mezelf maar ook voor andere mensen die het ook niet weten en toch nieuwsgierig zijn.

Hij was ook wel een belangrijk persoon hij heeft je naar salvatore leone gebracht

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, Als ze iemand uit de Mafia familie hadden gepakt hadden ze Joey of Luigie moet pakken, maar toch geen Tony Cipriany?

Jammer dat het hij word, die gast zal wel niks anders hebben dan ruzie met Triads.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, Als ze iemand uit de Mafia familie hadden gepakt hadden ze Joey of Luigie moet pakken, maar toch geen Tony Cipriany?

Jammer dat het hij word, die gast zal wel niks anders hebben dan ruzie met Triads.

Dat denk ik niet

want de problemen beginnen eigelijk pas in GTA3

maar laten we niet te hard van stapel lopen we weten nog bitter weinig van het spel

Laten we nog wat afwachten tot we wat meer weten over het spel en personage

Bewerkt: door Tha Real G.
Link to comment
Delen op andere websites

Aan de ene kant vind ik Tony wel iets hebben, maar aan de andere kant vind ik hem ook niet echt een GTA-gangster. Een oude vent die vreselijk onder de plak zit bij zijn eigen moeder, nu vraag ik je!

Maar ik heb hem wel liever dan Joey, waar ik direct al een hekel aan had (mede omdat ik zijn voice actor waardeloos vind), of die gladjakker van een Luigie.

Voor de rest blijven er in mijn ogen weinig bekende kandidaten over...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...