Jump to content

Tony Cipriani


W3sl3y

Recommended Posts

Aan de ene kant vind ik Tony wel iets hebben, maar aan de andere kant vind ik hem ook niet echt een GTA-gangster. Een oude vent die vreselijk onder de plak zit bij zijn eigen moeder, nu vraag ik je!

Maar ik heb hem wel liever dan Joey, waar ik direct al een hekel aan had (mede omdat ik zijn voice actor waardeloos vind), of die gladjakker van een Luigie.

Voor de rest blijven er in mijn ogen weinig bekende kandidaten over...

Waarom houden ze 'naamloos' niet gewoon, ik vond hem altijd wel stoer! Lekker crimineel anoniem! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de ene kant vind ik Tony wel iets hebben, maar aan de andere kant vind ik hem ook niet echt een GTA-gangster. Een oude vent die vreselijk onder de plak zit bij zijn eigen moeder, nu vraag ik je!

Maar ik heb hem wel liever dan Joey, waar ik direct al een hekel aan had (mede omdat ik zijn voice actor waardeloos vind), of die gladjakker van een Luigie.

Voor de rest blijven er in mijn ogen weinig bekende kandidaten over...

Waarom houden ze 'naamloos' niet gewoon, ik vond hem altijd wel stoer! Lekker crimineel anoniem! ^_^

omdat het dan wel heeel veel lijkt op GTA III

Ik denk als ze weer Claude erin doen dat ze veel minder verkopen.

Maar op die ene screenshots uit een ander topic zag tony er toch heel anders uit.

of waren die nep.

Link to comment
Delen op andere websites

Het feit dat ze Liberty City heb gekozen is om het op GTA III te laten lijken. Dus, anyway Tony Cipriani is gewoon niet geschikt!

op de screens te zien

ziet Tony er helemaal anders uit dan we gewend zijn uit GTA3

lijkt zelfs sterk op Tommy ;)

Bewerkt: door Tha Real G.
Link to comment
Delen op andere websites

Het feit dat ze Liberty City heb gekozen is om het op GTA III te laten lijken. Dus, anyway Tony Cipriani is gewoon niet geschikt!

op de screens te zien

ziet Tony er helemaal anders uit dan we gewend zijn uit GTA3

lijkt zelfs sterk op Tommy ;)

Vind ik ook ik ben blij dat hij het is

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
die toni heeft wel veel macht in gta 3 ( volgens mij)

hij werkte toch voor salvatore leone?

ik hoop dat hij dan nog jonger is :)

nee want als ze realistisch willen zijn is ie gewoon 1 jaar jonger dan dat ie in GTA 3 is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 year later...

Ik vind het best wel lache dat het een oude man is. :ch:

Maar wel jammer dat je hem niet kan trainen aan zijn buikspieren enzo. :-(

>>> Door SummerBase: Gelieve geen topic bumpen, die al langer dan een jaar niet actief is. Het is immers niet eens een belangrijke bijdrage die je levert. In het vervolg dus niet meer doen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij 35-45 jaar oud is.

Toni is geen echte Gangsta zoals CJ en Tommy.

Maar in sommige momenten doet hij CJ na(in de meeste missie's).

CJ blijft me favoriet en dan komt Tommy,maar Toni in me fanlijst?Ik denk het niet.

Ik vind hem oud en Té slap!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij 35-45 jaar oud is.

Toni is geen echte Gangsta zoals CJ en Tommy.

Maar in sommige momenten doet hij CJ na(in de meeste missie's).

CJ blijft me favoriet en dan komt Tommy,maar Toni in me fanlijst?Ik denk het niet.

Ik vind hem oud en Té slap!

Pardon? :cab:

Carl is een gangster uit een getto. Toni is een maffia mobster. Dat zijn dus 2 heel verschillende dingen. Overgins weet ik niet waar je het vandaan hebt dat Toni Carl probeerd na te doen. Punt 1 ze kennen elkaar niet en punt 2, Toni gedraagd zich als een echt Maffia lid en niet als een "Gangsta uit tha hood". Slap kun je ook niet zeggen want hij kan goed overweg met zijn vuisten.

Over het trainen moeten jullie ook niet zeuren, dat kan in geen een GTA op SA na. Maar op een Consolegame kunnen nu eenmaal meer dingen als op een Handheldgame.

Link to comment
Delen op andere websites

de geschikste persoon voor dit spel.

eindelijk een echte Italiaanse gangster(min of meer, als hij zich niet zo liet doen door zijn moeder)

maar hij is en blijft een hard nut to crack en heeft de echte Godfather uitstraling sinds Vice City(soms dan wanneer zijn moeder niet zo ambetant door het scherm heen leuterd...)

Tommy Vercetti is en blijft mijn favorite personage

en Tommy was zelf ook niet jong!

reken maar uit... ik schat dat hij al in de 25-30 jaar was voor hij de klus van harwood moest opknappen en dan nog eens 15 jaar cel? das dan zon 40-45 jaar dat ie was in vice city!

dus zo oud en slap is Tony ook niet sinds hij ook ongever de zelfde leeftijd had als Tommy toen!

persoonlijk vindt ik dat er nog een een spel moet komen met Tommy Vercetti maar ja ik werk niet bij het team van Rockstar...(spijtig lijkt me zooo zalig)

Bewerkt: door Ice-T
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...