Volgers 0 Tien nieuwe The Ballad of Gay Tony Screenshots Door Joriz, 13 oktober 2009 Bericht rapporteren Zojuist hebben we 10 nieuwe screenshots, die gemaakt zijn door Rockstar Games, van Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony online geplaatst in de GTAGames.nl galerij. De screenshots zijn voornamelijk actie plaatjes. Alle 10 nieuwe afbeeldingen zijn te bekijken in The Ballad of Gay Tony Galerij. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 13 oktober 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 oktober 2009 (bewerkt) 1st Nice screens (= Heb al mijn xdoos gaan kopen .. nu alleen wachten op TBoGT Edit : Ik weet wel nog steeds iets niet .. Wat is nu DLC ? Bewerkt: 13 oktober 2009 door GrandTheftAuto-Jooriie Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 13 oktober 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 oktober 2009 DLC = Downloadable Content, dus gewoon in het NL een uitbreiding die je kan downloaden voor een spel. Die screenshots zien er echt vet uit. Vindt het echt jammer dat ik geen Xbox heb. Maarja sommige leuke dingen komen ook voor de PS3 en niet voor de Xdoos Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Haris1994 Geplaatst: 13 oktober 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 oktober 2009 fcking lauw... gelukkig heb k een XBOX -GEEN XDOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- gekocht Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 oktober 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 oktober 2009 Hier is dat topic , mooie foto's, vooral Yusuf die boven LC-maquette hangt . Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 13 oktober 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 oktober 2009 ik wil dit spel echt hebben! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
bond0077 Geplaatst: 13 oktober 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 oktober 2009 ik wil dit spel echt hebben! Ik ook ik kan gewoon niet meer wachten, met die parachutes goed voor clan Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
bond0077 Geplaatst: 13 oktober 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 oktober 2009 1st Nice screens (= Heb al mijn xdoos gaan kopen .. nu alleen wachten op TBoGT Edit : Ik weet wel nog steeds iets niet .. Wat is nu DLC ? ik heb men xbox gekocht voor gta4 toen hij uitkwam en nu nog wachten op TBoGT Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 13 oktober 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 oktober 2009 Blitse screens! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 13 oktober 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 oktober 2009 fcking lauw...gelukkig heb k een XBOX -GEEN XDOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- gekocht heb je een XDOOS? sorry, je vroeg er gewoon om Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 13 oktober 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 oktober 2009 Nice screens! Jammer dat ik geen Xbox 360 heb... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
rogierXD Geplaatst: 14 oktober 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 oktober 2009 wel gvd ik heb niet eens een XBOX360 ze moeten ook een ps3 realease maken ik koop niet een xbox voor 3 spellen en nee ik heb vgeen hekel aan xbox360 aleeen de wii Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 14 oktober 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 oktober 2009 Was die maar voor de PS3 :$ Dat nieuwe wapen is zeker een mooie toevoeging M249 S.A.W Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 14 oktober 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 oktober 2009 (bewerkt) Ziet er wel heel ruig uit! Ben zo jaloers op de xbox360 bezitters! Als het echt ZEKER weten niet meer op de pc komt. Koop ik misschien nog wel een xbox ook EDIT: 500 posts! Bewerkt: 14 oktober 2009 door WaRioRZ Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
soulbody Geplaatst: 14 oktober 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 oktober 2009 Ziet er wel heel ruig uit! Ben zo jaloers op de xbox360 bezitters! Als het echt ZEKER weten niet meer op de pc komt. Koop ik misschien nog wel een xbox ook EDIT: 500 posts! hoop dat het voor pc kom. kan op dit moment geen xdoos betalen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Zojuist hebben we 10 nieuwe screenshots, die gemaakt zijn door Rockstar Games, van Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony online geplaatst in de GTAGames.nl galerij. De screenshots zijn voornamelijk actie plaatjes.
Alle 10 nieuwe afbeeldingen zijn te bekijken in The Ballad of Gay Tony Galerij.
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites