Jump to content

GTA Liberty City Stories Interiors


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Ik denk niet dat er een gevangenis in LCS zit hoor of enig politie-achtige Interior :) .

Jij bedelt zeker de Interiors die voorkomen

wanneer Salvatore in de gevangenis zit?

Ja, dat bedoel ik, dat Salvatore in de gevangenis zit, is dit interior bereikbaar, zonder het gebruik van cheatdevice ?

Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/Hidden_Interiors_%28GTA_Liberty_City_Stories%29

Door mijzelf geschreven een tijdje terug, maar volgensmij is de status ongewijzigd. Verder is er geen echte gevangenis in GTA Liberty City Stories, alleen het kamertje waar je Salvatore in de missie Rough Justice ontmoet. Dit is een soort verhoor kamer versus meeting room. Je krijgt wel te zien dat Salvatore zit opgesloten in een politiecel, maar je spreek 'm vanbuiten door het raampje met tralies; binnenkant krijg je niet te zien/is er niet. Dus alleen een buiten view. Deze cellen/raampjes vind je bij alle politiebureaus.

Stauton Island politiebureau heeft wel nog een soort interieur wat van GTA III afstamt. Je moet daar Kanbu (oid) uit de cel zien te krijgen, en dus blaas je een stuk van de muur op. Je ziet dan een stukje van binnen, wat in Liberty City Stories er nog steeds is. Maar de camera begint hierin vreemd te doen, en je zit met de muur; dus eigenlijk heb je er nog niets aan. Verder zijn er gewoonweg geen gevangenissen in Liberty City Stories.

Verder heb je wel CheatDevice nodig om in interieuren te komen. Deze worden namelijk geladen door het spel wanneer ze nodig zijn (begin van een missie het interieur waar de cut scene zich zal gaan afspelen bijvoorbeeld) Om ze buiten dit om te laden heb je CheatDevice nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Stauton Island politiebureau heeft wel nog een soort interieur wat van GTA III afstamt. Je moet daar Kanbu (oid) uit de cel zien te krijgen, en dus blaas je een stuk van de muur op. Je ziet dan een stukje van binnen, wat in Liberty City Stories er nog steeds is. Maar de camera begint hierin vreemd te doen, en je zit met de muur; dus eigenlijk heb je er nog niets aan. Verder zijn er gewoonweg geen gevangenissen in Liberty City Stories.

Dit interior kun je wel een beetje zien met de shotgunbug. Als je er bent ga je tegen de muur staan, net ver genoeg van de cel dat de camera niet meer raar doet. Dan richt je met de shotgun op die cel en dan zal de camera half in de muur zitten. Waardoor je de cel kunt zien. Met deze bug kun je ook de zichtbare delen van de metrotunnel onder Staunton zien. ;) (Al valt er niet veel te zien, enkel wat overspanningen en een paar wagonnen)

Link to comment
Delen op andere websites

Daar ben ik me van bewust, maar ik bedoel wanneer je erin zit. Dan begint de camera vervelend te doen. Maar alsnog heb je er niets aan, alleen een klein wit betegeld hokje zonder deur.

Als je tegen de muur staat waar de cel zich bevind (aan de buitenkant) doet de camera ook al raar, meende ik. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/Hidden_Interiors_%28GTA_Liberty_City_Stories%29

Door mijzelf geschreven een tijdje terug, maar volgensmij is de status ongewijzigd. Verder is er geen echte gevangenis in GTA Liberty City Stories, alleen het kamertje waar je Salvatore in de missie Rough Justice ontmoet. Dit is een soort verhoor kamer versus meeting room. Je krijgt wel te zien dat Salvatore zit opgesloten in een politiecel, maar je spreek 'm vanbuiten door het raampje met tralies; binnenkant krijg je niet te zien/is er niet. Dus alleen een buiten view. Deze cellen/raampjes vind je bij alle politiebureaus.

er is helemaal geen interior in het Shoreside Vale Police Departement, ik ben erin geweest met de Step Thru Wall cheat, via cheatdevice ( eindelijk gelukt op 5.50 GEN-B ), maar het is gewoon leeg vanbinnen.

Link to comment
Delen op andere websites

er is helemaal geen interior in het Shoreside Vale Police Departement, ik ben erin geweest met de Step Thru Wall cheat, via cheatdevice ( eindelijk gelukt op 5.50 GEN-B ), maar het is gewoon leeg vanbinnen.

http://nl.wikigta.org/wiki/Hidden_Interiors_%28GTA_Liberty_City_Stories%29

[...]

Verder heb je wel CheatDevice nodig om in interieuren te komen. Deze worden namelijk geladen door het spel wanneer ze nodig zijn (begin van een missie het interieur waar de cut scene zich zal gaan afspelen bijvoorbeeld) Om ze buiten dit om te laden heb je CheatDevice nodig.

Is dus inderdaad leeg, en dit interieur wordt alleen geladen voor de cut scene van de missie Rough Justice. Om er buiten deze missie in te komen zul je hem moeten laden door middel van CheatDevice.

Link to comment
Delen op andere websites

er is helemaal geen interior in het Shoreside Vale Police Departement, ik ben erin geweest met de Step Thru Wall cheat, via cheatdevice ( eindelijk gelukt op 5.50 GEN-B ), maar het is gewoon leeg vanbinnen.

http://nl.wikigta.org/wiki/Hidden_Interiors_%28GTA_Liberty_City_Stories%29

[...]

Verder heb je wel CheatDevice nodig om in interieuren te komen. Deze worden namelijk geladen door het spel wanneer ze nodig zijn (begin van een missie het interieur waar de cut scene zich zal gaan afspelen bijvoorbeeld) Om ze buiten dit om te laden heb je CheatDevice nodig.

Is dus inderdaad leeg, en dit interieur wordt alleen geladen voor de cut scene van de missie Rough Justice. Om er buiten deze missie in te komen zul je hem moeten laden door middel van CheatDevice.

Heb ik ook al geprobeerd, maar dat lukt ook niet :(

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel mogelijk hoor, daar ben ik zeker van. Geen idee hoe jij 't probeert, maar het moet met custom codes. Ik ben er al eens in geweest, kijk zelf maar;

[table=border]

MeetingRomm.jpg[/table]

Ik zal binnenkort de codes eens opduiken, dan kan ik ze ook nog eens op de Wiki zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel mogelijk hoor, daar ben ik zeker van. Geen idee hoe jij 't probeert, maar het moet met custom codes. Ik ben er al eens in geweest, kijk zelf maar;

[table=border]

MeetingRomm.jpg[/table]

Ik zal binnenkort de codes eens opduiken, dan kan ik ze ook nog eens op de Wiki zetten.

Ok, bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zag dat ze nog gewoon allemaal op m'n PSP stonden, dus als je 't nog wil proberen; here you go!

Kopieer naar "ms0:/CHEATS/CHEATS.txt" [in map CHEATS een .txt bestandje aanmaken en daarin zetten]

#cheat Shoreside Vale Police Department Interrogation room

setchar(08e6a69c, 1)
#off
setchar(08e6a69c, 0)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...