Jump to content

Tips en trucjes


Jesperkaj

Recommended Posts

Ik ben weer een nieuwe tegen gekomen. Ik weet niet wie het is maar het is een kale man en je moet hem brengen naar het busstation. Vervolgens gaat die dan slaan tegen de bus XD

Die heb ik al eens geplaatst in het EE topic.

Over Here be dragons, Tijdens een zij-missie heb je ook te maken met Alonso, een raar iemand die je daar de bussenstalling moet brengen en die dan de hele tijd over draken zit te praten. Wanneer je bij de stalling bent, worstelt hij met de bus, omdat hij beweert dat het een draak is.

Best vaag. :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jesperkaj

    11

  • The Hulk

    7

  • TomFurga

    7

  • Reaper.

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weetje: Als er uit een brandpaal water komt en je loopt erover heen, lijkt het alsof Huang Lee een stukje de lucht in vliegt.

Volgens mij doet hij dat ook, want je ziet hem neerkomen op zijn gezicht.

Link to comment
Delen op andere websites

Weetje: Wis je dat de besturing van auto's over een 'Steering Assist- Functie' bezitten? Deze hebben de makers speciaal toegevoegd aan deze Gta op de DS. Het zorgt ervoor dat de wagen zich automatisch recht op de weg plaatst. Zie het als een betere grip op het rijden, zodat je niet dat geslinger hebt ^^

Bewerkt: door .NightFlower
Link to comment
Delen op andere websites

Tip: Politie achter je aan en geen auto? Wacht tot ze uit stappen, stap in en rij meteen weg. Als je dat doet, kunnen ze je namelijk neit uit de auto gooien. Tenzij je een busje hebt, of een auto die langzaam optrekt.

Link to comment
Delen op andere websites

In het menu van je PDA, kun je icoontjes ingedrukt houden, en deze dan slepen naar één van je 3 favoriete snelkoppelingen. Standaard zijn dat Brief, Mail en Stats, maar die kun je dus zelf veranderen. ;)

Ook kun je als een politieagent je net uit een auto wilt trekken, even op A drukken als je een geweer hebt. :)

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Weetje als je het water inrijdt met een wagen dat je dan eerst ruit moet kapot tikken om eruit te komen ( net als bij de eerste missie)

Kwam er pas vandaag achter ik ree vandaag een keer het water in :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Weetje als je het water inrijdt met een wagen dat je dan eerst ruit moet kapot tikken om eruit te komen ( net als bij de eerste missie)

Kwam er pas vandaag achter ik ree vandaag een keer het water in :bonk:

Dit moet je in de aller eerste missie al doen hoor. Dan word je namelijk in het water gedumpt met auto en al door de dieven van Yu Jian.

Link to comment
Delen op andere websites

Weetje als je het water inrijdt met een wagen dat je dan eerst ruit moet kapot tikken om eruit te komen ( net als bij de eerste missie)

Kwam er pas vandaag achter ik ree vandaag een keer het water in :bonk:

Dit moet je in de aller eerste missie al doen hoor. Dan word je namelijk in het water gedumpt met auto en al door de dieven van Yu Jian.

kun je niet lezen ofzo dat staar er toch!!!! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar als die er vandaag pas achter is gekomen hoe kan dat dan want dat moest je namelijk al in de 1e missie doen.

Weetje als je het water inrijdt met een wagen dat je dan eerst ruit moet kapot tikken om eruit te komen ( net als bij de eerste missie)

Kwam er pas vandaag achter ik ree vandaag een keer het water in

Groep 1 misschien maar eens overdoen?

Link to comment
Delen op andere websites

Het klopt niet wat die post!

Weetje als je het water inrijdt met een wagen dat je dan eerst ruit moet kapot tikken om eruit te komen ( net als bij de eerste missie)

Kwam er pas vandaag achter ik ree vandaag een keer het water in crazy.gif

Hij weet dus dat je dat bij de 1e missie dat moet doen maar waarom zet die daaronder dan neer ik kwam er vandaag pas achter terwijl die het dus al heel de tijd wist? :duh:

Bewerkt: door Triads
Link to comment
Delen op andere websites

Het klopt niet wat die post!
Weetje als je het water inrijdt met een wagen dat je dan eerst ruit moet kapot tikken om eruit te komen ( net als bij de eerste missie)

Kwam er pas vandaag achter ik ree vandaag een keer het water in crazy.gif

Hij weet dus dat je dat bij de 1e missie dat moet doen maar waarom zet die daaronder dan neer ik kwam er vandaag pas achter terwijl die het dus al heel de tijd wist? :duh:

Hij dacht dat het alleen maar in de eerste missie gebeurde, ipv elke keer als je in het water valt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het klopt niet wat die post!
Weetje als je het water inrijdt met een wagen dat je dan eerst ruit moet kapot tikken om eruit te komen ( net als bij de eerste missie)

Kwam er pas vandaag achter ik ree vandaag een keer het water in crazy.gif

Hij weet dus dat je dat bij de 1e missie dat moet doen maar waarom zet die daaronder dan neer ik kwam er vandaag pas achter terwijl die het dus al heel de tijd wist? :duh:

Hij dacht dat het alleen maar in de eerste missie gebeurde, ipv elke keer als je in het water valt.

Oke dan begrijp ik het de volgende keer moet die dat even wat duidelijker neerzetten. Dan volgen er namelijk ook niet meer zulke discussies.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...