Jump to content

GTA III - The Introduction


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Hey

Ik ben op zoek naar de introduction video van GTA III.

Daarbij bedoel ik niet de intro van de game, maar een video die zich afspeelt voor de game events zoals de video in

San Andreas

http://www.youtube.com/watch?v=-07I4_9rRRA ( Part 1 )

( Part 2 )

Vice City

Zou iemand mij een linkje kunnen geven waar ik de introduction van GTA III kan vinden ?

Link to comment
Delen op andere websites

De introduction van GTA III bestaat niet, net zoals er geen officiële introduction bestaat van GTA Vice City, het filmpje in de link is gemaakt door een fan.

Echt ?

Dat wist ik niet.

Wel spijtig :(

Link to comment
Delen op andere websites

Het verhaal van San Andreas had echt een voorfilmpje nodig, om het hele verhaal te kunnen begrijpen. Bij III is dit niet het geval, want je kan gewoon het verhaal spelen en het goed snappen.

Nou, dat is misschien nog niet de belangrijkste reden aangezien er altijd nog vragen bestonden over bepaalde dingen in beide series en die werden later uiteindelijk duidelijk doordat de stories uit kwamen. Het is aannemelijk dat Rockstar er bij GTA San Andreas aan dacht om bepaalde elementen uit het verhaal duidelijk te maken door een film. Om bepaalde aspecten uit de andere 2 games duidelijk te maken hebben ze besloten om de stories serie te maken. Daarom komt er ook geen stories van GTA San Andreas; het verhaal is met The Introduction al duidelijk genoeg.

Disclaimer: dit zijn geen feiten, dit is een eigen mogelijke verklaring.

Link to comment
Delen op andere websites

Het verhaal van San Andreas had echt een voorfilmpje nodig, om het hele verhaal te kunnen begrijpen. Bij III is dit niet het geval, want je kan gewoon het verhaal spelen en het goed snappen.

Nou, dat is misschien nog niet de belangrijkste reden aangezien er altijd nog vragen bestonden over bepaalde dingen in beide series en die werden later uiteindelijk duidelijk doordat de stories uit kwamen. Het is aannemelijk dat Rockstar er bij GTA San Andreas aan dacht om bepaalde elementen uit het verhaal duidelijk te maken door een film. Om bepaalde aspecten uit de andere 2 games duidelijk te maken hebben ze besloten om de stories serie te maken. Daarom komt er ook geen stories van GTA San Andreas; het verhaal is met The Introduction al duidelijk genoeg.

Disclaimer: dit zijn geen feiten, dit is een eigen mogelijke verklaring.

Ok, dus het is duidelijk dat er alleen een Introduction film is voor San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...