Jump to content

Geld + nog een vraagje


vice

Recommended Posts

Hey.

Ik heb sinds gisteren GTA CTW, het is een topgame, behalve het rijden dat ik niet onder de knie krijg (The Wheelman-missie was een hel voor me :puh: ).

Maar goed... Ik vraag me eigenlijk af waar ik kan zien heoveel geld ik heb, ik heb al ontdekt dat je het kan zien door een kraslot te kopen (heb 1000$ gewonnen :dans: ), maar er moet toch nog een andere manier zijn om het te zien?

En nu ik toch bezig ben met me topic, het lukt me ook niet om te verbinden met mijn Social Club account, maar telkens als ik wil connecten dan zegt hij dat ik de volgende foutmelding: "An authentication error has occured. Please check your login details and try again". Maar ik heb al zeker 20x me wachtwoord en emailadres ingetypt. En toch blijft hij die error geven. Weet iemand een oplossing ervoor?

Ik heb CTW op de PSP, als dat van belang zou zijn.

Alvast bedankt _O_ .

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Als je wilt zien hoeveel geld je in totaal hebt, druk je op Select. Rechtsboven staat je bedrag ;)

Voor jouw ander probleem weet ik geen antwoord. MegaPilot heeft hetzelfde probleem. Probeer eens met een andere account?

Mvg & succes!

MM

Link to comment
Delen op andere websites

Als je wilt zien hoeveel geld je in totaal hebt, druk je op Select. Rechtsboven staat je bedrag ;)

Voor jouw ander probleem weet ik geen antwoord. MegaPilot heeft hetzelfde probleem. Probeer eens met een andere account?

Mvg & succes!

MM

Dank je. Is opgelost.

Heb een nieuw account aangemaakt, maar krijg nog steeds dezelfde fout. Ik zag trouwens op de die Social Club site dat je je CTW er ook aan kan doen linken, maar dat je dan een Friend Code nodig hebt, maar hoe kom ik daar dan aan?

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Als je wilt zien hoeveel geld je in totaal hebt, druk je op Select. Rechtsboven staat je bedrag ;)

Voor jouw ander probleem weet ik geen antwoord. MegaPilot heeft hetzelfde probleem. Probeer eens met een andere account?

Mvg & succes!

MM

Dank je. Is opgelost.

Heb een nieuw account aangemaakt, maar krijg nog steeds dezelfde fout. Ik zag trouwens op de die Social Club site dat je je CTW er ook aan kan doen linken, maar dat je dan een Friend Code nodig hebt, maar hoe kom ik daar dan aan?

ik heb even CTW opnieuw gestart om je te helpen. Ik zal hier een tutorial zetten hoe ik het heb gedaan :

Dus eerst ga naar Multiplayer in je PDA. Daar heb je Friend Roster. Als je daar heengaat en drukt op vierkantje, verschijnt er links zo'n balkje. Met het D-pad ga je naar onder. Helemaal onderaan staat er zo'n sterretje. Als je daar je gegevens invult en naar helemaal bovenaan scrolt in dat balkje, staat er zo'n wereldbol. Klik erop en maak verbinding. Hij is nu gelinkt.

Maar het zou misschien ook helpen je gegevens eens terug op te vragen via de SocialClub. Ik had me ook vergist ;d

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Hmm... Blijf proberen... Tenzij dat het al opgelost is? Ook kan je eens proberen een nieuw account aan te maken. (Nog een)

BTW:Friend codes zijn voor de DS'ers of Wii'ers onder ons...

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...