Jump to content

Bokser Mike Tyson beëindigt carrière


Tha Real G.

Recommended Posts

Tim14 dus volgende keer het nieuws nakijken als je iets zegt wat niet waar is ;)

Oke meneer de moderator.

Jij vat het meteen op dat ik jou ongelijk geef, maar ik heb ergens gehoord dat het zo zat.

En gelukkig kwam je broer(tje) je helpen om ook effe te zeggen dat ik ongelijk heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Tim14 dus volgende keer het nieuws nakijken als je iets zegt wat niet waar is ;)

Oke meneer de moderator.

Jij vat het meteen op dat ik jou ongelijk geef, maar ik heb ergens gehoord dat het zo zat.

En gelukkig kwam je broer(tje) je helpen om ook effe te zeggen dat ik ongelijk heb.

ik ben niet de moderator ik ben een lid of zie je dat niet

Waarom begin je over mijn broer te prate als het waar was dat Tyson geld had gekrege kun je er niet tegen ofzo ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Tim14 dus volgende keer het nieuws nakijken als je iets zegt wat niet waar is ;)

Oke meneer de moderator.

Jij vat het meteen op dat ik jou ongelijk geef, maar ik heb ergens gehoord dat het zo zat.

En gelukkig kwam je broer(tje) je helpen om ook effe te zeggen dat ik ongelijk heb.

ik ben niet de moderator ik ben een lid of zie je dat niet

Waarom begin je over mijn broer te prate als het waar was dat Tyson geld had gekrege kun je er niet tegen ofzo ;)

Nou jij werd meteen boos toen ik iets fout zei, zoals ik het begreep mocht ik niet postten als ik van een bepaald onderwerp niet veel afweet.

Ik geloof het best dat hij met die wedstrijd veel geld heeft verdient.

Maar in de Panorama stond iets anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Tim14 dus volgende keer het nieuws nakijken als je iets zegt wat niet waar is ;)

Oke meneer de moderator.

Jij vat het meteen op dat ik jou ongelijk geef, maar ik heb ergens gehoord dat het zo zat.

En gelukkig kwam je broer(tje) je helpen om ook effe te zeggen dat ik ongelijk heb.

ik ben niet de moderator ik ben een lid of zie je dat niet

Waarom begin je over mijn broer te prate als het waar was dat Tyson geld had gekrege kun je er niet tegen ofzo ;)

Nou jij werd meteen boos toen ik iets fout zei, zoals ik het begreep mocht ik niet postten als ik van een bepaald onderwerp niet veel afweet.

Ik geloof het best dat hij met die wedstrijd veel geld heeft verdient.

Maar in de Panorama stond iets anders.

Ik ben niet kwaad ;)

En die Panorama die is dan slecht :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...