Jump to content

Unique Stunt Jump 9


_Night-Men_

Recommended Posts

Unique Stunt Jump 9

[President's City] Dit is een lastige. Je moet hier met een snelle auto vanuit Colony Island over het water springen. Wat het zo lastig maakt is de afstand en het verkeer dat je hindert bij het nemen van de aanloop.

Bron: Wikigta, Unique Stunt Jumps

Tja, die lukt me maar niet, heb het ook al met de allersnelste auto geprobeerd... Heeft iemand tips, bijv. welke auto het beste is?

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Lukt het ook niet met een motor?

En probeer die bocht daarvoor ook te nemen.

Je kan ook de weg een beetje afsluiten met een auto waardoor je veel ruimte krijgt. Zo lukte het bij mij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Als ik het me goed kan herinneren, heb ik die USJ in een Infernus weten te halen, wel na een aantal keer proberen. Misschien moet je die wagen eens proberen?

De weg een beetje afsluiten met lange voertuigen of auto's op de weg van te voren kapot schieten zou inderdaad ook hulp moeten bieden.

Mvg,

Flitskikker

>>> Door Svenie: Bumper :{ <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Als ik het me goed kan herinneren, heb ik die USJ in een Infernus weten te halen, wel na een aantal keer proberen. Misschien moet je die wagen eens proberen?

De weg een beetje afsluiten met lange voertuigen of auto's op de weg van te voren kapot schieten zou inderdaad ook hulp moeten bieden.

Mvg,

Flitskikker

>>> Door Svenie: Bumper :{ <<<

Mijn manier: Gewoon proberen

Tussen de autos door rijden en hopen dat er niemand op de horizontale weg rijdt...

Btw; heb het 5x mislukt met infernus, toen vond ik een sultan, en meteen in 1x gehaald :D

Link to comment
Delen op andere websites

Na meer dan twee jaar denk ik dat men of verder is gegaan of het inmiddels wel gehaald heeft. Wat het ook is, wanneer hij nog hulp nodig zou hebben gehad, zou hij het wel gevraagd hebben.

Om verdere reacties te voorkomen.. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...