Jump to content

Hoe kom ik makkelijk aan geld?


Mrkwark

Recommended Posts

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...

Lijstje met Optie's (sommige staan er al tussen)

- Taxi missie's

- Politie missie's (Vooral met de Tank (Rhino) Verdien je Aardig goed !)

- Verkoop Ijsjes bij the icecream factory

- Vermoord mensen en pak hun geld af

- Rij parkeer meters omver en dan ligt er ook allemaal geld (Downtown)

- Beroof Winkels (Hou een Wapen tegen de Winkelier en wacht tot het geld op de toonbank verschijnt).

- Koop 1 Bedrijf Zoals the Malibu Club complete all the Missions (krijg je ook geld voor , vooral voor de laatste : $50.000) en dan spawnt er elke dag ook weer $ 10.000 dus dat is ook lekker snel verdient.

- Sunshine Auto's kopen hoef je alleen Diversen Auto's te verzamelen .. Als je ze allemaal hebt spawnt er Elke dag $9.000 bij de Dealer ! En je kan daar ook Street Race's doen en daar krijg je ook Veel Geld voor als je WINT tenminste :puh:

- Ga zo maar door met ALLE bedrijven die je kan kopen ! Bij elk bedrijf dat je koopt kan je wel Missie's doen waar je geld voor krijgt , en als je alles gedaan hebt Spawnt er overal wel een mooi Bedrag dat je elke dag kan ophalen ! ;)

- Er zijn nog wel meer Manieren , Staat ook wel iets op : WikiGTA voor meer info.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

:-( hallo iedereen,

ik heb een probleempje waarmee ik echt vast zit.

om verder te kunnen met de verhaallijn,moet ik de malibuclub kopen.

enkel heb ik daar nog 90.000 $ voor nodig.

hoe moet ik daar aan geraken?

een cheat ofzo,of een goede truk dat je ze snel hebt.

THX

Link to comment
Delen op andere websites

:-( hallo iedereen,

ik heb een probleempje waarmee ik echt vast zit.

om verder te kunnen met de verhaallijn,moet ik de malibuclub kopen.

enkel heb ik daar nog 90.000 $ voor nodig.

hoe moet ik daar aan geraken?

een cheat ofzo,of een goede truk dat je ze snel hebt.

THX

Ik herinner me nog dat ik toen een cheat voor het verkrijgen van een tank gebruikte, en dan Vigalante-missies dee, is dus gewoon rondrijden en over elke verdachte rijden...

Is inmiddels al 5 jaar geleden dat ik het nog speelde :D

Link to comment
Delen op andere websites

:-( hallo iedereen,

ik heb een probleempje waarmee ik echt vast zit.

om verder te kunnen met de verhaallijn,moet ik de malibuclub kopen.

enkel heb ik daar nog 90.000 $ voor nodig.

hoe moet ik daar aan geraken?

een cheat ofzo,of een goede truk dat je ze snel hebt.

THX

Ik herinner me nog dat ik toen een cheat voor het verkrijgen van een tank gebruikte, en dan Vigalante-missies dee, is dus gewoon rondrijden en over elke verdachte rijden...

Is inmiddels al 5 jaar geleden dat ik het nog speelde :D

en daar kan je dus veel geld mee verdienen?

Link to comment
Delen op andere websites

De races van Sunshine Auto's kunnen ook tot $40.000 per keer opleveren.

en waar vind ik die ? :$

Lijstje met Optie's (sommige staan er al tussen)

- Taxi missie's

- Politie missie's (Vooral met de Tank (Rhino) Verdien je Aardig goed !)

- Verkoop Ijsjes bij the icecream factory

- Vermoord mensen en pak hun geld af

- Rij parkeer meters omver en dan ligt er ook allemaal geld (Downtown)

- Beroof Winkels (Hou een Wapen tegen de Winkelier en wacht tot het geld op de toonbank verschijnt).

- Koop 1 Bedrijf Zoals the Malibu Club complete all the Missions (krijg je ook geld voor , vooral voor de laatste : $50.000) en dan spawnt er elke dag ook weer $ 10.000 dus dat is ook lekker snel verdient.

- Sunshine Auto's kopen hoef je alleen Diversen Auto's te verzamelen .. Als je ze allemaal hebt spawnt er Elke dag $9.000 bij de Dealer ! En je kan daar ook Street Race's doen en daar krijg je ook Veel Geld voor als je WINT tenminste :puh:

- Ga zo maar door met ALLE bedrijven die je kan kopen ! Bij elk bedrijf dat je koopt kan je wel Missie's doen waar je geld voor krijgt , en als je alles gedaan hebt Spawnt er overal wel een mooi Bedrag dat je elke dag kan ophalen ! ;)

- Er zijn nog wel meer Manieren , Staat ook wel iets op : WikiGTA voor meer info.

@ - Beroof Winkels (Hou een Wapen tegen de Winkelier en wacht tot het geld op de toonbank verschijnt).

hoe doe je dat? (ps2)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Het valt me tegen dat er mensen zijn die niet weten hoe ze aan geld komen in Vice City. De mogelijkheden zijn onbeperkt.

Als je snel en super gemakkelijk aan geld wilt komen, raad ik aan om naar de westelijke kant van het eiland te rijden. Als je hier heengaat vanuit Starfish Island is het slechts de kunst om via de hoofdweg naar het noorden te rijden. Net voor de afslag naar de Golf Club (de eerst volgende afslag) vind je een Pay 'N Spray. Parkeer hier je wagen (het hoeft niet eens een snelle wagen te zijn). Naast de Pay 'N Spray vind je de Pharmacie Ryton Aid. Loop hier naar binnen en richt een pistool op de winkelbediende. Je Wanted Level zal met het pak geld omhoog gaan. Na 4 pakken geld en een 3 ster wanted level, ben je $1000 rijker. Vlucht naar buiten (grijp eventueel de adrenaline pil om gemakkelijker aan de politie te ontkomen) en stap in je wagen. Rijd de Pay 'N Spray in en je Wanted Level is weer verdwenen. Als je nu een rondje om het blok rijd, wordt er een nieuwe verkoper weggezet in dezelfde zaak en kan je de handeling opnieuw verrichten.

Wat je ook kan doen is naar het Vice Point Mall gaan en daar de GASH in gaan. Hou je pistool op de winkelbediende gericht totdat je een twee-ster wanted level hebt. (is zo'n $150) Ren nu naar boven en trek nieuwe kleding aan. Je wanted level is weer verdwenen. Al je nu iets verderop de tweede verdieping gaat, zie je een muziekwinkel die je ook kan beroven. Beroof weer net zo lang totdat je een twee-ster wanted level hebt en ren nu terug naar GASH waar het nieuwe kleding pick-up gerespawn zal zijn. Na je wanted level weer naar 0 te hebben geholpen, kan je de GASH weer beroven. Zo kun je heen en weer de winkels gaan ;)

Let op: Zorg ervoor dat je Wanted Level niet hoger wordt dan 2 sterren anders zal andere kleding aantrekken je wanted level niet meer ongedaan maken.

Bewerkt: door Claude_CJ_Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Deze gozert heeft $90.000 nodig, ik neem aan dat hij geen zin heeft om 90 keer hetzelfde te doen. Sunshine autos vind ik een goed idee. Drie races doen en je hebt je geldjès.

Trouwens je hoeft geneens goed te kunnen racen, als je je tegenstanders verkankerd gaat de race - in tegenstelling to in GTAIV - gewoon door.

Bewerkt: door Anoukk
Link to comment
Delen op andere websites

Deze gozert heeft $90.000 nodig, ik neem aan dat hij geen zin heeft om 90 keer hetzelfde te doen. Sunshine autos vind ik een goed idee. Drie races doen en je hebt je geldjès.

Trouwens je hoeft geneens goed te kunnen racen, als je je tegenstanders verkankerd gaat de race - in tegenstelling to in GTAIV - gewoon door.

Ik noemde maar even wat om tussendoor aan snel geld te komen.

Welke bedrijven beheer je zoal? Als je de Sunshine Auto's beheert, zit je lekker. Met de Print Works erbij heb je dagelijks al $17.000 te pakken. Nadat je missies op Prawn Island hebt voltooid kun je dagelijks bij je filmstudio $7.000 ophalen. Natuurlijk moet je deze bedrijven wel kopen als je ze nog niet hebt en dan kun je weleens tegen hetzelfde probleem aanlopen als dat je nu met de Malibu Club zit. De V.C. Endurance is de meest betaalde race. Ik geloof dat de beloning tegen de $40.000 aanzit. Het is slim om deze race met de VCPD Cheetah te doen die te vinden is achter het politiebureau ten noordoosten van Sunshine Auto's. Dus sluit ik mij erbij aan dat je door deze race te doen snel aan je geld komt voor de Malibu Club. 3x de race halen en je zit aan de $12.000.

Succes

GreetZ, Claude "CJ" Vercetti

Bewerkt: door Claude_CJ_Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

De races van Sunshine Auto's kunnen ook tot $40.000 per keer opleveren.

en waar vind ik die ? :$

Lijstje met Optie's (sommige staan er al tussen)

- Taxi missie's

- Politie missie's (Vooral met de Tank (Rhino) Verdien je Aardig goed !)

- Verkoop Ijsjes bij the icecream factory

- Vermoord mensen en pak hun geld af

- Rij parkeer meters omver en dan ligt er ook allemaal geld (Downtown)

- Beroof Winkels (Hou een Wapen tegen de Winkelier en wacht tot het geld op de toonbank verschijnt).

- Koop 1 Bedrijf Zoals the Malibu Club complete all the Missions (krijg je ook geld voor , vooral voor de laatste : $50.000) en dan spawnt er elke dag ook weer $ 10.000 dus dat is ook lekker snel verdient.

- Sunshine Auto's kopen hoef je alleen Diversen Auto's te verzamelen .. Als je ze allemaal hebt spawnt er Elke dag $9.000 bij de Dealer ! En je kan daar ook Street Race's doen en daar krijg je ook Veel Geld voor als je WINT tenminste :puh:

- Ga zo maar door met ALLE bedrijven die je kan kopen ! Bij elk bedrijf dat je koopt kan je wel Missie's doen waar je geld voor krijgt , en als je alles gedaan hebt Spawnt er overal wel een mooi Bedrag dat je elke dag kan ophalen ! ;)

- Er zijn nog wel meer Manieren , Staat ook wel iets op : WikiGTA voor meer info.

@ - Beroof Winkels (Hou een Wapen tegen de Winkelier en wacht tot het geld op de toonbank verschijnt).

hoe doe je dat? (ps2)

me buurjongen heeft het op de ps2

druk bij een machine gun/shotgun/handpistool op de richtknop en wacht ff

de knop was d8 ik R1

Link to comment
Delen op andere websites

Sunshine races doen blijft gewoon een hele makkelijke manier om aan geld te komen. De race waar je €30000 mee kan verdienen per keer is opzich niet zo gek moeilijk. Met name je start is van erg groot belang. Ik neem voor deze missie altijd een Cheeta. De kunst is om bij de start met een flinke vaart aan te komen rijden. Vervolgens moet je 1 van de andere auto's zo licht mogelijk aanraken. Op deze manier heb je bijna geen schade, maar is de race wel gelijk gestart. Jij begint dus al met flinke snelheid. Als je de eerste 3 bochten (vrijwel) ongeschonden bent doorgekomen en je zit op de eerste plaatst, is de rest van de race alleen nog maar een kwestie van geen grote fouten maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als je echt bakken vol met geld wil verdienen kun je beste Brown Thunder doen (Vigilante in Hunter). Het vergt wat vaardigheid, maar je kunt hiermee sneller verdienen dan met de Rhino.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...