Jump to content

NRG-900


rienoneter12

Recommended Posts

hee ik wou een denk foutje opmerken jullie zeggen dat de NRG-900 waarschijnlijk de opvolger is van de NRG-500 maar dat is best onlogisch want hij heeft maar een klein beetje een nieuw model en bovenal rijd de 500 maar liefst 190km/p en de 900 maar 150km/p. Het zou natuurlijk ook kunnen zijn datdat de 500 de opvolger is van de 900, dat is op zich niet zo gek want bijv. eerst had je de Alfa romeo 157 en daarna de 156 dat is dus nog een fijt en: san andreas speelt zich af in 1992 liberty city stories in 1998 en gta 4 in 2008 dus wie weet wat er in die 10 jaar is gebeurt

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke theorie, maar zoals je zegt speelt GTA IV zich in 2008 af en GTA: San Andreas in 1992. Als de NRG 900 in 2008 wordt geïntroduceerd en de NRG-500 1992, hoe kan de NRG-500 dan de opvolger zijn van de NRG 900, terwijl de NRG 900 nog niet eens bestond? :puh:

Correct me if I'm wrong..

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke theorie, maar zoals je zegt speelt GTA IV zich in 2008 af en GTA: San Andreas in 1992. Als de NRG 900 in 2008 wordt geïntroduceerd en de NRG-500 1992, hoe kan de NRG-500 dan de opvolger zijn van de NRG 900, terwijl de NRG 900 nog niet eens bestond? :puh:

Correct me if I'm wrong..

misschien was ie nog niet uit in liberty city uit liberty city stories ik bedoel we hebben het wel over een staat waar liberty city 3,5 keer inpast ik zou het ook eerst daar hebben laten uitkomen, :cya: bedankt voor reply!

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke theorie, maar zoals je zegt speelt GTA IV zich in 2008 af en GTA: San Andreas in 1992. Als de NRG 900 in 2008 wordt geïntroduceerd en de NRG-500 1992, hoe kan de NRG-500 dan de opvolger zijn van de NRG 900, terwijl de NRG 900 nog niet eens bestond? :puh:

Correct me if I'm wrong..

misschien was ie nog niet uit in liberty city uit liberty city stories ik bedoel we hebben het wel over een staat waar liberty city 3,5 keer inpast ik zou het ook eerst daar hebben laten uitkomen, :cya: bedankt voor reply!

Sommige zoeken het precies zo ver :puh: , de 900 is gewoon de opvolger van de 500, want hij gaat sneller dan de SA-variant, maar dat niet alleen, het cijfer en natuurlijk het bouwjaar spelen mee, dan kun je logisch opmaken dat de NRG-900 de opvolger is van de NRG-500 :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke theorie, maar zoals je zegt speelt GTA IV zich in 2008 af en GTA: San Andreas in 1992. Als de NRG 900 in 2008 wordt geïntroduceerd en de NRG-500 1992, hoe kan de NRG-500 dan de opvolger zijn van de NRG 900, terwijl de NRG 900 nog niet eens bestond? :puh:

Correct me if I'm wrong..

misschien was ie nog niet uit in liberty city uit liberty city stories ik bedoel we hebben het wel over een staat waar liberty city 3,5 keer inpast ik zou het ook eerst daar hebben laten uitkomen, :cya: bedankt voor reply!

Sommige zoeken het precies zo ver :puh: , de 900 is gewoon de opvolger van de 500, want hij gaat sneller dan de SA-variant, maar dat niet alleen, het cijfer en natuurlijk het bouwjaar spelen mee, dan kun je logisch opmaken dat de NRG-900 de opvolger is van de NRG-500 :) .

op de site staat dat de 500 30km sneller gaat

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik vraag me zowieso af hoe ze kunnen zien hoe hard iets gaat kan jij dat niet melden je schijnt erg veel over voertuigen te weten

:tu:

Hanneswasco heeft hier ooit een uitleg over gegeven, de snelheden op WikiGTA zijn gebaseerd op één van de voertuiggegevens, terwijl de eigenlijke snelheden afhangen van massa, acceleratie, top ratio en nog wat heel veel factoren, sommige sites denken een formule te hebben gevonden maar de eigenlijke maximum ingame is 278 (of 287 :clown: ), ook al kan de auto volgens de gegevens 315(Comet) dan kan hij ingame maar dat bepaalde getal halen, aangezien door de omstandigheden en nog wat andere factoren is er een limiet :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...