Jump to content

100% savegame + legerhelicopter in je garage + besturen?


KtmBoy_69

Recommended Posts

Heykes,

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik een 100% savegame kan op m'n psp zetten en een savegame wanneer je (leger)helicopter in je garage hebt staan en deze ook kan besturen??

Een vriend van mij heeft dit namelijk maar weet niet meer hoe hij dit heeft klaargespeeld, dus bij deze??

Hij dacht nog iets te doen via speciale voertuigen of ?? Heb al zoveel geprobeerd maar heb nooit de helicopter in m'n garage staan :bonk: hopeloos... :?

Alvast met super veel dank _O_

Ferre... :tu::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Heykes,

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik een 100% savegame kan op m'n psp zetten en een savegame wanneer je (leger)helicopter in je garage hebt staan en deze ook kan besturen??

Een vriend van mij heeft dit namelijk maar weet niet meer hoe hij dit heeft klaargespeeld, dus bij deze??

Hij dacht nog iets te doen via speciale voertuigen of ?? Heb al zoveel geprobeerd maar heb nooit de helicopter in m'n garage staan :bonk: hopeloos... :?

Alvast met super veel dank _O_

Ferre... :tu::cya:

is het niet gewoon op het memorykaartje zetten :?

Link to comment
Delen op andere websites

Klik hier om zo'n savegame te krijgen.

Je hebt hiervoor ook een USB-kabeltje nodig waarmee je je PSP aan de computer kan verbinden.

Je klikt hierboven op de savegame, en gaat dan naar de map E:\PSP\SAVEDATA\ [of gewoon je Savedata map]

Daar plak je het mapje.

Dan start je het spel op, selecteert de savedata waar op een afbeelding een helikopter te zien is. Dan moet je naar buiten lopen en je garage opendoen. Draai je om en je hebt normaal een helikopter staan.

Getest op PSP 1000-2000-3000, niet op de PSP GO!

Hopelijk heb ik je geholpen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heykes,

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik een 100% savegame kan op m'n psp zetten en een savegame wanneer je (leger)helicopter in je garage hebt staan en deze ook kan besturen??

Een vriend van mij heeft dit namelijk maar weet niet meer hoe hij dit heeft klaargespeeld, dus bij deze??

Hij dacht nog iets te doen via speciale voertuigen of ?? Heb al zoveel geprobeerd maar heb nooit de helicopter in m'n garage staan :bonk: hopeloos... :?

Alvast met super veel dank _O_

Ferre... :tu::cya:

is het niet gewoon op het memorykaartje zetten :?

Goh nee :N , was dat zo simpel maar! 100% had ik met succes geinstalleerd, heb 't geprobeerd zelfs en toen ik via speciale voertuigen Hunter erbij had opgezet voor die helicopter in m'n garage te hebben werkte zelfs m'n 100% savegame ook niet meer???? Verklaring voor misschien?? :? Grrr... :bonk:

Maar nu heb ik hier op 't forum gelezen: Start de Savegame en open Slot 7, wat is juist deze Slot 7 en hoe vind je dit? Of? :?

Pffffff...weet er gene raad ni meer mee maar wil deze 100% & die helicopter toch... :Y:puh:

Weet aub toch iemand raad te geven??? Dank u, dank u... _O_

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Klik hier om zo'n savegame te krijgen.

Je hebt hiervoor ook een USB-kabeltje nodig waarmee je je PSP aan de computer kan verbinden.

Je klikt hierboven op de savegame, en gaat dan naar de map E:\PSP\SAVEDATA\ [of gewoon je Savedata map]

Daar plak je het mapje.

Dan start je het spel op, selecteert de savedata waar op een afbeelding een helikopter te zien is. Dan moet je naar buiten lopen en je garage opendoen. Draai je om en je hebt normaal een helikopter staan.

Getest op PSP 1000-2000-3000, niet op de PSP GO!

Hopelijk heb ik je geholpen ;)

Waaaaaaauuuuuw, super merci!!!! Direct proberen nu sé :tu:

Nog wel een vraagske, die savegame van 100% der in laten staan ook? En werkt dat dan ook? :?

Je bent echt kei hard merci, moest 't ni lukken laat ik terug iets horen maar heb er vertrouwen in... :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Klik hier om zo'n savegame te krijgen.

Je hebt hiervoor ook een USB-kabeltje nodig waarmee je je PSP aan de computer kan verbinden.

Je klikt hierboven op de savegame, en gaat dan naar de map E:\PSP\SAVEDATA\ [of gewoon je Savedata map]

Daar plak je het mapje.

Dan start je het spel op, selecteert de savedata waar op een afbeelding een helikopter te zien is. Dan moet je naar buiten lopen en je garage opendoen. Draai je om en je hebt normaal een helikopter staan.

Getest op PSP 1000-2000-3000, niet op de PSP GO!

Hopelijk heb ik je geholpen ;)

Waaaaaaauuuuuw, super merci!!!! Direct proberen nu sé :tu:

Nog wel een vraagske, die savegame van 100% der in laten staan ook? En werkt dat dan ook? :?

Je bent echt kei hard merci, moest 't ni lukken laat ik terug iets horen maar heb er vertrouwen in... :klap:

Graag gedaan ;)

Ja, je moet die savegame er in laten staan indien je de Hunter wil gebruiken.

Wel wil ik nog even noteren: in je safehouse garage in Portland staan een RC Helikopter en een RC Wagentje, deze kan je enkel gebruiken met Cheatdevice. Indien je hier instapt, blokkeert het spel.

@Hearv: Je hebt Cheatdevice helemaal niet nodig voor de Hunter!

Link to comment
Delen op andere websites

D'r zijn een hele hoop helikopters in GTA Liberty City Stories, alleen kun je bij het gros ervan niet bij. Door middel van CheatDevice kan dit dus wel, door een simpele aanpassing aan een van de voertuigspawn cheats. Of zoals in dit geval, het aanpassen van de opgeslagen voertuigen in je garage. Ik neem tenminste aan dat dit zo gedaan is, of op een wijze die er niet zoveel van verschild. Dan is het een kwestie van vinden waar het staat, om vervolgens het nummertje aanpassen.

Link to comment
Delen op andere websites

@Hearv: Je hebt Cheatdevice helemaal niet nodig voor de Hunter!

Toch wel hoor, er zijn geen Helikopters in LCS te bemachtigen zonder CheatDevice, behalve degene in False Idols ;) .

en die savegame dan?

Ik denk niet dat die savegame werkt hoor, ik heb hem eens getest, maar er staat helemaal geen helikopter in de garage, met cheatdevice kan je een police helikopter spawnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

@Hearv: Je hebt Cheatdevice helemaal niet nodig voor de Hunter!

Toch wel hoor, er zijn geen Helikopters in LCS te bemachtigen zonder CheatDevice, behalve degene in False Idols ;) .

en die savegame dan?

Ik denk niet dat die savegame werkt hoor, ik heb hem eens getest, maar er staat helemaal geen helikopter in de garage, met cheatdevice kan je een police helikopter spawnen.

Ik denk dat je het verkeerd bekijkt.

Ik heb hem getest en ik ga naar garage, loop naar 8er en ja hoor, een hunter!!!

P.S. *dit is nogal eri* Bij mij als ik die RC wagen in ga loopt spel vast en ploep!!! Hunter savegame weg :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...