Jump to content

[2009] Categorieën Forum Awards


Dutchy3010

Recommended Posts

Deels overgenomen van Hannes, met mijn eigen mening erdoorheen :puh:

  • Beste Lid
  • Beste Superlid
  • Beste Megalid
  • Beste Moderator
  • Beste algemeen lid
    • Hetzelfde als de vier voorgaande categorieën, maar dan mag hier iedereen in genomineerd worden.
    • In mijn ogen vrij overbodig, vooral als je 'Beste project' wel opsplitst en hier nog weer een overkoepelende categorie aan toekent. Ik neem aan dat uit de uitslagen wel zal blijken wie de beste van de bovenstaande categorieën (m.u.v. deze) is.

    [*]Behulpzaamste lid

    [*]Grappigste lid

    [*]Beste sfeermaker

    [*]Beste debater

    [*]Beste graphicus

    [*]Beste computerexpert

    [*]Beste modder

    [*]Beste savegamer

    [*]Beste gamer

    • De persoon die het meest weet over games en dergelijke (dus in het Games forum actief is)

    [*]Beste GTA Classics kenner

    • Het is er dan wel niet erg actief, maar ik vind dat als we hier toch een aparte award voor mogen toekennen.

    [*]Beste GTA III kenner

    [*]Beste GTA Vice City kenner

    [*]Beste GTA San Andreas kenner

    [*]Beste GTA Liberty City Stories kenner

    [*]Beste GTA Vice City Stories kenner

    [*]Beste GTA IV kenner

    [*]Beste GTA Chinatown Wars kenner

    [*]Beste topic

    [*]Beste blog

    • Een beetje hetzelfde als beste project, maar dan gespecificeerd

    [*]Beste contest

    • Een beetje hetzelfde als beste project, maar dan gespecificeerd

    [*]Beste pagina op WikiGTA

    [*]Uitspraak van het jaar

    [*]Beste signature

    [*]Beste chatter

    • De persoon die het meest actief en gezellig is in de Chat.

    [*]ABN trofee

    • De helft van het forum weet niet wat AN is, dus kunnen ze anderen daar ook niet op beoordelen.
    • Jammer, maar voorgaande jaren zijn er wel gewoon goede uitslagen uitgekomen.. Ik zou 'm nog er gewoon bij laten, want het is niet alleen deze categorie (er zijn wel meer voorbeelden, ik ga ze niet noemen).

    [*]Beste multiplayer

    • Er zijn verschillende GTA MP's, en dus de ene zal goed zijn in MTA, de andere in SA:MP, de andere in GTA IV MP, ...
    • Misschien een idee om het op te delen? Ben er zelf nog niet echt van overtuigd, maar zou het reëel zijn?

    [*]Beste scripter

    • Nog niet tegengekomen, idee om SCM-scripting/Pawners in het zonnetje te zetten?

    [*]Beste screen in galerij

    • Is gewoon nutteloos, want het is maar een afbeelding.
    • Kan ik ook van signatures zeggen, vind dat er in een mooie afbeelding nog wel werk kan zitten. Zeker door het afnemen van de Photo Contests (ik zie ze weinig meer), zou het leuk zijn om toch eens een screen in het licht gezet te zien worden.

    [*]Grootste spammer, en alle andere awards voor dingen die de crew niet graag heeft

    • Hiervoor moet men niet beloond worden.
    • Eens, anders moedig je bewust overtreden van de regels alleen maar aan.

    [*]Beste gang

    • Hiervoor zijn de corporation verkiezingen

    [*]Onzin-awards

    • Ik vind dat het serieus moet blijven.
    • Idem, bewust overtreden van de regels moet je niet aanmoedigen.

@ hieronder: kun je m'n quote even wat inkorten? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    5

  • Bierbuikje

    5

  • Dutchy3010

    3

  • Kloep

    3

  • Beste gang
    • Hiervoor zijn de corporation verkiezingen

Maar die komen toch nooit, dus misschien wel leuk om op deze manier een gang in het zonnetje te zetten, of misschien wel een nieuwe corporation te kiezen.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Mooiste gedicht.
  • Quote van het jaar award.
  • Mooiste graphics gemaakt.
  • Mooiste signature 2009.
  • Leukste chatter.

+1!

  • Leukste topic (Beste topic bestaat ook al, maar ik zie dat als iets anders dan deze award)
  • Beste items (voor blogs (geldt natuurlijk voor alle items, dus 1 beste item uit alle blogs, niet per blog))
  • Meest verslaafde gebruiker
  • Veel belovende gebruiker
  • Toekomsttalent

+1! Maar de voorlaatste en laatste lijken wel nogal op elkaar. Trouwens wil ik mensen oproepen om eens te stoppen met dat vriendjespolitiek, bijvoorbeeld: Vorig jaar kreeg ik amper stemmen voor 'Beste Savegamer', terwijl Rullez(die amper savegames doet/deed) meer stemmen kreeg dan mij. Wat bedoelt men dan met beste savegamer/beste lid/beste superlid/beste...? Juist ja, diegene die het meeste 'vriendjes' heeft op het forum. Voor een prijs als beste savegamer zou er in mijn ogen gekeken moeten worden naar diegene die er het meeste doet. Dit is geen uithaal naar jou, Rullez, maar naar de absurte stemmers. Bij 'beste signature' zou er gestemd moeten worden door de graphics mannen van dit forum(Jay; , .levi. , Jon-asses , Dizzee), maarbon, da's maar m'n mening. Welke categorieën ik wil? Die van vorig jaar + die categorieën die ik gequote heb.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Vriendjespolitiek is niet te voorkomen, ook niet met zoiets als de awards. Uiteindelijk heeft trouwens wel de beste gewonnen, dus wat maakt het uit? Daarbij komt: er is een verschil tussen kwantiteit en kwaliteit. Iemand die meer savegames doet, hoeft die niet beter te doen (soms moeten leden 2 uur wachten op de missie, soms 5 minuten, soms moeten mensen extra dingen kopen, anderen niet, etc). Ik ben het lang niet altijd eens met degene die de awards winnen, maar zo zit het systeem nou eenmaal in elkaar. Zowel op als buiten het forum gaat het nu eenmaal zo. Jammer, dat zeker, maar niet te voorkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier ben ik voor het grootste deel mee eens! :Y

Alleen bij beste GTA IV kenner zou ik nog een opsplitsing maken naar beste TLAD kenner en beste TBOGT kenner. :Y

Hoeft van mij niet perse, GTA IV kenner in het algemeen lijkt me leuk genoeg.

________________

Wat me wel opvalt is dat sommige mensen categorieën aan de man brengen waar ze zelf goed in zijn, en dat vind ik een beetje arrogant, maargoed, er zitten prachtige ideetjes tussen, dus kaats maar door. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien nog een award voor het beste lid onder de X posts (1000 of 500 of zo iets dergelijk), want een goed lid hoeft niet veel posts te hebben, maar ik kan er wel geen originele naam op plakken :7 . Maar Cabyon, het blijven 3 verschillende games en al die kennis zit niet bij één persoon, maar bij verschillende leden...

Link to comment
Delen op andere websites

Tegen:

[*]ABN trofee

De helft van het forum weet niet wat AN is, dus kunnen ze anderen daar ook niet op beoordelen.

[*]Beste multiplayer

Er zijn verschillende GTA MP's, en dus de ene zal goed zijn in MTA, de andere in SA:MP, de andere in GTA IV MP, ...

ABN Troffee: Heb ik eigenlijk hetzelfde over te zeggen als VWO-er, de mensen die niet weten wat het is hebben de keuze om deze vraag gewoon over te slaan. De mensen die wel weten wat het is, kunnen dan ook gewoon eerlijk stemmen.

Beste Multiplayer: Maar dat is toch juist waarvoor de awards nou zijn? Dat het niet algemeen moet zijn geef ik je gelijk in, maar dan zou het wel een optie zijn om het op te delen in MTA, SA:MP en IV MP.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier ben ik voor het grootste deel mee eens! :Y

Alleen bij beste GTA IV kenner zou ik nog een opsplitsing maken naar beste TLAD kenner en beste TBOGT kenner. :Y

Hoeft van mij niet perse, GTA IV kenner in het algemeen lijkt me leuk genoeg.

Maar dan maken de mensen die TLAD & TBOGT meer kans omdat die meer kennis hebben. En het moet toch een gelijke strijd blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dan maken de mensen die TLAD & TBOGT meer kans omdat die meer kennis hebben. En het moet toch een gelijke strijd blijven.

Dat is toch altijd? Als je nu EfC niet hebt en ze zitten samengetelt hebben degene die het niet hebben al helemaal geen kans, nu kunnen ze nog strijden om IV ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dan maken de mensen die TLAD & TBOGT meer kans omdat die meer kennis hebben. En het moet toch een gelijke strijd blijven.

Dat is toch altijd? Als je nu EfC niet hebt en ze zitten samengetelt hebben degene die het niet hebben al helemaal geen kans, nu kunnen ze nog strijden om IV ;) .

Ja maar. De personen die IV + EOLC hebben weten veel meer. Als je dat dus opsplitst dan, ja maken de gene die niks weten van EOLC geen kans op die award maar wel nogsteeds voor de IV awards.

En ik heb ineens nog een award in me hoofd

Beste Criticus

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dan maken de mensen die TLAD & TBOGT meer kans omdat die meer kennis hebben. En het moet toch een gelijke strijd blijven.

Dat is toch altijd? Als je nu EfC niet hebt en ze zitten samengetelt hebben degene die het niet hebben al helemaal geen kans, nu kunnen ze nog strijden om IV ;) .

Ja maar. De personen die IV + EOLC hebben weten veel meer. Als je dat dus opsplitst dan, ja maken de gene die niks weten van EOLC geen kans op die award maar wel nogsteeds voor de IV awards.

En ik heb ineens nog een award in me hoofd

Beste Criticus

Is het niet loisch dat als je een game bezit je er meer van weet? Als je zoiets wil winnen moet je de game maar hebben, zou toch logisch zijn, anders zou het zoals je zegt misschien bete rzijn om IV en EfLC te kiezen ipv alle drie apart...

Link to comment
Delen op andere websites

Over die ABN award, iedereen hier praat wel ABN. Dus waarom een award ervoor geven? Tussen 1000 mensen die allemaal ABN praten kan je moeilijk een winnaar kiezen. In zo'n geval komt het echt aan op vriendjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Vriendjespolitiek is niet te voorkomen, ook niet met zoiets als de awards. Uiteindelijk heeft trouwens wel de beste gewonnen, dus wat maakt het uit? Daarbij komt: er is een verschil tussen kwantiteit en kwaliteit. Iemand die meer savegames doet, hoeft die niet beter te doen (soms moeten leden 2 uur wachten op de missie, soms 5 minuten, soms moeten mensen extra dingen kopen, anderen niet, etc). Ik ben het lang niet altijd eens met degene die de awards winnen, maar zo zit het systeem nou eenmaal in elkaar. Zowel op als buiten het forum gaat het nu eenmaal zo. Jammer, dat zeker, maar niet te voorkomen.

Je spreekt jezelf nogal tegen? De beste wint soms, maar diegene die het bekendst is wint ALTIJD. Nja, jammer dat het niet te voorkomen is. Ohja, over die ABN trofee, die mag van mij ook afgeschaft worden.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Vriendjespolitiek is niet te voorkomen, ook niet met zoiets als de awards. Uiteindelijk heeft trouwens wel de beste gewonnen, dus wat maakt het uit? Daarbij komt: er is een verschil tussen kwantiteit en kwaliteit. Iemand die meer savegames doet, hoeft die niet beter te doen (soms moeten leden 2 uur wachten op de missie, soms 5 minuten, soms moeten mensen extra dingen kopen, anderen niet, etc). Ik ben het lang niet altijd eens met degene die de awards winnen, maar zo zit het systeem nou eenmaal in elkaar. Zowel op als buiten het forum gaat het nu eenmaal zo. Jammer, dat zeker, maar niet te voorkomen.

Je spreekt jezelf nogal tegen? De beste wint soms, maar diegene die het bekendst is wint ALTIJD. Nja, jammer dat het niet te voorkomen is.

Ik denk dat ze het bij het eerste over de savegame award heeft en bij het tweede de awards in het algemeen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...