Jump to content

.col files aanmaken


Jorge_F

Recommended Posts

Beste mede-modders,

Het is voor mij inmiddels een jaar geleden dat ik iets ingame heb geprobeerd te stoppen (San Andreas). Vandaar dat het nu ook niet meer zo soepel verloopt :puh:.

Ik loop vast bij het maken van de .col file. Mijn San Andreas crasht namelijk alleen wanneer ik de .col file die ik heb aangemaakt in de .img file heb gestopt.

Weet iemand hier een goede tutorial? Of het 3dsmax script die ik daarvoor moet gebruiken (A)?

Alvast bedankt,

Jorge F. :bier:

Edit Never mind, de meester heeft het hem al geflikt :bier:

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

Bump vanwege een ander probleem

Ik heb bestanden nu succesvol ingame gezet. Alleen bij sommige models keert ie de kant waar de textures op staan om. Dus kan krijg je grote witte vlakken bovenaan, en aan de onderkant de daarbij behorende textures.

Weet iemand hoe dit komt, en vooral hoe het op te lossen? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, dat probleem heb ik nu nog nooit gehad.. :puh: Misschien opnieuw exporteren, en zorg dat je material een GTA Material is.

Nja het zijn gewoon Standard materials dus dat zou geen problemen moeten geven lijkt me :puh:. Bij andere models lukt het wel gewoon.

Kan het iets te maken hebben met het aantal poly's? Dat ik Bend gebruik?

Edit

Hierzo een screenshot van het probleem

gtasa2009112515220206.png

Zoals je ziet zijn alle faces omgekeerd, OMGWTFROFLBBQ :dans:

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

Wow, dat probleem heb ik nu nog nooit gehad.. :puh: Misschien opnieuw exporteren, en zorg dat je material een GTA Material is.

Nja het zijn gewoon Standard materials dus dat zou geen problemen moeten geven lijkt me :puh:. Bij andere models lukt het wel gewoon.

Kan het iets te maken hebben met het aantal poly's? Dat ik Bend gebruik?

Edit

Hierzo een screenshot van het probleem

gtasa2009112515220206.png

Zoals je ziet zijn alle faces omgekeerd, OMGWTFROFLBBQ :dans:

In 3DS Max de zooi die omgekeerd is gewoon even flippen?

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, dat probleem heb ik nu nog nooit gehad.. :puh: Misschien opnieuw exporteren, en zorg dat je material een GTA Material is.

Nja het zijn gewoon Standard materials dus dat zou geen problemen moeten geven lijkt me :puh:. Bij andere models lukt het wel gewoon.

Kan het iets te maken hebben met het aantal poly's? Dat ik Bend gebruik?

Edit

Hierzo een screenshot van het probleem

*plaatje*

Zoals je ziet zijn alle faces omgekeerd, OMGWTFROFLBBQ :dans:

In 3DS Max de zooi die omgekeerd is gewoon even flippen?

Ja dat dacht ik eerst ook, maar zo makkelijk gaat dat dus niet :puh:.

Want alle faces zijn invididueel geflipt :puh:. Dan ben je uren bezig, en ik ga ervan uit dat er een makkelijkere oplossing moet zijn ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...