Jump to content

Reputatiesysteem


Joriz

Recommended Posts

Ik mag dan wel over drie minnetjes per 24u beschikken, ik heb er nog geen één uitgedeeld. Niet elke post die niet even zinvol is als de andere moet direct een minnetje krijgen, ik zou deze slechts in de uiterste gevallen gebruiken (iemand die begint te schelden, iemand die na 10 keer nog niet wil luisteren, enzovoort).

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn natuurlijk uitzonderingen bij de leden.

Leg dit aub even uit?

Er zijn volwassen leden die weten hoe ze moeten omgaan met minnetjes.

Ik zeg niet dat ik meer minnetjes wil ofzo maar ik vond het alleen een belachelijk extra voordeel. Gtaforum is hierdoor nog maar eens meer een klassensamenleving geweest, en die dateren uit de Middeleeuwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog geen enkel plusje of minnetje gebruikt, als ik voor elke keer dat iemand me helpt een plusje moet uitdelen, dan heb ik er veel te weinig. Dan nog zou helpen een vaste vereiste moeten zijn op dit forum, 1 keertje iemand helpen is in mijn ogen geen plusje waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Wij gaan er van uit dat een SL+ volwassener is en dus beter weet hoe hij met die minnetjes moet omgaan.

Geloof mij, er zijn leden die veel volwassener zijn dan sommige SL+.

Niet dat ik mij veel aantrek van het hele reputatiesysteem maar ik het vind het weer eens jammer dat er zo'n verschil moet gemaakt worden tussen "gewone" leden en SL+...

Link to comment
Delen op andere websites

Wij gaan er van uit dat een SL+ volwassener is en dus beter weet hoe hij met die minnetjes moet omgaan.

Geloof mij, er zijn leden die veel volwassener zijn dan sommige SL+.

Niet dat ik mij veel aantrek van het hele reputatiesysteem maar ik het vind het weer eens jammer dat er zo'n verschil moet gemaakt worden tussen "gewone" leden en SL+...

Dat ben ik volkomen met je eens, alsof 'normale' leden niet fatsoenlijk/volwassen zijn? Een mens is een mens, of ze nou Superlid + zijn of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ben ik volkomen met je eens, alsof 'normale' leden niet fatsoenlijk/volwassen zijn? Een mens is een mens, of ze nou Superlid + zijn of niet.

Het feit dat ze Superlid zijn hebben ze te danken aan het feit dat ze zich volwassen hebben gedragen in het verleden,

voor dat goede werk worden ze beloond dor middel van wat voordelen, maar dat zal jij toch wel weten, het verschil tussen de groepen zou wel wat kleiner mogen... 3-6-9 of zoiets :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Hannes' woordkeuze met "volwassen" was wat ongelukkig denk ik.

Maar goed, ten eerste is Superlid een soort beloning voor je inzet op het forum, dus hoort het deels bij de beloning die je krijgt met grotere inboxruimte, mogelijkheid tot het uploaden in een galerij. Ten tweede vertrouwt de crew superleden wat meer qua manieren op het forum denk ik, SL+ hebben al getoond dat ze te vertrouwen zijn en zo goed mogelijk hun best doen op het forum om anderen te helpen, anders waren ze niet gepromoveerd. Natuurlijk zijn er ook erg veel leden die het systeem gebruiken zoals het hoort, en die, zoals Hannes het dan zegt, even volwassen zijn. :puh: Deze leden hebben het misschien in zich om ook superlid te worden, en dan mag je lekker veel plusjes of minnetjes uitdelen. Maar neem het van mij aan, 3 plusjes en 1 minnetje per etmaal volstaat echt. Ik heb het ondertussen al teveel gezegd, maar ik heb nog niet één minnetje en slechts een paar plusjes uitgedeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Welnee, wat ziet mijn oog daar? Een reputatiesysteem? Die jaren dat ik hier doelloos heb rondgezworven is mij bijgebleven dat ondanks de enkele verzoeken om een reputatiesysteem Joriz zich met alle macht verzette tegen dit populistische systeem der verdoemenis. Was dit schijn? Ja, en nee. Want ook al is besloten om de populist uit te hangen door toe te geven aan het proletariaat, toch is er een manier gevonden om dit systeem elitair te laten blijken. Bevoegdheid van toekenning door middel van onderscheid van klassen.

Plebejers, proletariërs, of u ook genoemd wil worden, laat uw stem horen tegen deze onmacht, en zorg voor echte democratie, want deze minachting zijn wij meer dan zat. Want, zoals u bij helder nadenken zal opvallen, zijn wij degenen die de inkomsten genereren.

Gelijkheid voor allen, evenveel recht in het reputatiesysteem!

Bewerkt: door Froop
Link to comment
Delen op andere websites

Welnee, wat ziet mijn oog daar? Een reputatiesysteem? Die jaren dat ik hier doelloos heb rondgezworven is mij bijgebleven dat ondanks de enkele verzoeken om een reputatiesysteem Joriz zich met alle macht verzette tegen dit populistische systeem der verdoemenis. Was dit schijn? Ja, en nee. Want ook al is besloten om de populist uit te hangen door toe te geven aan het proletariaat, toch is er een manier gevonden om dit systeem elitair te laten blijken. Bevoegdheid van toekenning door middel van onderscheid van klassen.

Plebejers, proletariërs, of u ook genoemd wil worden, laat uw stem horen tegen deze onmacht, en zorg voor echte democratie, want deze minachting zijn wij meer dan zat. Want, zoals u bij helder nadenken zal opvallen, zijn wij degenen die de inkomsten genereren.

Gelijkheid voor allen, evenveel recht in het reputatiesysteem!

Om helemaal de slimmerd te lijken, mis je in je tekst het woord "feodaliteit" nog. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je kan niet met behulp van een knop opvragen voor welke berichten je reps hebt gekregen. Hopelijk komt dat in een nieuwere versie, want dat zou wel handig zijn. Op dit moment blijft het dus elk bericht terugzoeken en bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je kan niet met behulp van een knop opvragen voor welke berichten je reps hebt gekregen. Hopelijk komt dat in een nieuwere versie, want dat zou wel handig zijn. Op dit moment blijft het dus elk bericht terugzoeken en bekijken.

Idd, want het lijkt me dat de bedoeling is mensen met goede posts te stimuleren zo bezig te blijven en mensen met minder goede posts laten weten dat ze niet goed bezig zijn. Als je dan niet terug kan lezen wat nou goed is of juist minder goed is, schiet je weinig op.

Link to comment
Delen op andere websites

Hannes' woordkeuze met "volwassen" was wat ongelukkig denk ik.

Maar goed, ten eerste is Superlid een soort beloning voor je inzet op het forum, dus hoort het deels bij de beloning die je krijgt met grotere inboxruimte, mogelijkheid tot het uploaden in een galerij. Ten tweede vertrouwt de crew superleden wat meer qua manieren op het forum denk ik, SL+ hebben al getoond dat ze te vertrouwen zijn en zo goed mogelijk hun best doen op het forum om anderen te helpen, anders waren ze niet gepromoveerd. Natuurlijk zijn er ook erg veel leden die het systeem gebruiken zoals het hoort, en die, zoals Hannes het dan zegt, even volwassen zijn. :puh: Deze leden hebben het misschien in zich om ook superlid te worden, en dan mag je lekker veel plusjes of minnetjes uitdelen. Maar neem het van mij aan, 3 plusjes en 1 minnetje per etmaal volstaat echt. Ik heb het ondertussen al teveel gezegd, maar ik heb nog niet één minnetje en slechts een paar plusjes uitgedeeld.

Als dat volstaat waarom kunnen SL+ dan meer minnetjes en plusjes geven?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...