Jump to content

Reputatiesysteem


Joriz

Recommended Posts

Ah ok, weet ik ook meteen van wie ik hem heb gekregen

En?, heb ik nou iets geleerd van dat bericht??

Jazeker, dat die snuifduiven vrij triest zijn :$

Oftewel, ik heb absoluut geen spijt van dat bericht

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat het pas geregistreerd wordt nadat dit is geïnstalleerd. Alles wat ervoor gegeven is, heeft geen tekst en wordt dus ook niet weergegeven. Je kreeg overigens -1 voor deze post.

Dutchy als jij zo kan zien welk bericht dat was, is het dan niet mogelijk om die feedback terug te koppelen aan de gene die gerate wordt? Nu is de feedback die je krijgt nogal nutteloos omdat je niet weet waar die op slaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het niet mogelijk om dit ook in de blog op reacties toe te passen? Dan kun je bijvoorbeeld als iemand een tip geeft voor een item een plusje geven :)

@ hierboven: Nee dat kan niet, omdat er voor de invoer van het nieuwe systeem geen feedback werd opgeslagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was altijd zo trots op gtaforum.nl, mede omdat het (zowat) het enigste forum was die niet met die irritante Kudo's-rotzooi werkte.

Maar nu ik dit lees heeft het me eigenlijk wel teleurgesteld, want ik vind dit (persoonlijk) een verschrikkelijk overbodige functie.

Maar dat rapporteren vind ik dan wel weer een goed idee, zolang mensen maar niet voor de grap erop gaan klikken.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

En toch vind ik het raar dat jullie niet inzien dat dit totaal geen toevoeging geeft aan het forum :N

Je ziet verschillende 'ruzies' ontstaan vanwege het Reputatiesysteem, omdat het gewoon een vriendjes politiek wordt

Zo, dat heb ik eruit, nu is het maar weer wachten tot de eerste held komt die mij een minnetje gaat geven voor dit bericht :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie, bv. op het profiel van RustyRustler, nog steeds niet hoezo hij zijn plusjes/minnetjes krijgt. Dat vakje op zijn profiel is gewoon leeg, terwijl hij vandaag toch echt al 3 plusjes heeft gehad..

Link to comment
Delen op andere websites

De redenen zijn enkel voor het lid zelf en de crew zichtbaar, de namen enkel bij de crew. Net als bij het warnlog houden we dat privé voor het lid zelf. Mocht je bij jezelf (of bij een plotselinge stijging/daling bij anderen) afvragen of er iets verdachts gebeurt, dan kan je altijd een crewlid er op attenderen. Dan wij er een blik op kunnen werpen en eventueel maatregelen kunnen treffen.

Link to comment
Delen op andere websites

De redenen zijn enkel voor het lid zelf en de crew zichtbaar, de namen enkel bij de crew. Net als bij het warnlog houden we dat privé voor het lid zelf. Mocht je bij jezelf (of bij een plotselinge stijging/daling bij anderen) afvragen of er iets verdachts gebeurt, dan kan je altijd een crewlid er op attenderen. Dan wij er een blik op kunnen werpen en eventueel maatregelen kunnen treffen.

Oh, ik dacht dat eigenlijk dat je het bij iedereen kon zien. Heb er eigenlijk ook nooit op gelet :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie, bv. op het profiel van RustyRustler, nog steeds niet hoezo hij zijn plusjes/minnetjes krijgt. Dat vakje op zijn profiel is gewoon leeg, terwijl hij vandaag toch echt al 3 plusjes heeft gehad..

Naja, ik kan je vertellen dat die plusjes nogal nutteloos waren hoor ;)

Ik kan zelf ook niet meer zien van wie ik ze had gekregen terwijl ik dat eerder wel zelf kon zien

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het überhaupt mogelijk is, maar mij lijkt het veel op te lossen als het reputatiesysteem in de gangs en corporations wordt uitgeschakeld. Daar is elke reputatie die er gegeven wordt sowieso haast nutteloos naar mijn bescheiden mening. De plusjes die daar gegeven worden is enkel vriendjespolitiek of "omdat het grappig is" enzovoort, en niet om de echte reden: behulpzaam zijn op het forum.

Dan zou het geruzie tussen bepaalde gangs verleden tijd zijn, net als de vriendjespolitiek die bij de ene gang al wel eens hoger ligt dan bij de andere. De gangscène lijkt me namelijk de enige plaats op het forum waar het min of meer misbruikt wordt en voor oproer zorgt.

Tot daar dit betoog. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...