Jump to content

Reputatiesysteem


Joriz

Recommended Posts

Is er geen manier om aan te geven van "Laat niemand op je stemmen" Want ik heb geen zin om -15 reputatie te hebben bijvoorbeeld.

Dit kan je doen door geen slechte/nutteloze posts te plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er geen manier om aan te geven van "Laat niemand op je stemmen" Want ik heb geen zin om -15 reputatie te hebben bijvoorbeeld.

Dit kan je doen door geen slechte/nutteloze posts te plaatsen.

Er zijn sommige mensen die een hekel aan mij hebben. :engel:

Bewerkt: door Dark_Zemy
Link to comment
Delen op andere websites

Is er geen manier om aan te geven van "Laat niemand op je stemmen" Want ik heb geen zin om -15 reputatie te hebben bijvoorbeeld.

Dit kan je doen door geen slechte/nutteloze posts te plaatsen.

Er zijn sommige mensen die een hekel aan mij hebben. :engel:

Dat zal dan wel een reden hebben Dark_Zemy, die negatieve blikken moeten ergens vandaan komen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm.. Ik ben irritant, dat geef ik toe, maar dan heb ik toch liever niet dat ze me gaan beoordelen.

Moet ik even eerlijk toegeven: Hier komt mijn eerste plusje van mij naar jou. Simpelweg omdat je gelijk hebt met het dikgedrukte stuk. Misschien moet je daar maar eens wat aan doen voordat je nog een keer gaat vragen naar je minnetjes.. Btw heb je 2 minnetjes van mij gekregen afgelopen week. :$

Link to comment
Delen op andere websites

..de banknuppel ook.

Nou.. Bij PatrickW is daarvoor wel eerst een blauw pilletje vereist hoor.. :engel:

OMFG :schater:

Willen de sukkels die me steeds minnen zonder reden zich aub bekendmaken? Het is namelijk rotirritant..

Link to comment
Delen op andere websites

Als je commentaar geeft is het ook altijd bijv oiemand maakt een dom topic, ik zeg er wat van geeft diegene mij gelijk een -....Hoezo iemand die niet tegen kritiek kan XD

Link to comment
Delen op andere websites

..de banknuppel ook.

Nou.. Bij PatrickW is daarvoor wel eerst een blauw pilletje vereist hoor.. :engel:

OMFG :schater:

Willen de sukkels die me steeds minnen zonder reden zich aub bekendmaken? Het is namelijk rotirritant..

Kijk, het reputatie systeem is er hoofdzakelijk voor dat mensen die in een topic een echte goede opmerking maken (maar het wordt vaak misbruikt door vriendjespolitiek). Als jij nou alleen maar OMFG zegt en je titel is 'Mensen die mij minnen, zijn levenloos' dan vraag je in mijn ogen toch echt naar om minnetjes te krijgen.

Een + kan je bijvoorbeeld geven aan een bericht waarin duidelijk een vraag van iemand wordt beantwoord. Een - kan je geven aan een bericht wat niet veel met het onderwerp heeft te maken.

Dit staat er letterlijk in de hoofdpost.

Bewerkt: door Gijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...