Jump to content

Reputatiesysteem


Joriz

Recommended Posts

Ja zeker. Hij is echt weg. Hier is het eerste slachtoffer van dit systeem. Sommige die leggen er echt teveel waarde aan. En als ze dan iets naar beneden gaan, dan breekt de hel los. Zonde, want ik vind het persoonlijk wel een mooi systeem.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja zeker. Hij is echt weg. Hier is het eerste slachtoffer van dit systeem. Sommige die leggen er echt teveel waarde aan. En als ze dan iets naar beneden gaan, dan breekt de hel los. Zonde, want ik vind het persoonlijk wel een mooi systeem.

Oh, ok. En ja , je hebt gelijk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga even een bijdrage leveren het systeem noemt Reputatiesysteem ik vestig dus de aandacht op Reputatie wat ongeveer is wordt je gewaardeerd of niet, als je helpt enzo kunnen meer mensen je daarom waarderen en zal je stijgen maar zeg je bv zoek het zelf uit op een toon dat pesterig, of als schelden lijkt of echt dwingen om iets dus een bevel dan zou je idd een minnetje kunnen geven maar niet op elk bericht van een lid net als plusjes die je enkel naar mijn mening moet geven aan een post die je goed helpte om iets op te lossen of een verhaal dat je echt heel graag leest om deze te belonen (siggy, avatars enzo tel ik ook mee daarvoor).

Als je op de stomste dingens een min of een plusje krijgt dan klopt het met je reputatie niet zo echt en dat is niet handig, aan de hand van dat reputatiesysteem zou je moeten kunnen zien is iemand behulpzaam, vriendelijk, etc...

Nog een fijne dag allemaal knipoog.gif

Bewerkt: door megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Megapilot deed toch al niks interessants meer. Eerst was het wel goed met hem (en is hij ook sl geweest?) maar later werd hij gedegradeerd en sinds dien doet hij echt niks nuttigs meer. Net zoals zijn reacties op het systeem, wat dus nergens op sloeg. Nadat hij geen sl meer was was de emmer al zo goed als vol. Een paar minnetjes en het was overgelopen.

Maar wees maar niet ongerust, vroeg of laat komt hij terug. Dat lijkt me in ieder geval wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk ben ik het half oneens met die opmerking van Hannes dat je die minnetjes 'ongedaan kan maken' door goede posts te gaan plaatsen. Zeg nou zelf: Als een lid een X aantal nutteloze posts maakt, en hij krijgt 20 minnetjes... De helft van het forum heeft dan al een hekel aan je..

Het lid gaat dan ineens, zogenaamd om plusjes te krijgen, goede posts maken. Denk je nou echt dat iedereen de goede posts van dat lid dan ineens plusjes gaat geven, ondanks dat ze een sch**thekel aan dat lid hebben door zijn eerdere 20 nutteloze posts? I don't think so.

Als ik een hekel heb aan iemand, dan ga ik diegene echt geen plusjes geven omdat hij een goede post maakt. Pas na een hele lange tijd zou ik dat dan doen.. Ik zeg overigens NIET dat ik minnetjes zou geven, ondanks de goede post, want dat zou gewoon lomp zijn, en ik weet dat er mensen zijn die dat wel doen, alleen maar om het feit dat ze een hekel aan diegene hebben. Pas na een lange tijd van goede posts zou ik die posts van dat lid plusjes gaan geven.

Vandaar dat ik van mening ben dat het systeem afgeschaft moet worden, niet omdat het een slecht systeem is(want dat is het niet!), maar omdat je niet zo makkelijk meer plusjes van iemand krijgt die eerder een paar negatieve posts van je heeft gezien.

Vind het overigens erg jammer dat dit er voor zorgt dat mensen van het forum vertrekken, alleen maar om zoiets onbenulligs.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga even een bijdrage leveren het systeem noemt Reputatiesysteem ik vestig dus de aandacht op Reputatie wat ongeveer is wordt je gewaardeerd of niet, als je helpt enzo kunnen meer mensen je daarom waarderen en zal je stijgen maar zeg je bv zoek het zelf uit op een toon dat pesterig, of als schelden lijkt of echt dwingen om iets dus een bevel dan zou je idd een minnetje kunnen geven maar niet op elk bericht van een lid net als plusjes die je enkel naar mijn mening moet geven aan een post die je goed helpte om iets op te lossen of een verhaal dat je echt heel graag leest om deze te belonen (siggy, avatars enzo tel ik ook mee daarvoor).

Als je op de stomste dingens een min of een plusje krijgt dan klopt het met je reputatie niet zo echt en dat is niet handig, aan de hand van dat reputatiesysteem zou je moeten kunnen zien is iemand behulpzaam, vriendelijk, etc...

Nog een fijne dag allemaal knipoog.gif

:7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Vind het systeem slim bedacht door IPB, maar had het iets anders gedaan, dus dat je ook reden kan geven waarom je voor + of - koos.

Wel leuk dat het uitgeprobeerd wordt.

Het is niet door IPB bedacht. Het is door vBullitin bedacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is inmiddels een modificatie beschikbaar voor IPB3 waardoor je inderdaad een reden moet geven bij je + of - rate. Echter, of deze modificatie ingezet gaat worden voor gtaforum is nog niet bekend.

@ Flasingdemon666 hierboven: © 2009 Invision Power Services, Inc. (Powered by IP.Content)

Dus geen vBullitin, wijsneus.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is inmiddels een modificatie beschikbaar voor IPB3 waardoor je inderdaad een reden moet geven bij je + of - rate. Echter, of deze modificatie ingezet gaat worden voor gtaforum is nog niet bekend.

@ Flasingdemon666 hierboven: © 2009 Invision Power Services, Inc. (Powered by IP.Content)

Dus geen vBullitin, wijsneus.. :puh:

Word die modificatie ook toegevoegd op het forum? :tu:

Zoja beter dan

Link to comment
Delen op andere websites

Er is inmiddels een modificatie beschikbaar voor IPB3 waardoor je inderdaad een reden moet geven bij je + of - rate. Echter, of deze modificatie ingezet gaat worden voor gtaforum is nog niet bekend.

@ Flasingdemon666 hierboven: © 2009 Invision Power Services, Inc. (Powered by IP.Content)

Dus geen vBullitin, wijsneus.. :puh:

Word die modificatie ook toegevoegd op het forum? :tu:

Zoja beter dan

Ik heb het antwoord op je vraag even gemarkeerd in je eigen quote, wel zo makkelijk.. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Er is inmiddels een modificatie beschikbaar voor IPB3 waardoor je inderdaad een reden moet geven bij je + of - rate. Echter, of deze modificatie ingezet gaat worden voor gtaforum is nog niet bekend.

@ Flasingdemon666 hierboven: © 2009 Invision Power Services, Inc. (Powered by IP.Content)

Dus geen vBullitin, wijsneus.. :puh:

Word die modificatie ook toegevoegd op het forum? :tu:

Zoja beter dan

Ik heb het antwoord op je vraag even gemarkeerd in je eigen quote, wel zo makkelijk.. ^^

Oef..

Soms lees ik echt iets te snel door bloos.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...