Jump to content

Laptop valt uit na een paar minuten


NickyHendriks

Recommended Posts

Hallo,

Ik zit met een probleem, mijn laptop valt uit als ik hem net drie minuten aan heb staan, de accu zit erin en hij staat op de netstroom aangesloten. Het gaat om een Acer Aspire 7520 die ik sinds Mei/Juni bezit, vrij jong nog dus. Iemand een idee waar het aan kan liggen of moet ik van mijn garantie gebruik gaan maken?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    12

  • coolnniek9

    8

  • Galiorix

    3

  • Casss

    3

Die laptop had ik ook :S

De mijne is na een half jaar gecrasht, moederbord kapot, 350 euro reparatie!

Ik was op dat moment aan het GTA IVen.

Zit je accu wel goed aangesloten?

Is je accu niet gewoon kapot?

Bewerkt: door Gta-kneusje
Link to comment
Delen op andere websites

Alles is gewoon goed aangesloten :? Het begon voor het eerst toen ik Assassin's Creed net wilde opstarten.

Heb je dat spel legaal, niet gratis gedownload dus, wat dan namelijk kan zijn is dat je een virus hebt.

Hoe kan je eigenlijk actief op het forum zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Een makkelijker te verklaren oorzaak is de gene dat ik zelf ook heb: het spel doet je laptop te snel opwarmen waardoor deze vanwege een beveiliging (nergens uit te schakelen) uitvalt, omdat anders de binnenkant volledig verbrand, ik heb zelf ook dit probleem, als ik een te groot programma gebruik of een spel spel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een makkelijker te verklaren oorzaak is de gene dat ik zelf ook heb: het spel doet je laptop te snel opwarmen waardoor deze vanwege een beveiliging (nergens uit te schakelen) uitvalt, omdat anders de binnenkant volledig verbrand, ik heb zelf ook dit probleem, als ik een te groot programma gebruik of een spel spel ;)

Maar hij zegt dat hij geen spel speelt als hij uitvalt.

Citaat:

mijn laptop valt uit als ik hem net drie minuten aan heb staan

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan aan best veel dingen liggen. De accu lijkt me het meest voor de hand liggende, da's een onderdeel dat het vrij snel begeeft bij laptops. Even mee naar de computerzaak en hopen dat het daaraan ligt. Een accu kost namelijk veel minder dan hardware-reparatie zoals het moederbord. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Alles is gewoon goed aangesloten :? Het begon voor het eerst toen ik Assassin's Creed net wilde opstarten.

Heb je dat spel legaal, niet gratis gedownload dus, wat dan namelijk kan zijn is dat je een virus hebt.

Hoe kan je eigenlijk actief op het forum zijn?

Spel = legaal daar begon het mee. En ik was bij een vriendin dus logde daar ff in :engel:

Een makkelijker te verklaren oorzaak is de gene dat ik zelf ook heb: het spel doet je laptop te snel opwarmen waardoor deze vanwege een beveiliging (nergens uit te schakelen) uitvalt, omdat anders de binnenkant volledig verbrand, ik heb zelf ook dit probleem, als ik een te groot programma gebruik of een spel spel ;)

Dat zal het dan wel zijn denk ik.

Dat kan aan best veel dingen liggen. De accu lijkt me het meest voor de hand liggende, da's een onderdeel dat het vrij snel begeeft bij laptops. Even mee naar de computerzaak en hopen dat het daaraan ligt. Een accu kost namelijk veel minder dan hardware-reparatie zoals het moederbord. :puh:

Hoeft niet meer, eenmaal thuis werkt ie weer :D
Link to comment
Delen op andere websites

Post eens wat specificaties,

En krijg je een blauwe scherm te zien nog net voordat hij uit is?

Als je 'm opstart, dan krijg je zkr zo'n schermpie met verzenden , niet verzenden.

Als je deze krijgt, wil je dan alsjeblieft de foutcode posten?

Zo niet, dan kan je gewoon naar de winkel want op zo'n laptop zit zkr wel minstens één jaar garantie... toch? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het probleem gevonden, als ik Assassin's Creed I opstart valt hij uit, dat doet hij nog een paar keer en dan laat ik hem een tijdje staan, dan werkt hij weer.

Net kreeg ik een blauw scherm tijdens opstarten met "STOP: [foutcode]" erop, maar die code heb ik niet kunnen onthouden :N. Ik vind dit wel heel erg jammer aangezien Assassin's Creed mijn favoriete spel is en ik hem toch minstens 2 á 3 uur speel op een dag :(

Link to comment
Delen op andere websites

2 á 3 uur per dag?

Dus je hebt 'm wel kunnen spelen?

Dan heb je een virus te pakken denk ik, dit had ik ook met SA.

Het rare is dat ESET NOD32 niks vind :? Welke virusscanner zou ik nog meer kunnen proberen (en installeren zonder NOD32 te verwijderen)?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...