Jump to content

internet


benhelsloot

Recommended Posts

Sommige dingen die Sony zelf ondersteunt, kun je downloaden. Maar savegames weet ik niet, ik zou zeggen, probeer het eens. :sigaar:

Edit @ Hieronder: Volgens mij bedoeld ie of ie het kan downloaden als ie op de PSP op internet zit. :puh:

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Ja , savegames kunnen . Kijk maar eens bij de download-sectie van deze site (Klik) . Er is ook een savedata met als naam 'Speciale Voertuigen' . Zeker het proberen waard ! (Je krijgt een Hunter , Police Maverick , MrWhoopie en een dodo , (in de dodo kan je alleen zitten :( ) ) Maar met de Hunter en Police Maverick kan je vliegen , zonder custom firmware ! Ohja , en waar moet je deze savegames nou zetten ? (Voor her geval je dat niet weet)

Savedata tutorial

1.Je download het bestand , en je extract het op je bureaublad .

2.Je verbind je PSP met jouw PC , via een usb-kabel.(Opgelet , bij de PSP Go! ziet hij er anders uit !

3.Er komt een schermpje , en dan klik je op 'Map openen en Bestanden weergeven .

4.Dan opent er een scherm , jouw Verwisselbare schijf , ook wel G: genoemd .

5.Kies daar de map 'PSP'

6.Daarin zoek je naar de map 'SAVEDATA'

7.En daar zet je jouw savedata's neer ! (Van de andere mappen moet je je niets aantrekken ,dat zijn je andere savedata's)

Besluit

Je zet de savedata's in :

G:\PSP\SAVEDATA

BTW: Het is m'n eerste tutorial :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Ja , savegames kunnen . Kijk maar eens bij de download-sectie van deze site (Klik) . Er is ook een savedata met als naam 'Speciale Voertuigen' . Zeker het proberen waard ! (Je krijgt een Hunter , Police Maverick , MrWhoopie en een dodo , (in de dodo kan je alleen zitten boos.gif ) ) Maar met de Hunter en Police Maverick kan je vliegen , zonder custom firmware ! Ohja , en waar moet je deze savegames nou zetten ? (Voor her geval je dat niet weet)

Savedata tutorial

1.Je download het bestand , en je extract het op je bureaublad .

2.Je verbind je PSP met jouw PC , via een usb-kabel.(Opgelet , bij de PSP Go! ziet hij er anders uit !

3.Er komt een schermpje , en dan klik je op 'Map openen en Bestanden weergeven .

4.Dan opent er een scherm , jouw Verwisselbare schijf , ook wel G: genoemd .

5.Kies daar de map 'PSP'

6.Daarin zoek je naar de map 'SAVEDATA'

7.En daar zet je jouw savedata's neer ! (Van de andere mappen moet je je niets aantrekken ,dat zijn je andere savedata's)

Besluit

Je zet de savedata's in :

G:\PSP\SAVEDATA

BTW: Het is m'n eerste tutorial icon_mrgreen.gif .

vraag ik dat ?

ik vraag als je via de psp zelf kan downloaden en niet hoe ik savegames op mijn psp zet

Link to comment
Delen op andere websites

Ja , savegames kunnen . Kijk maar eens bij de download-sectie van deze site (Klik) . Er is ook een savedata met als naam 'Speciale Voertuigen' . Zeker het proberen waard ! (Je krijgt een Hunter , Police Maverick , MrWhoopie en een dodo , (in de dodo kan je alleen zitten boos.gif ) ) Maar met de Hunter en Police Maverick kan je vliegen , zonder custom firmware ! Ohja , en waar moet je deze savegames nou zetten ? (Voor her geval je dat niet weet)

Savedata tutorial

1.Je download het bestand , en je extract het op je bureaublad .

2.Je verbind je PSP met jouw PC , via een usb-kabel.(Opgelet , bij de PSP Go! ziet hij er anders uit !

3.Er komt een schermpje , en dan klik je op 'Map openen en Bestanden weergeven .

4.Dan opent er een scherm , jouw Verwisselbare schijf , ook wel G: genoemd .

5.Kies daar de map 'PSP'

6.Daarin zoek je naar de map 'SAVEDATA'

7.En daar zet je jouw savedata's neer ! (Van de andere mappen moet je je niets aantrekken ,dat zijn je andere savedata's)

Besluit

Je zet de savedata's in :

G:\PSP\SAVEDATA

BTW: Het is m'n eerste tutorial icon_mrgreen.gif .

vraag ik dat ?

ik vraag als je via de psp zelf kan downloaden en niet hoe ik savegames op mijn psp zet

Oh sorry . Dacht van PC naar PSP . Overigens zei ik ook *voor moest je het niet weten* ik wou ook alleenmaar helpen .

En nee , je kan het niet rechtstreeks downloaden . Waarom ? Je psp zet het niet direct in de juiste map , en meestal is het in een Winrar bestandje ... Ook mag je wat vriendelijker zijn .

>>> Door Asphalt: Hij mag wat minder bot reageren, maar jij wat beter lezen in het vervolg. :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...