Jump to content

(EU) Wekelijkse Playstation Store Updates


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

de store update van vandaag is nu hier te lezen

@reinier93:

Het klinkt vreemd maar het is tog echt 22 december!

geloof je het niet kijk dan op www.littlebigplanet.com

:cya:

Klopt ja, dacht dat de volgende update gewoon 24 december zou komen maar met de feestdagen hebben ze dat verplaatst. Hoe eerder hoe beter :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb speciaal voor de LBP dlc een bon van €20,00 gekocht. Dus ik heb nog wat geld over. Wat raden jullie me aan? Warhawk lijkt me erg leuk (Is deze vakantie €10,00), maar ook Big Surf Island van Burnout Paradise wil ik hebben. Kom maar met ideeen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb speciaal voor de LBP dlc een bon van €20,00 gekocht. Dus ik heb nog wat geld over. Wat raden jullie me aan? Warhawk lijkt me erg leuk (Is deze vakantie €10,00), maar ook Big Surf Island van Burnout Paradise wil ik hebben. Kom maar met ideeen. :puh:

Is er een update voor de PSP?

Link to comment
Delen op andere websites

De store update van vandaag staat er weer op!

Voor zover ik weet komt de volgende store update op oudjaarsdag.

Maar het zou goed kunnen dat deze week op dinsdag komt vanwege oudjaar. :bier:

Zelf ga ik direct de Uitbreidingen van Littlebigplanet downloaden ik wil het water wel eens uitproberen

Voor de mensen met Littlebigplanet het water pack hoef je niet te bezitten om water levels te spelen van anderen.

Als het goed is moet je nu een patch downloaden met daarin een update voor het spel zodat het water ondersteunt

Hier nogmaals het lijstje wat het water pack toevoegt:

• Niewe gameplayfeatures voor het Create-aspect van de game: Water – Global Water Object, Scuba Gear, Bubble Machine, Water Switch.

• 5 splinternieuwe Pirates of the Caribbean themed levels.

• 1 nieuw costume: The Cannibal: Leg Bands, Teeth, Nose Decoration, Hair, Loincloth, Skin.

• 4 nieuwe muzieknummers.

• Een nieuwe background voor je levels.

• 8 Materials.

• 14 Decorations.

• 27 Objects.

• 133 Stickers.

• 11 nieuwe Trophies.

Tot de volgende update :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist vernomen dat we donderdag de demo van Dark Void kunnen verwachten in de EU & US playstation store

Klik

Dark Void komt uit op de PS3/PC/XBOX360

De demo komt vast ook wel op de xbox marketplace

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe store update online. :bier:

Met oud en nieuw was er geen store update daarom was die met kerst zo groot. :engel:

De volgende is traditioneel 14 september.

Vanavond of anders morgenvroeg post ik de amerikaanse store update.

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Mededeling:

Als iemand het nog nodig vind om de oude playstation store updates te bekijken dan moet je dat snel doen.

Aankomende donderdag zullen hier alleen nog de 4 nieuwste store updates staan en hetzelfde geval is bij de US store updates!

Dit omdat het topic zo groot word en het bewerken word dan ook steeds lastiger.

De store update van afgelopen donderdag voor de EU & US ga ik zo plaatsen.

De reden dat ze wat laat zijn is dat ik thuis wat probleempjes had dus ik had geen tijd om ze te plaatsen

Excuses daarvoor bloos.gif!

Ik zal ze zo alsnog plaatsen en donderdag komt weer gewoon zoals normaal de store update die je gewend bent!

Als iemand nog suggesties heeft over dit topic hoor ik ze ook altijd graag eventuele kritiek is ook welkom want daar kan ik altijd ook wat aan doen!

Edit:

Playstation store update 21-01-10 toegevoegd :tu:

De eens zo exclusieve game Braid die had ook in de playstation store moeten komen maar een of andere eikel daar is vergeten er een verhaaltje bij te schrijven die je altijd ernaast ziet maar die toch niemand leest ..

Deze is dus nu in elke store te downloaden behalve de Nederlandse :ch:

Naar alle waarschijnlijkheid zal deze wel gewoon erin staan aankomende donderdag. :D

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...