Jump to content

Onbereikbare rocket launcher


Qke

Recommended Posts

Ergens in het Noordelijk eiland ligt een bazooka en een brommer. Maar hoe kan je die bazooka eigenlijk pakken. Het is al helemaal omsingeld door muren. Ik heb al wat geprobeerd. Kan je die bazooka van de missies van Xin pakken. Moet er toch een Manier zijn om DAT te pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Als je geen zin hebt om een onbereikbare RPG te pakken cheat je er gewoon ff een.

Als je geen cheats weet kijk gewoon even op www.wikigta.nl dan kom je er zo achter.

Hier staat misschien ook hoe je er bij kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je geen zin hebt om een onbereikbare RPG te pakken cheat je er gewoon ff een.

Als je geen cheats weet kijk gewoon even op www.wikigta.nl dan kom je er zo achter.

Hier staat misschien ook hoe je er bij kan.

Als dat zo was zou hij niet onbereikbaar zijn...

En sommige mensen cheaten niet, dus laat het rusten als er niks meer over te melden valt.

Ik denk dat Rockstar een fout gemaakt heeft met het invoeren van de coördinaten ervan in de gamecodes, aangezien het nog niet in andere GTA's voor is gekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als je geen zin hebt om een onbereikbare RPG te pakken cheat je er gewoon ff een.

Als je geen cheats weet kijk gewoon even op www.wikigta.nl dan kom je er zo achter.

Hier staat misschien ook hoe je er bij kan.

Als dat zo was zou hij niet onbereikbaar zijn...

En sommige mensen cheaten niet, dus laat het rusten als er niks meer over te melden valt.

Ik denk dat Rockstar een fout gemaakt heeft met het invoeren van de coördinaten ervan in de gamecodes, aangezien het nog niet in andere GTA's voor is gekomen.

Dit denk ik dus "NIET". Rockstar heeft nog nooit een fout gemaakt dus noch zou er geen coördinaten-fout zijn!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je geen zin hebt om een onbereikbare RPG te pakken cheat je er gewoon ff een.

Als je geen cheats weet kijk gewoon even op www.wikigta.nl dan kom je er zo achter.

Hier staat misschien ook hoe je er bij kan.

Als dat zo was zou hij niet onbereikbaar zijn...

En sommige mensen cheaten niet, dus laat het rusten als er niks meer over te melden valt.

Ik denk dat Rockstar een fout gemaakt heeft met het invoeren van de coördinaten ervan in de gamecodes, aangezien het nog niet in andere GTA's voor is gekomen.

Dit denk ik dus "NIET". Rockstar heeft nog nooit een fout gemaakt dus noch zou er geen coördinaten-fout zijn!!!

Hoezo Rock* heeft niks fout gedaan kijk naar alle gta's en kijk naar alle buggs niet allemaal even handig en FOUT

Link to comment
Delen op andere websites

Dit denk ik dus "NIET". Rockstar heeft nog nooit een fout gemaakt dus noch zou er geen coördinaten-fout zijn!!!

In GTA LCS zit een Bobcat die eigenlijk in het carpark zou moeten spawnen, maar die spawned ergens ver in zee. Rockstar maakt wel degelijk fouten hoor :ch: . Swing Glitch anyone?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dit denk ik dus "NIET". Rockstar heeft nog nooit een fout gemaakt dus noch zou er geen coördinaten-fout zijn!!!

In GTA LCS zit een Bobcat die eigenlijk in het carpark zou moeten spawnen, maar die spawned ergens ver in zee. Rockstar maakt wel degelijk fouten hoor :ch: . Swing Glitch anyone?

De Swing-glitch deden ze deels expres. ^_^

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

Dan nog. R* is niet zo perfect als jullie denken hoor. Er zijn Zeker veel en veel meer foutjes dan dat we beseffen. Maar zoals altijd als er een opmerkelijk foutje inzit proberen ze dat af te schermen met iets. Of uiteraard verwijderen ze het. ^^

Maar als het te laat wordt opgemerkt dan is er niks tegen te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...