Jump to content

Hoe kan je wapens kopen? (ds versie)


gtafreak200

Recommended Posts

Toevallig weet ik dat wel. Je zal pas wapens kunnen kopen na de missie "Tricks of the Triad" van je oom Kenny. Wanneer je deze missie hebt voltooid komt er een nieuwe optie vrij in je PDA, namelijk die van Ammu-Nation. Als je deze optie aanklikt krijg je een scherm met verschillende wapencategorieën. Je zult merken dat sommige wapens nog niet te koop zijn en een upgrade vereisen die 'Fully Cocked' heet. Na de missie "One Shot, One Kill" kan je deze voor $10.000 kopen via bovenstaande manier, en speel je zo tevens de zwaardere wapens, zoals een Minigun en Revolver vrij.

Je kan natuurlijk ook altijd op zoek gaan naar containers waar wapens in liggen verstopt of deze oprapen van vijanden die je hebt gedood.

Link to comment
Delen op andere websites

je kan gewoon in het start menu moet je even zoeken naar een A die staat voor amunation dan druk je die aan, koop je de wapens en rij je naar het huis waar het word afgeleverd(dit is de dichstbijzijnde secluded savehouse) en daar loop je door de doos heen.

je kan natuurlijk ook altijd nog cheats zoeken

Link to comment
Delen op andere websites

je kan gewoon in het start menu moet je even zoeken naar een A die staat voor amunation dan druk je die aan, koop je de wapens en rij je naar het huis waar het word afgeleverd(dit is de dichstbijzijnde secluded savehouse) en daar loop je door de doos heen.

je kan natuurlijk ook altijd nog cheats zoeken

oke thanx ik zal straks kijken, en ik wil hem zonder cheats spelen.

je kan gewoon in het start menu moet je even zoeken naar een A die staat voor amunation dan druk je die aan, koop je de wapens en rij je naar het huis waar het word afgeleverd(dit is de dichstbijzijnde secluded savehouse) en daar loop je door de doos heen.

je kan natuurlijk ook altijd nog cheats zoeken

Ik heb het geprobeerd maar ik krijg de melding dat de functie niet beschikbaar is.

>>> Door Svenie: Niet dubbelposten aub.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

je kan gewoon in het start menu moet je even zoeken naar een A die staat voor amunation dan druk je die aan, koop je de wapens en rij je naar het huis waar het word afgeleverd(dit is de dichstbijzijnde secluded savehouse) en daar loop je door de doos heen.

je kan natuurlijk ook altijd nog cheats zoeken

Ik heb het geprobeerd maar ik krijg de melding dat de functie niet beschikbaar is.

Sorry hoor, maar kijk alsjeblief iets verder dan je neus lang is. In mijn bovenstaande post staat duidelijk de oorzaak hiervan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...