Jump to content

Beloning Standbeelden.


Dark_Zemy

Recommended Posts

Hallo. xD

Ik heb dus de story uitgespeeld, en toen ik het berichtje kreeg dat ik de Lions of Fu (of fo) kon zoeken.

Ik starte metteen met de klopjacht en vond ze beiden in een half uurtje. Daarna kreeg ik een berichtje dat ik mijn beloning kon ophalen in de Rockstar Social Club.

Maar dan heb ik een probleem.. Ik kan niet op het internet met mijn PSP. Dus ik wil even weten wat voor beloning ik misloop..

Link to comment
Delen op andere websites

Unlockable: Xin Missions

First, you'll need to collect these eight trophies: Diamond Pillbox, Golden Binoculars, Jeweled Bong, Jeweled Key to the City, Platinum Syringe, Silver Titanium Briefcase Wooden Spoon. You'll also need to find two Lions of Fo hidden in the city. After this you can register and sync your game with the RockStar Social Club via Wi-Fi to unlock the two Xin missions.

Beat the first mission, "Deadly Xin," with no Wanted Level to unlock the second level, "Xin's of the Father."

Je krijgt dus twee missies erbij. :)

Link to comment
Delen op andere websites

*Zucht* Klik

Wat hierboven in de quote staat is trouwens onzin. Ik heb nog nooit gehoord dat je de 8 achievements nodig hebt om de Xin missies vrij te spelen. En uit ervaring kan ik zeggen dat dit ook zo is. Nee, gewoon de standbeelden vinden is al voldoende.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

*Zucht* Klik

Wat hierboven in de quote staat is trouwens onzin. Ik heb nog nooit gehoord dat je de 8 achievements nodig hebt om de Xin missies vrij te spelen. En uit ervaring kan ik zeggen dat dit ook zo is. Nee, gewoon de standbeelden vinden is al voldoende.

*Zucht* Waarom staat er op die wikigta pagina alleen Nintendo DS? Zijn wij, PS'ers, dan niets meer waard?

Link to comment
Delen op andere websites

*Zucht* Klik

Wat hierboven in de quote staat is trouwens onzin. Ik heb nog nooit gehoord dat je de 8 achievements nodig hebt om de Xin missies vrij te spelen. En uit ervaring kan ik zeggen dat dit ook zo is. Nee, gewoon de standbeelden vinden is al voldoende.

*Zucht* Waarom staat er op die wikigta pagina alleen Nintendo DS? Zijn wij, PS'ers, dan niets meer waard?

Dit soort dingen horen thuis in het WikiGTA forum. De editors kunnen ook eens wel wat vergeten. Je kan het gewoon melden en dan passen ze het gewoon aan. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...