Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

@Caybon

Daar heb je mssh wel gelijk in, maar Anita is iemand die eigenlijk weinig ervaring heeft voor oranje. Als het volgende WK is, dan zou ik hem meenemen dan is hij goed ontwikkeld.

En over braafheid, we hebben niks beter rechts achterin, alleen dan van Bronckhorst. Ik denk sowieso dat de rechts en links achter onze zwakste punt is. Wat overigs meerdere denken.

We zullen zien wat ze er van gaan maken, minimaal halve finale. Ik hoop maar dat Jack van Gelder weer radio verslag doet, die heeft zoveel beleving in zijn commentaar. Op het EK 2008 was dat wel. Iedereen weet ook nog wel van Nederland-Argentinie 1998 met Jack van Gelder. DENNIS BERGKAMP!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Is het jullie ook al opgevallen dat er in elke poule maar hoogstens 2 top ploegen zitten?

En dat ze vaak heel mooi zijn gescheiden van elkaar?

Ik heb het idee dat de loting vaak beïnvloed wordt of ligt dat aan mij? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet trouwens me poule invullen en ik heb kwartfinale Argentinië - Duitsland. Weet echt niet wie dat gaat winnen. Wat denken jullie?

Ik hoop dat Argentinie op zijn bek gaat, met die blaaskaak van een Maradona aan het roer. Die gast is overigens op zijn achterhoofd gevallen om Cambiasso, Zanetti en Gago niet op te roepen. :bonk: Nee, meneer moest alles uit zijn eigen competitie halen. Weetje dat ik denk dat Argentinië helemaal niet zo goed is als iedereen denkt? Maar ja, moet niet teveel zeggen, wie weet heeft die coach wel gewoon heel veel verstand van zaken. Maar als je het mij vraagt trekt hij gewoon een lot, waarmee hij op puur geluk de beker wil winnen.

Ik denk overigens dat Duitsland zou winnen.

Nou, ik weet niet of je het half beseft, maar Messi heeft geen problemen met een half veld over te dribbelen. Ik citeer Thomas Vermaelen na de wedstrijd Barcelona - Arsenal(4-1, 4 doelpunten van Messi): "Op een speler als Messi kan je gewoonweg niet verdedigen." En btw, een speler van 40 jaar(Zanetti) is nou niet echt iemand die je naar een WK zou halen. Maargoed..Ik hoop overigens het beste voor Nederland, andere landen die ik wil zien schitteren zijn Spanje en Argentinië. Jammer dat Robben er niet bij kan zijn, dat is iemand die het spel kan maken. Maar ach, we zien wel. :)

Edit: En Brazilië natuurlijk, ik heb een grote voorliefde voor de topspeler Kaká..:)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben toch wel benieuwd naar de prestatie van Frankrijk.

De enigste die nog vertrouwen hebben in hun coach zijn de spelers en 75% van de fans denkt al dat Frankrijk de poules niet door geraakt. Lijkt me al zeker geen positief gevoel om aan het WK te beginnen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm. Hij wil dus verder met een Ooijer, een Van der Wiel en een Braafheid? Sowieso, Braafheid in plaats van Vlaar begrijp ik sowieso al niet. Jammer dat het zo'n drama verdediging is, maar hopelijk hebben we die niet nodig. Middenveld en aanval ziet er goed uit.

Vlaar had last van z'n hamstring, dat zal ook meegespeeld hebben.

Inderdaad, ik denk dat Vlaar anders mee mocht. Heeft een geweldig seizoen gehad, maar ik zou zo'n twijfelgeval ook niet meenemen. Al was hij nog veel beter. Van der Wiel is gewoon de beste speler voor zijn plek, dus logisch dat hij meegaat. Braafheid... Tsja. Er is gewoon niemand beter. Als het gaat tussen Anita of Braafheid, zou ik als je kijkt 'op het moment' kiezen voor Anita, maar ik denk dat je op een WK meer hebt aan Braafheid.

Nou, ik weet niet of je het half beseft, maar Messi heeft geen problemen met een half veld over te dribbelen. Ik citeer Thomas Vermaelen na de wedstrijd Barcelona - Arsenal(4-1, 4 doelpunten van Messi): "Op een speler als Messi kan je gewoonweg niet verdedigen." En btw, een speler van 40 jaar(Zanetti) is nou niet echt iemand die je naar een WK zou halen. Maargoed..Ik hoop overigens het beste voor Nederland, andere landen die ik wil zien schitteren zijn Spanje en Argentinië. Jammer dat Robben er niet bij kan zijn, dat is iemand die het spel kan maken. Maar ach, we zien wel. :)

Ja, Messi was goed in die wedstrijd. Maar hij was NIETS tegen Inter, heeft nauwelijks iets gecreëerd. Op het moment dat iedereen veel van hem verwacht, is hij er niet. Ik moet eerst zien en dan pas geloven dat hij ook zo kan schitteren op het WK. Vaak vallen spelers waar je veel van verwacht tegen. Het kan zijn dat hij het geweldig gaat doen, het kan zijn dat hij een flop is. Ik blijf hopen dat Argentinië lekker op zijn bek gaat, of dat gebeurt valt nog te bezien. Waarom zou je iemand van 40 niet meenemen, als hij zo fantastisch speelt in een team dat de Champions League heeft gewonnen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet trouwens me poule invullen en ik heb kwartfinale Argentinië - Duitsland. Weet echt niet wie dat gaat winnen. Wat denken jullie?

Ik hoop dat Argentinie op zijn bek gaat, met die blaaskaak van een Maradona aan het roer. Die gast is overigens op zijn achterhoofd gevallen om Cambiasso, Zanetti en Gago niet op te roepen. :bonk: Nee, meneer moest alles uit zijn eigen competitie halen. Weetje dat ik denk dat Argentinië helemaal niet zo goed is als iedereen denkt? Maar ja, moet niet teveel zeggen, wie weet heeft die coach wel gewoon heel veel verstand van zaken. Maar als je het mij vraagt trekt hij gewoon een lot, waarmee hij op puur geluk de beker wil winnen.

Ik denk overigens dat Duitsland zou winnen.

Nou, ik weet niet of je het half beseft, maar Messi heeft geen problemen met een half veld over te dribbelen. Ik citeer Thomas Vermaelen na de wedstrijd Barcelona - Arsenal(4-1, 4 doelpunten van Messi): "Op een speler als Messi kan je gewoonweg niet verdedigen." En btw, een speler van 40 jaar(Zanetti) is nou niet echt iemand die je naar een WK zou halen. Maargoed..Ik hoop overigens het beste voor Nederland, andere landen die ik wil zien schitteren zijn Spanje en Argentinië. Jammer dat Robben er niet bij kan zijn, dat is iemand die het spel kan maken. Maar ach, we zien wel. :)

Edit: En Brazilië natuurlijk, ik heb een grote voorliefde voor de topspeler Kaká..:)

Robben gaat gewoon mee naar het WK hoor, Hij was eerst gwn lichtjes gebleseerd maar hij is uit voorzorg op de bank gehouden tegen ghana.

Link to comment
Delen op andere websites

Robben werd inderdaad gespaard om eventuele problemen te voorkomen, maar als het goed

is speelt hij zaterdag gewoon tijdens de oefeninterland tegen Hongarije. Ik ben trouwens wel erg benieuwd hoe die laatste het doen, onder de leiding van Erwin Koeman. Dat kan toch niet veel zijn, zou je denken. :7

Maar goed, die spelers moet je toch niet onderschatten. Dzsudzsák en Gera zijn twee gevaarlijke middenvelders. De rest komt mij niet direct bekend voor, maar dat kan altijd verrassingen (Ha! Ik schreef het goed!) opleveren.

Ik zou bijna vergeten dat het een vriendschappelijke wedstrijd is.

Link to comment
Delen op andere websites

:cry: Robben... :cry:

Wat een zuur einde van een redelijk tot goede wedstrijd.

Ja, en ook net voor het WK, ik heb altijd al gezegd dat oefenwedstrijden nooit ergens goed voor zijn, ga dan ballen met je team in de achtertuin.

Link to comment
Delen op andere websites

Robben krijgt vanavond een Scan in het ziekenhuis, dus laten we hopen dat het mee valt en hij in Zuid Afrika kan revalideren, zodat hij de laatste 16 haalt. Kan me niet voorstellen dat Denemarken, Japan en Kameroen ons er zonder Robben uitkicken...

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer klote, ten eerste voor Robben natuurlijk, voor Oranje zelf en de fans die er achter staan... Ik kreeg meteen een ander gevoel over die wedstrijd, was ook meteen bezorgd... :( Hopelijk is de blessure niet zo erg, en kan Robben nog een paar wedstrijdjes meepakken op het WK :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...