Jump to content

Design Your Own Mission Contest!


Dutchy3010

Recommended Posts

Design Your Own Mission - Contest!

We hebben het reeds enkele keren op het Engelse GTAForums.com gehouden, en daar zijn de DYOM fans er weg van: een contest. Daarom hebben we besloten om er ook één op het Nederlandse Forum te houden!

Iedereen mag meedoen. Je kan meedoen door in het Inlever Topic te reageren (zie regels aldaar). De jury, PatrickW en ik, zullen een aantal van de ingezonden missies kiezen. Het aantal is afhankelijk van het aantal ingezonden missies. We zullen letten op: creativiteit, originaliteit, hoe leuk de missie is, moeilijkheidsgraad, gebruik van (volledige) opties van DYOM, en meer.

Deze eerste keer doen we het zonder thema. Je mag dus alles doen: races, schiet-missies, vliegen, etcetera. Zeker met de nieuwe versie 5 zijn er eindeloze mogelijkheden, kan je eindeloos combineren en origineel uit de hoek komen!

Wat krijg je als je wint? Allereerst zal je missie een prominente plaats krijgen op de DYOM Website. Die site is dagelijk druk bezocht. Wat wil je ook, er staan meer dan 2700 nieuwe GTA San Andreas missies op. GTA SA never dies! Daarnaast kom je in de Wall of Fame. Aangezien we op dit forum nog geen contest hebben gehouden, hebben we die hier nog niet. Maar dat wordt dus een topic waarin alle winnaars van deze contests komen, van zowel op het Engelse als het Nederlandse forum. Daarnaast krijg je natuurlijk ook de titel "Beste Missie Designer", wie wilt dat nou niet? :D

Last, maar zeker niet least, krijgt de winnaar een GTAGames.nl keycord!

Je kunt je missie inzenden tot 19 december 2009.

Als je nog nooit met DYOM gewerkt hebt: geen probleem! DYOM moet je even door hebben, maar veel tijd kost dat niet. Zeker als je de tutorials erbij pakt. Trouwens, misschien zijn de makkelijkste missies wel het leukst. En wat zou het als je niet wint. Download gewoon de mod, en wie weet heb je wel de tijd van je leven. :)

Hopelijk doen er veel mensen mee. Dit is dé manier om je missie onder de aandacht te brengen, sowieso spelen PatrickW en ik alle missies en voor men kan stemmen worden de missies natuurlijk ook gespeeld. Niet te vergeten dat als je een keer wint, men je naam onthoudt en misschien wel ál je missies gaan testen. Dus doe mee, grijp je kans! Vragen en andere feedback kan gewoon in dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze staan er allemaal, maar niet op een rijtje. :puh:

Regels:

- Maak een missie, upload het op de dyom website, post het in het inlevertopic.

- De missie mag over van alles gaan (nog geen thema), mits (uiteraard) DYOM gebruikt is.

- Je mag meerdere missies per persoon inleveren.

Regels over de stemronde e.d. volgen nog. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Aha ^^ . Ik ga meedoen denk ik, dan kan ik misschien ook wat mijn DYOM kunsten trainen :puh: .

Maar mogen de missies nederlandstalig zijn, of moeten ze in het engels staan? En als ik het op die website upload, moet het dan met m'n forumnaam of mag ik een andere naam nemen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je graag in het Nederlands een missie maakt, mag dat natuurlijk. Maar houdt wel in de gaten dat je missie dan niet door anderstalige mensen kan worden gespeeld. DYOM is erg populair over de hele wereld, dan is het misschien wel zo leuk als mensen over de hele wereld je missie kunnen spelen. Dus, je mag wel Nederlands, maar onze voorkeur gaat uit naar Engels.

Je naam: het liefst je forum naam, zodat we kunnen controleren of jij het gemaakt hebt. Maar als je per se andere naam wil gebruiken, mag dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Je adres wordt enkel bij Dutchy3010 of Joriz bekend en dus net als bij GTAgames.nl contests vertrouwelijk behandeld en enkel gebruikt voor het versturen van de prijzen. Ik heb zelf tot nu toe geen verdachte pakketjes gekregen, dus volgens mij zit het wel snor. ^_^

Overigens zou een nieuwe GTAgames.nl-keycord mij wel goed uitkomen, aangezien er één helemaal versleten is. Maar goed, eerst maar eens iets maken, pas daarna dromen van een eventuele prijs. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik vertrouw het ook wel. Maar ik heb geen zin om uit te leggen hoe het zit als ik plots een "pakketje" krijg van een forum. Want ik mag m'n adres ook niet geven, ook al is het met de beste bedoelingen :puh: .

Van mij mag je die keycord dan wel geven aan de winnaar op de tweede plaats of zo..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...