Jump to content

Graphics van mods verkeerd..

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb sinds gister een aantal mods geinstalleerd via IMG Tool in m'n San Andreas, maar van slechts 2 van de 8 krijg je de goede kleuren van de mods te zien.. Ik heb alles veranderd in de vehicles, carcols, carmods en handling wat nodig was en die dffjes en txdjes replaced. Maar van bijv. een Lamborghini krijg ik wel de auto, maar de buitenkant is helemaal glimmend van zilver, aluminium. Als ik ze ga tunen in een garage ofzo, komen er bij sommigen wel kleuren te zien en dan kan ik ze veranderen, maar als de garage uitrijd switchen ze weer naar zilver, glimmend.

Weet iemand bijv een instelling, of een fix ofzo om dit te verhelpen?

Alvast bedankt!

Kees

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb sinds gister een aantal mods geinstalleerd via IMG Tool in m'n San Andreas, maar van slechts 2 van de 8 krijg je de goede kleuren van de mods te zien.. Ik heb alles veranderd in de vehicles, carcols, carmods en handling wat nodig was en die dffjes en txdjes replaced. Maar van bijv. een Lamborghini krijg ik wel de auto, maar de buitenkant is helemaal glimmend van zilver, aluminium. Als ik ze ga tunen in een garage ofzo, komen er bij sommigen wel kleuren te zien en dan kan ik ze veranderen, maar als de garage uitrijd switchen ze weer naar zilver, glimmend.

Weet iemand bijv een instelling, of een fix ofzo om dit te verhelpen?

Alvast bedankt!

Kees

Oja, en als ik bijv vanaf 100 meter kom aanrijden, dan zie ik zo'n gemodificeerde auto of motor wel in een gepaste kleur, maar naar mate ik dichter bij komt switcht ie weer naar glimmend zilver..

Geplaatst:

Screens zouden de boel misschien ophelderen, het is nu niet echt een super duidelijk verhaal. Daarnaast is het altijd handig om te weten waar precies je de mods gedownload hebt en welke het zijn, dan kunnen we eventueel ook controleren of ze wel werken bij ons...

Geplaatst:

Sorry, da's idd handig!

Dit zijn Lamborghini Murcielago's, is in plaats van de Banshee. link: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=445

post-35703-126009936021_thumb.png

Hier rij ik in zo'n Lamborghini, achter een Cadillac CTSV link: http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=152&orderBy=voting -> het is de eerste

post-35703-126010035982_thumb.png

Raar is dat ik hem op het vorige plaatje in een kleur zie, maar als ik dicherbij kom en ik er in ga rijden, ziet hij er zo uit: (het is de beschadigde auto). Ik sta nu voor een rijtje Bentley GT's, die dezelfde zilveren kleur hebben.

post-35703-126010041594_thumb.png

Ik rijd verder in die Bentley (link: http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=145&orderBy=voting is de eerste) naar een garage. en in zo'n garage krijg ik ineens wel de kleur goed te zien.. zodra ik er weer uit rijd word hij wel weer zilver.

post-35703-126010055566_thumb.png

Tot slot rijd ik nog langs een Aston Martin, die raar genoeg wel helemaal oke is, dus een gewone donkerrode kleur heeft:

post-35703-126010071543_thumb.png

link van Aston Martin: http://www.gtainside.com/en/download.php?do=comments&cat=161&start=0&id=4840&orderBy=voting

Groet, Kees

Geplaatst:

Ik heb ff voor de zekerheid van alle mods de dff's en txd's helemaal opnieuw helemaal goed vervangen, maar nog steeds geen verchil. Die aston martin bijv is nog steeds goed, maar bijv Lamborghini heeft nog steeds zo'n rare look.. Toch bedankt voor het idee! Nog andere ideeen?

Geplaatst:

Er zijn eigenlijk al meerdere mensen geweest met dit probleem, en ik dacht dat het dezelfde mod was. Ik denk dat het echt aan de mod ligt, ik download 'm even en kijk in de DFF. Moment...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...