Jump to content

Speciale voertuigen


claud

Recommended Posts

Dit topic gaat over de voertuigen die weinig te zien zijn zelden of veel te zien zijn.

Weet jij er een te vinden of heb je er misschien 1 of meer gezien? Post ze dan in dit topic.

Een paar van mij:

Ik heb er 2: De platneus vrachtwagen van Pimp His Ride en de Hellenbach van PHR.

Link to comment
Delen op andere websites

Een paar die me op dit moment te binnen schieten:

  • Resolution X mini dit voertuig is zoals je uit de naam kunt afleiden de kleinere versie van de Resolution X. Terwijl de gewone versie na de missie Pimp His Ride beschikbaar wordt bij de Auto Merchant in BOABO, kan je de mini versie enkel tijdens de missie The Wheelman stelen. Wanneer je hem in je garage wilt plaatsen moet je er wel rekening mee houden dat je de missie twee keer zult moeten spelen.
  • Zhou boat Enkel tijdens de missie Torpedo Run te bemachtigen. Er kan eventueel wel een glitch opduiken.
  • Bulletproof Burrito Na de missie Kenny Strikes Back aan het warenhuis van de Spanish Lords te vinden.
  • Bulletproof Cognoscenti Enkel te verkrijgen tijdens de missie Grave Situation.

>>> Door Svenie: Topictitel veranderd naar 'Speciale voertuigen'<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Net als in het GTA IV Forum maak ik weer een lijstje om alle wagens die je slechts één keer kan bemachtigen e.d. te verzamelen, en er een goed overzicht van te maken.

Voor zover heb ik deze.

Grave Situation: Kogelvrije Cognoscenti

Natural Burn Killer: De wagens van de Spanish Lords die je moet opblazen zijn kogelvrij.

Kenny Strikes Back: Kogelvrije Burrito.

Evidence Dash: De wagens van Heston's Squad zijn Cognoscenti's met zwaailichten erop. Die kom je anders niet tegen.

Jackin' Chan: Chan's Comet met rode streep.

Torpedo Run: De Zhou Boat.

The Wheelman: Kleine versie van Revolution X, ook wel gekent als de Revolution X mini.

Scrambled: De Gumshoe.

Pimp His Ride: Rode Packer.

Pimp His Ride: Rood met zwarte Hellenbach.

---The Underground---

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic gaat over de voertuigen die weinig te zien zijn zelden of veel te zien zijn.

Weet jij er een te vinden of heb je er misschien 1 of meer gezien? Post ze dan in dit topic.

Een paar van mij:

Ik heb er 2: De platneus vrachtwagen van Pimp His Ride en de Hellenbach van PHR.

Je maakt beter een (alfabetische of cronologische) lijst van alle autos+informatie wanneer en waar je hem kan vinden. Lijkt me nu wat dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic gaat over de voertuigen die weinig te zien zijn zelden of veel te zien zijn.

Weet jij er een te vinden of heb je er misschien 1 of meer gezien? Post ze dan in dit topic.

Een paar van mij:

Ik heb er 2: De platneus vrachtwagen van Pimp His Ride en de Hellenbach van PHR.

Je maakt beter een (alfabetische of cronologische) lijst van alle autos+informatie wanneer en waar je hem kan vinden. Lijkt me nu wat dood.

Het is de bedoeling van dit topic om zelf voertuigen te posten die zelden of één keer in het spel voorkomen.

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...