Jump to content

Jouw mening over DYOM


Dutchy3010

Recommended Posts

Wat vindt jij van DYOM? Wat valt je tegen, wat valt je mee? Wat vind je leuk, en wat vind je niet leuk/nutteloos? Wat mis je echt, welke tool zou je er graag bij hebben of met welke optie vind je super? Kortom: wat vind je van DYOM? Vertel hier jouw ervaringen met deze mod!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind DYOM een fantastische mod, maar gebruik ik hem? Nee. Waarom ik hem niet gebruik ligt aan SA, hij loopt niet vlekkeloos.

Voor de mensen die het leuk vinden om zelf óók missies te kunnen maken maar niet kunnen scripten is het leuk, voor mensen die kunnen scripten doen het denk ik liever met echte SCM/.CM doen ipv dit. Maar verder is het een goede mod die leuk is voor mensen die niet kunnen scripten.

Wat ik ook niet snap is dat DYOM op GTAForums.com veel beter geaccepteerd word dan hier :cab: Ook wel jammer want ik heb de mod niet maar vind het wel leuk om missies zo door te lezen wat mensen zoal kunnen verzinnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het de beste en meest complexe mod die er tot nu toe gemaakt is. Alles is fantastisch, dat jullie dit gemaakt hebben is echt fantastisch. Jammer dat er weinig aan word gedaan op GTAForum, maar gelukkig krijg je op de Engelse fora wel veel belangstelling ervoor. Ik hoop dat jullie nog heel lang door blijven ontwikkelen, nieuwe functies, bugs eruit halen...

Wat ik nog wel een beetje mis, is de functie van een bewegende camera; Stel een speciale cutscene positie in, daarna stel je er nog eentje in en maakt de camera de transitie tussen die twee punten. Het is niet ingewikkeld (ik weet natuurlijk weinig van de source, de opbouw van DYOM maar ik heb het over het maken van de functie) en geeft fantastische effecten, dat vind ik wel een must-have. Verder kan ik zo gauw niks verzinnen, ga zo door :tu:!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ook niet snap is dat DYOM op GTAForums.com veel beter geaccepteerd word dan hier :cab: Ook wel jammer want ik heb de mod niet maar vind het wel leuk om missies zo door te lezen wat mensen zoal kunnen verzinnen.

Tsja, dat is een hele goede vraag. Dat snappen wij zelf ook niet. Heel erg jammer, dat was dan ook de reden waarom we nooit eerder een subforum hiervoor hebben aangemaakt. Nu willen we het ook hier wat naamsbekendheid geven (er zijn wel bijna 3000 nieuwe missies voor SA hiermee!), dus vandaar. En natuurlijk het organiseren van de contests is nu ook mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ook niet snap is dat DYOM op GTAForums.com veel beter geaccepteerd word dan hier :cab: Ook wel jammer want ik heb de mod niet maar vind het wel leuk om missies zo door te lezen wat mensen zoal kunnen verzinnen.

Tsja, dat is een hele goede vraag. Dat snappen wij zelf ook niet. Heel erg jammer, dat was dan ook de reden waarom we nooit eerder een subforum hiervoor hebben aangemaakt. Nu willen we het ook hier wat naamsbekendheid geven (er zijn wel bijna 3000 nieuwe missies voor SA hiermee!), dus vandaar. En natuurlijk het organiseren van de contests is nu ook mogelijk.

Waarschijnlijk omdat GTAForums simpelweg veel groter is dan dit forum. Er zitten mensen, modders, van over de hele wereld op dat forum en zo zijn er dus meer mensen die belangstelling (kunnen) hebben voor DYOM.

Mijn Mening is als volgt. DYOM vind ik een zeer mooie, goede en originele mod. Nog nooit heb ik een mod zoals deze gezien, het is gewoon geweldig: Missies maken zonder te scripten! Of nog beter, een mod waarmee je mods kan maken! :cab: Veel mensen hebben hier wat aan en dat vind ik nou juist zo goed. Deze mod is niet alleen voor plezier gemaakt, maar je kunt gewoon hele missies mee maken terwijl je zelf geen code hoeft te lezen.

Dat vind ik eigenlijk ook gelijk een minpunt. Doordat DYOM nu een alternatief is voor scripten, zou het kunnen gebeuren dat er minder mensen 'ouderwets' gaan scripten. Dit is natuurlijk gunstiger voor DYOM, maar zo hebben we over een tijdje veel minder echte scripters. Zo raken die mensen dus een beetje afhankelijk van DYOM qua script gedeelte. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat DYOM daar slechter op word, het is nog steeds een prachtig staaltje modding!

Link to comment
Delen op andere websites

RD, dat is niet (helemaal) waar. Je zult met DYOM toch altijd maar gelimiteerde opties hebben. Het echte scripten blijft altijd een stuk beter, tenminste, de missies ervan. Daarbij komt dat je altijd DYOM geïnstalleerd moet hebben wil je het spelen, dus ook andere mensen die het willen spelen moeten deze mod hebben. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Heb zelf geen ervaring met deze mod maar wat ik op filmpjes, screens zie ziet er goed uit. Maak het maar eens hoor, dat is volgens mij best veel gedoe. Leuk voor de mensen die hun eigen missies willen bedenken en zo ook kunnen uitvoeren. Als ik er zelf ooit verstand van heb ga ik er wellicht mee aan de slag. Respect voor de makers! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb een idee, wat eigenlijk deels voortkomt uit irritatie :puh:. Wanneer je een auto maakt, voor objective of gewoon, kan je altijd kiezen met Y en N. Zou het ook mogelijk zijn eerst te kiezen of je je auto wil selecteren uit een menu of met die browser? Want wanneer je al weet hoe je voertuig heet, moet je eerst nog die hele rij doorploegen voordat je de goede hebt. Wanneer je dit niet weet kan je de browser gebruiken. Lijkt mij een stuk efficiënter en handiger :).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt DYOM de beste mod voor GTA SA dat er ooit gemaakt is,

ik heb er veel mee gewerkt, en uiteindelijk een missie in de mission database gezet,

ik ben zeker blij met de toevoeging van rijdende auto's enzo, maar ik geef toe

dat ik natuurlijk scm code zelf leuker vindt (omdat je er meer mee kan) zal ik dat

meer doen, maar alsnog blijft dit een top mod!

Link to comment
Delen op andere websites

DYOM is zeker een van de beste mods ooit, V5 is ook echt helemaal geweldig! Auto's laten rijden en vliegtuigen laten vliegen door actors is zeker een hele verbetering! Alleen begin ik zelf het scripten leuk te vinden dus staat ie niet vaak meer aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...