Jump to content

DYOM freezed plots bij opstarten.


Basssss

Recommended Posts

Heel vreemd misschien, ik wil ook niet gelijk DYOM de schuld geven, maar het is toch best raar. En als ik hem opnieuw opstart freezed ie nadat DYOM geladen is. (Na de laadbalk dus) Dit gebeurde er:

  • 1. Een uurtje geleden startte ik DYOM op en laadde m'n missie.
  • 2. Ik test m'n missie eventjes met Play Mission.
  • 3. Ik zie foutjes, die ga ik verbeteren:
  • 4. Ik verbeter het pad van een actor met Edit Actor.
  • 5. Ik zet een paar objecten achter de goede objective met Spawn Object.
  • 6. Ik zet een actor achter de goede objective met Spawn Actor.
  • 7. Ik test nogmaals, de missiebugs zijn nu verholpen.
  • 8. Ik plaats twee extra actors. FBI skin, SMG als wapen, gedrag is Enemy -> Normal.
  • 9. Ik plaats drie Hydra's ergens in de lucht, met behulp van Add Object.
  • 10. Object word na elke plaatsing van Hydra verplaatst naar de volgende plek.
  • 11. Elke Hydra heeft 2500 health.
  • 12. Bij elke Hydra spawn ik een actor met een SWAT skin.
  • 13. Elke actor heeft geen wapen, Sit in Car animatie als Driver en Attack Player als gedrag.
  • 14. Bij de laatste Hydra staat geen actor, maar een objective actor met dezelfde opties als de gewone actors.
  • 15. De objective actor heeft Kill All Enemies op On staan.
  • 16. Ik selecteer een checkpoint ruim twintig objectives eerder, omdat er anders problemen zijn met objecten.
  • 17. Ik gebruik Play After Selected.
  • 18. De speler spawnt in de checkpoints en de daarop volgende cutscenes beginnen.
  • 19. Na de cutscenes, valt DYOM weg naar het bureaublad.
  • 20. Officieel zouden na de cutscenes actors moeten spawnen. Onder andere ook de actors van punt 5 en punt 7.
  • 21. Ik start DYOM op, na het laden loopt ie vast. Na nog twee keer proberen hetzelfde.

Ondertussen heb ik heel vaak opgeslagen, dus veel zou ik niet kwijt zijn. Ik heb zelfs nog een backup op de externe harde schijf staan, al mist daar wel alles wat ik vandaag gedaan heb. Ik heb geen flauw idee waardoor het komt. Het gebeurd zo plots. Ik heb zelfs een ander Cleoscriptje al uitgeschakeld, maar dat hielp ook niet. Kan iemand helpen? Ik zou heel graag mijn missie willen afmaken. :(

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Loopt SA vast na het laden? Of loopt de missie vast na het laden? Daarmee bedoel ik, crasht het spel al zodra je DYOM uit de lijst selecteert, of pas als je de missie in DYOM wil laden? Dit is natuurlijk een essentieel verschil...

Link to comment
Delen op andere websites

Freezeprobleem is opgelost, maar m'n missie crasht nog wel steeds op hetzelfde moment als dat de eerste crash was. Ik kan je wel eventjes de twee DYOM's opsturen als dat nodig is. (De crashende missie + de backup waarin ie niet crasht.)

Link to comment
Delen op andere websites

Hulp aub? Het gaat wel om een inzendig voor het contest. :(

Als je ze even beide upload naar dyom.gtagames.nl kunnen we er naar kijken :)

(even in de beschrijving opnemen dat het om een testversie gaat met een bug, voor anaylse. En daarna hier natuurlijk even de links plaatsen .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...