Jump to content
Joriz

Uitslag Zes jaar GTAGames.nl actie!


GTAGames.nl afbeelding
De uitslag van de zes jaar GTAGames.nl actie is bekend. Aan de actie hebben meer dan 200 leden meegedaan. Uit de leden die alle Multiple choice vragen goed hadden en het dichtstbij zaten met hun antwoord bij de open vraag zijn de winnaars gekomen.

In de hoofdprijs zitten een Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City en Rockstar Rainbow t-shirt! De vijf troostprijs winnaars krijgen één t-shirt. Zowel de hoofdprijs als de troostprijzen zijn aangevuld met onder andere een Tw@ muismat, GTAGames.nl keycord, GTAGames.nl stickervellen en Grand Theft Auto IV stickers.

Winnaar:
Deluxo

Troostprijzen:
redfire18 GTAJoel PSPfreaky Dark_Zemy Kai-ShockWave


Hierbij felicitaties aan alle winnaars en veel succes met hun prijzen. De antwoorden van de zes jaar GTAGames.nl actie staan hier. Voor iedereen die wel heeft meegedaan maar niet heeft gewonnen. Er komen natuurlijk nog veel meer acties waarbij je weer de kans hebt om fantastische prijzen te winnen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

W000000000000000000000t SPAM!!!! Troostprijs woet! xD

(ps; wat was de troostprijs ook alweer? :') )

De Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City t-shirt of Rockstar Rainbow logo t-shirt inclusief Tw@ muismat, Grand Theft Auto IV sticker, Liberty City GTA1V nummerplaat, GTAGames.nl keycord en GTAGames.nl stickervel

Dit zei Joriz tegen mij in zijn privebericht

Bewerkt: door PSPfreaky

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gefeliciteerd aan alle winnaars! Jammer dat ik niets gewonnen heb, maar misschien volgende keer beter _O_

BTW, weet niet of het mij wat aangaat, maar wat ik me afvraag: hoe zijn die troostprijzen nou gekozen eigenlijk? Mensen die er op de winnaar na het dichtste bij zat of wat? :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gefeliciteerd iedereen. Uiteindelijk is het best wel logisch als het ergens in de 60.000 zat :puh: , want in de chat toen het forum in onderhoud was om nar deze look over te schakelen, zei Joriz regelmatig in de chat hoeveel profielreacties al overgezet waren, en ja, dat begon na een tijd wel hoog op te lopen xd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wow, 63000 comments. :bonk: Toch best wel onlogisch ... Ik heb alle profiel reacties van SL+ opgeteld en daarbij kwam ik op zo'n 17000. Daarbij tel je de ongeveer 100 actieve leden maal gemiddeld 30 comments. Dan kom je op 20000 uit.

Ik heb aan de hand van het jaarboek van 2008 gerekend, daarin stond dat er in 2008 24671 profielreacties waren geplaatst. Grofweg keer 6 is 120000 wat ik had ingevuld, achteraf vond ik dat best wel te veel. :7

Maar gefeliciteerd aan de winnaars!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...