Jump to content
  • Sign Up
Joriz

Uitslag Zes jaar GTAGames.nl actie!

GTAGames.nl afbeelding
De uitslag van de zes jaar GTAGames.nl actie is bekend. Aan de actie hebben meer dan 200 leden meegedaan. Uit de leden die alle Multiple choice vragen goed hadden en het dichtstbij zaten met hun antwoord bij de open vraag zijn de winnaars gekomen.

In de hoofdprijs zitten een Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City en Rockstar Rainbow t-shirt! De vijf troostprijs winnaars krijgen één t-shirt. Zowel de hoofdprijs als de troostprijzen zijn aangevuld met onder andere een Tw@ muismat, GTAGames.nl keycord, GTAGames.nl stickervellen en Grand Theft Auto IV stickers.

Winnaar:
Deluxo

Troostprijzen:
redfire18 GTAJoel PSPfreaky Dark_Zemy Kai-ShockWave

Hierbij felicitaties aan alle winnaars en veel succes met hun prijzen. De antwoorden van de zes jaar GTAGames.nl actie staan hier. Voor iedereen die wel heeft meegedaan maar niet heeft gewonnen. Er komen natuurlijk nog veel meer acties waarbij je weer de kans hebt om fantastische prijzen te winnen.

Recommended Posts

Thundercover

Gefeliciteerd aan alle winnaars en geniet van jullie prijzen! (Vooral die Tw@-muismat is een toppertje!) :tu:

Reinier93

Gefeliciteerd winnaars!

Zat met mijn reactie aantal van 350k behoorlijk hoger :puh: Had niet verwacht dat dat zo laag zou zijn eigenlijk :puh:

Dark_Zemy

W000000000000000000000t SPAM!!!! Troostprijs woet! xD

(ps; wat was de troostprijs ook alweer? :') )

Edited by Dark_Zemy

Dark_Zemy

Gefeliciteerd mede-winnaars, en bedankt! :)

Jij ook,ik zie nu pas hoeveel ik me aanstelde. :puh:

PSPfreaky

W000000000000000000000t SPAM!!!! Troostprijs woet! xD

(ps; wat was de troostprijs ook alweer? :') )

De Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City t-shirt of Rockstar Rainbow logo t-shirt inclusief Tw@ muismat, Grand Theft Auto IV sticker, Liberty City GTA1V nummerplaat, GTAGames.nl keycord en GTAGames.nl stickervel

Dit zei Joriz tegen mij in zijn privebericht

Edited by PSPfreaky

Grand Theft Auto TOM

Gefeliciteerd winnaars! :tu: Toch had ik zelf graag iets willen winnen, want ik heb zo lang ik me kan herinneren nooit iets gewonnen... :cry:

Mythbuster

Gefeliciteerd aan alle winnaars! Jammer dat ik niets gewonnen heb, maar misschien volgende keer beter _O_

BTW, weet niet of het mij wat aangaat, maar wat ik me afvraag: hoe zijn die troostprijzen nou gekozen eigenlijk? Mensen die er op de winnaar na het dichtste bij zat of wat? :puh:

PSPfreaky

Volgens mij die er het dichtst bijzaten, want ik zat er een paar duizend van af :puh:

vice

Gefeliciteerd iedereen. Uiteindelijk is het best wel logisch als het ergens in de 60.000 zat :puh: , want in de chat toen het forum in onderhoud was om nar deze look over te schakelen, zei Joriz regelmatig in de chat hoeveel profielreacties al overgezet waren, en ja, dat begon na een tijd wel hoog op te lopen xd.

Thundercover

Hij noemde het aantal PB's op toen. ;)

Deluxo

Bedankt jongens, en gefeliciteerd mede-winnaars. :)

Ik heb het geheim gehouden, want ik had al eerder de PB gekregen. :puh:

Edited by Deluxo

NickyHendriks

Gefeliciteerd allemaal, ik had alle multiple choice goed, met de open vraag had ik 1.909796449 ingevuld :$

Basssss

Wow, 63000 comments. :bonk: Toch best wel onlogisch ... Ik heb alle profiel reacties van SL+ opgeteld en daarbij kwam ik op zo'n 17000. Daarbij tel je de ongeveer 100 actieve leden maal gemiddeld 30 comments. Dan kom je op 20000 uit.

Ik heb aan de hand van het jaarboek van 2008 gerekend, daarin stond dat er in 2008 24671 profielreacties waren geplaatst. Grofweg keer 6 is 120000 wat ik had ingevuld, achteraf vond ik dat best wel te veel. :7

Maar gefeliciteerd aan de winnaars!