Jump to content

Is Mike uit GTA Advance dood ?


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Hey

Ik vraag me af of alle personages voor GTA IV dood zijn gegaan ?

Ik weet het al zeker van Claude, Tommy, Toni, Vic en CJ, maar is Mike uit GTA Advance ook doodgegaan ?

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje hoe kom je erbij dat cj dood is???

Ze zijn niet echt dood, maar hun zogezegde dood, van alle protagonisten, wordt vermeldt op een vaakvoorkomende texture in de rijhuizen/projects van Bohan en Noors-Algonquin. Maar of ze echt dood zijn is de vraag, eigenlijk bedoelt R* met dergelijke wellicht niet dat ze allemaal dood zijn, maar een symbolische dood zijn gestorven aangezien ze niet meer voorkomen vanaf nu.

Link to comment
Delen op andere websites

En om een antwoord op de topictitel te geven: nee, Mike is niet overleden of toch niet dat ik weet. Op het einde van GTA Advance weet hij namelijk van de autoriteiten te ontsnappen met behulp van de privéjet van Cisco, een van je opdrachtgevers in het spel. Tijdens de laatste scene zie je Mike zeggen dat hij overweegt om zich in Colombia te vestigen.

Link to comment
Delen op andere websites

En om een antwoord op de topictitel te geven: nee, Mike is niet overleden of toch niet dat ik weet. Op het einde van GTA Advance weet hij namelijk van de autoriteiten te ontsnappen met behulp van de privéjet van Cisco, een van je opdrachtgevers in het spel. Tijdens de laatste scene zie je Mike zeggen dat hij overweegt om zich in Colombia te vestigen.

Ok, denk je dat hij nog gaat terugkomen in 1 van de volgende GTA's ? :)

Link to comment
Delen op andere websites

En om een antwoord op de topictitel te geven: nee, Mike is niet overleden of toch niet dat ik weet. Op het einde van GTA Advance weet hij namelijk van de autoriteiten te ontsnappen met behulp van de privéjet van Cisco, een van je opdrachtgevers in het spel. Tijdens de laatste scene zie je Mike zeggen dat hij overweegt om zich in Colombia te vestigen.

Ok, denk je dat hij nog gaat terugkomen in 1 van de volgende GTA's ? :)

Maar of ze echt dood zijn is de vraag, eigenlijk bedoelt R* met dergelijke wellicht niet dat ze allemaal dood zijn, maar een symbolische dood zijn gestorven aangezien ze niet meer voorkomen vanaf nu.

:7

Link to comment
Delen op andere websites

En om een antwoord op de topictitel te geven: nee, Mike is niet overleden of toch niet dat ik weet. Op het einde van GTA Advance weet hij namelijk van de autoriteiten te ontsnappen met behulp van de privéjet van Cisco, een van je opdrachtgevers in het spel. Tijdens de laatste scene zie je Mike zeggen dat hij overweegt om zich in Colombia te vestigen.

Ok, denk je dat hij nog gaat terugkomen in 1 van de volgende GTA's ? :)

Maar of ze echt dood zijn is de vraag, eigenlijk bedoelt R* met dergelijke wellicht niet dat ze allemaal dood zijn, maar een symbolische dood zijn gestorven aangezien ze niet meer voorkomen vanaf nu.

:7

Ok, hij gaat dus niet meer terugkomen, spijtig :)

Link to comment
Delen op andere websites

En om een antwoord op de topictitel te geven: nee, Mike is niet overleden of toch niet dat ik weet. Op het einde van GTA Advance weet hij namelijk van de autoriteiten te ontsnappen met behulp van de privéjet van Cisco, een van je opdrachtgevers in het spel. Tijdens de laatste scene zie je Mike zeggen dat hij overweegt om zich in Colombia te vestigen.

Ok, denk je dat hij nog gaat terugkomen in 1 van de volgende GTA's ? :)

Maar of ze echt dood zijn is de vraag, eigenlijk bedoelt R* met dergelijke wellicht niet dat ze allemaal dood zijn, maar een symbolische dood zijn gestorven aangezien ze niet meer voorkomen vanaf nu.

:7

Ok, hij gaat dus niet meer terugkomen, spijtig :)

Dat zeggen we wel, maar we weten het toch nooit zeker. Misschien beslist R* om in de volgende GTA of de GTA's die volgen CJ (of Mike) terug te laten komen. Kan altijd... Dus blijven hopen :puh: !

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop heel hard dat hij terugkeert, maar dan in een nieuwe stad, in het noorden van de VS, we hebben de oostkust ( Liberty City ), de westkust ( San Andreas ) en het zuiden ( Vice City ) al gehad, het zou geweldig zijn als het nu eens een stad van uit het noorden van de VS zou zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop heel hard dat hij terugkeert, maar dan in een nieuwe stad, in het noorden van de VS, we hebben de oostkust ( Liberty City ), de westkust ( San Andreas ) en het zuiden ( Vice City ) al gehad, het zou geweldig zijn als het nu eens een stad van uit het noorden van de VS zou zijn.

Chicago... Seattle... Boston... of Philadelphia(Nickname: Killadelphia).

Debeste kandidaten lijkt me, ook Detroit misschien...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop heel hard dat hij terugkeert, maar dan in een nieuwe stad, in het noorden van de VS, we hebben de oostkust ( Liberty City ), de westkust ( San Andreas ) en het zuiden ( Vice City ) al gehad, het zou geweldig zijn als het nu eens een stad van uit het noorden van de VS zou zijn.

Chicago... Seattle... Boston... of Philadelphia(Nickname: Killadelphia).

Debeste kandidaten lijkt me, ook Detroit misschien...

Ik zou dan als hoofdpersonage Mike willen zijn ( helemaal nieuwe txd ) in de stad Detroit of Carcer City :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, denk je dat hij nog gaat terugkomen in 1 van de volgende GTA's ? :)

Personages uit de GTA III Canon komen NIET terug, tenzij het een Easter Egg betreft. Zoals CJ's silhouet op een reclamebord in Alderney. Wat me trouwens opvalt is dat Mike's naam niet in de grafity texture staat waar alle andere protagonisten op staan.

Logische verklaring, GTA Advance is niet door Rockstar gemaakt, dus komt ie er niet in voor :clown: .

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik zag een keer op youtube in IV je zo'n krant met een man met een donker uiterlijk met een groene bandana voor zijn mond en stond ''gangmember is dead'' dus ik denk dat het Cj is maar misschien niet zo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Vraagje hoe kom je erbij dat cj dood is???

Ze zijn niet echt dood, maar hun zogezegde dood, van alle protagonisten, wordt vermeldt op een vaakvoorkomende texture in de rijhuizen/projects van Bohan en Noors-Algonquin. Maar of ze echt dood zijn is de vraag, eigenlijk bedoelt R* met dergelijke wellicht niet dat ze allemaal dood zijn, maar een symbolische dood zijn gestorven aangezien ze niet meer voorkomen vanaf nu.

in gta iv heb je een krant en daar staat op.

cj is dead?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...