Jump to content

Het algemene Drugs-Trading topic


Dakendak

Recommended Posts

Het drugs trading topic

Dit is het algemene topic over drugs(-trading). Hier kan je al jouw vragen, tips, opmerkingen,... plaatsen over het hele drugsgebeuren in CW.De basisletters die we gebruiken zijn x,y en z. Deze stellen willekeurige getallen voor, maar y is altijd hoger dan x! (en z dan y en x. Natuurlijk kan je ook andere letters gebruiken als je er te kort hebt.) Heb je nog tips voor iemand anders, dan mag je het hier ook posten. Alle tips worden aan het lijstje toegevoegd, evenals de meest gestelde vragen en de opmerkingen. Heb je een opmerking over het topic? Dat kan dan via pb.

Tips

  • Soms krijg je mail van een dealer, waarbij je voor een lage prijs iets kunt kopen, of verkopen. Grijp die kans direct!
  • Als je bij iemand x winst maakt, wacht dan nog even, want misschien maak je wel y winst! (bv. ik had eerst 1700 winst, bij een andere dealer 6700!)
  • Koop nooit iets boven de marktprijs en verkoop nooit iets onder de marktprijs!
  • Je koopt het best heroïne en coke, hier krijg je veel geld voor!

Meest gestelde vragen

-

-

Opmerkingen

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Handig topic voor diegene die CTW in bezit hebben.

Vind ik zelf ook. Raar dat er nog geen topic over gemaakt is. Spijtig genoeg is het CW gedeelte zo goed als dood.

EDIT:Zie je?

:7, en ik dacht dat ik een handig topic aangemaakt had :7

Link to comment
Delen op andere websites

Behalve dat het hier 'dood' is, is het hele drugs gebeuren in CTW makkelijk te begrijpen. Kopen, verkopen, vluchten. Allemaal heel makkelijk. Voor zoiets kan je beter op een internationale gtasite zijn, daar is er meer vraag naar.

Verder mijn tip: koop nooit iets boven de marktprijs en verkoop nooit iets onder de marktprijs!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...