Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

Er zijn zoveel dingen die ik beter wil zien in de volgende gta. Met name de besturing van de auto's, het is erg vervelend dat je bij een bocht altijd zo door glijd als je remt. Je kunt nooit 'normaal' een bocht nemen die mooi strak is. De besturing moet echt verbeterd worden anders is het weer hetzelfde probleem als in gta iv.

Er was helemaal geen probleem met de besturing van IV, het is juist fantastisch vele beter geworden, als jij dan niet meer fatsoenlijk een bocht kan pakken kun je ook teruggaan naar de onrealistische besturingen van SA en de zijne.

Ik weet niet hoe jij je bochten altijd maakt, maar als ik aankom rijden voor een bocht rem ik altijd meteen en dan blijft hij nog flink door glijden zodat ik vervolgens weer tegen een auto of gebouw op vlieg. Normaal gezien zou je meteen moeten stoppen als je remt en niet zo achterlijk gaan slippen, noem jij dat realistisch? Ik kan makkelijk een fatsoenlijk bochtje pakken maar zowat nooit met een hoge snelheid, zeer irritant.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn zoveel dingen die ik beter wil zien in de volgende gta. Met name de besturing van de auto's, het is erg vervelend dat je bij een bocht altijd zo door glijd als je remt. Je kunt nooit 'normaal' een bocht nemen die mooi strak is. De besturing moet echt verbeterd worden anders is het weer hetzelfde probleem als in gta iv.

Er was helemaal geen probleem met de besturing van IV, het is juist fantastisch vele beter geworden, als jij dan niet meer fatsoenlijk een bocht kan pakken kun je ook teruggaan naar de onrealistische besturingen van SA en de zijne.

Ik weet niet hoe jij je bochten altijd maakt, maar als ik aankom rijden voor een bocht rem ik altijd meteen en dan blijft hij nog flink door glijden zodat ik vervolgens weer tegen een auto of gebouw op vlieg. Normaal gezien zou je meteen moeten stoppen als je remt en niet zo achterlijk gaan slippen, noem jij dat realistisch? Ik kan makkelijk een fatsoenlijk bochtje pakken maar zowat nooit met een hoge snelheid, zeer irritant.

In het echt sta je toch ook niet gelijk stil met een hoge snelheid

Ik vind de besturing van IV nou juist TOP !(ieder zijn mening)

@Hearv94:

Hoe vindt je me voertuigen lijst een pagina terug ? ^_^

Die van jou is echt top! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe jij je bochten altijd maakt, maar als ik aankom rijden voor een bocht rem ik altijd meteen en dan blijft hij nog flink door glijden zodat ik vervolgens weer tegen een auto of gebouw op vlieg. Normaal gezien zou je meteen moeten stoppen als je remt en niet zo achterlijk gaan slippen, noem jij dat realistisch? Ik kan makkelijk een fatsoenlijk bochtje pakken maar zowat nooit met een hoge snelheid, zeer irritant.

Dat is realisme, je zal heel waarschijnlijk je rem inens heel hard indrukken waarop je remmen gaan blokkeren, waardoor ze doorschuiven, eigenlijk heb ik er nooit problemen mee, bij mij gaat het remmen nog goed, soms verrem ik mij wel grandioos ook omdat ik verrast wordt door het blokkeren van de remmen...

In ieder geval vind ik deze besturing al goed genoeg, tijd kan beter gestoken worden in het verwijderen van logicafoetjes in de physics.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe jij je bochten altijd maakt, maar als ik aankom rijden voor een bocht rem ik altijd meteen en dan blijft hij nog flink door glijden zodat ik vervolgens weer tegen een auto of gebouw op vlieg. Normaal gezien zou je meteen moeten stoppen als je remt en niet zo achterlijk gaan slippen, noem jij dat realistisch? Ik kan makkelijk een fatsoenlijk bochtje pakken maar zowat nooit met een hoge snelheid, zeer irritant.

Dat is realisme, je zal heel waarschijnlijk je rem inens heel hard indrukken waarop je remmen gaan blokkeren, waardoor ze doorschuiven, eigenlijk heb ik er nooit problemen mee, bij mij gaat het remmen nog goed, soms verrem ik mij wel grandioos ook omdat ik verrast wordt door het blokkeren van de remmen...

In ieder geval vind ik deze besturing al goed genoeg, tijd kan beter gestoken worden in het verwijderen van logicafoetjes in de physics.

Als je het zo bekijkt.. Maar vind het nog altijd irritant als je zo door glijd terwijl ik rustig de rem indruk. Met een motor of scooter komt dit helemaal vaak voor, je neemt de bocht langzaam en remt een beetje, vervolgens slip je meteen uit de bocht en sta je stil. Sorry hoor, maar als je in het echt met een motor met volle snelheid komt aan scheuren en je remt langzaam sta je meteen stil, dat heeft niets met het blokkeren van de remblokken te maken. Ik vind de besturing van de motor voertuigen erg vervelend en als je ergens tegen aanrijd met een lage snelheid vlieg je gelijk 20 km de lucht in. Mag van mij ook zeker aangepast worden. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het zo bekijkt.. Maar vind het nog altijd irritant als je zo door glijd terwijl ik rustig de rem indruk. Met een motor of scooter komt dit helemaal vaak voor, je neemt de bocht langzaam en remt een beetje, vervolgens slip je meteen uit de bocht en sta je stil. Sorry hoor, maar als je in het echt met een motor met volle snelheid komt aan scheuren en je remt langzaam sta je meteen stil, dat heeft niets met het blokkeren van de remblokken te maken. Ik vind de besturing van de motor voertuigen erg vervelend en als je ergens tegen aanrijd met een lage snelheid vlieg je gelijk 20 km de lucht in. Mag van mij ook zeker aangepast worden. 0_0

Ik ben nog nooit 20KM de lucht in gevolgen maar soms zit er wel eens een fout in de fysics en dat mogen ze wel verbeteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het zo bekijkt.. Maar vind het nog altijd irritant als je zo door glijd terwijl ik rustig de rem indruk. Met een motor of scooter komt dit helemaal vaak voor, je neemt de bocht langzaam en remt een beetje, vervolgens slip je meteen uit de bocht en sta je stil. Sorry hoor, maar als je in het echt met een motor met volle snelheid komt aan scheuren en je remt langzaam sta je meteen stil, dat heeft niets met het blokkeren van de remblokken te maken. Ik vind de besturing van de motor voertuigen erg vervelend en als je ergens tegen aanrijd met een lage snelheid vlieg je gelijk 20 km de lucht in. Mag van mij ook zeker aangepast worden. 0_0

Ik ben nog nooit 20KM de lucht in gevolgen maar soms zit er wel eens een fout in de fysics en dat mogen ze wel verbeteren.

Dat was meer sarcastisch bedoeld, je vliegt soms wel 10 meter verder als je ergens zacht tegen aanrijd.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Dat was meer sarcastisch bedoeld, je vliegt letterlijk wel 10 meter verder als je ergens zacht tegen aanrijd.

Daarom dat ik het ook vetgedrukt zette Twano :7 .

Wat ze zeker niet mogen vergeten is een goed rally-cricuit, dat vind ik gewoonweg geweldig om te doen :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was meer sarcastisch bedoeld, je vliegt letterlijk wel 10 meter verder als je ergens zacht tegen aanrijd.

Daarom dat ik het ook vetgedrukt zette Twano :7 .

Dus ik heb gelijk, het 'rem systeem' is gewoon kut in elkaar gezet met name bij motor voertuigen omdat je zo vaak uit de slip raakt. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Dus ik heb gelijk, het 'rem systeem' is gewoon kut in elkaar gezet met name bij motor voertuigen omdat je zo vaak uit de slip raakt. :cab:

Misschien is het gedrag van motors in IV een beetje té gedaan, realistsche richting uit, maar net iets te ver waardoor het soms moeilijk kan zijn om met de motor te rijden, terwijl het eigenlijk toch net ietsje simpeler moet zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag het volgende in een nieuwe GTA willen zien

- Een gevangenis + missies

- KIFT ( Knight Industries Four Thousand )

- In een compleet vernieuwe Carcer City

- In het jaar 1995

Link to comment
Delen op andere websites

Jij moet ook altijd iets met een gevangenis hebben hé :7

Wat ik zou willen :

-De mogelijkheid om zelf muziek in 't spel te zetten op de PS3

-In Vice City of Los Santos & San Fiero :sigaar:

-Realistische wapens (Geluiden)

-Een lekkere sfeer

-Mooie auto's om in te cruisen

-Heli's en eventueel vliegtuigen

-Een hoofdpersonage met goede humor

-Veel humor in de game

-Mogelijkheid om auto's te Pimpen en tunen :)

-Iemand van de vorige GTA's terug ( hoewel dit niet gerealiseerd kan worden )

Dat was het dan zo'n beetje.

Grtz

Link to comment
Delen op andere websites

Wapens: Realistische wapens. Simpele dingen die je ook in de onderwereld kan krijgen. Maar uiteraard natuurlijk ook militaire hardware.

Voertuigen: Gewoon doorgaan zoals het nu gaat. Maar misschien iets meer. En fietsen. :tu:

Protagonist: Man met een niet crimineel verleden, Die door problemen in zijn familie toch de criminaliteit in gaat om zijn familie te helpen.

Leeftijd ± 25 á 30 jaar. En tijdens de cutscenes flashbacks over zijn verleden.

opdrachtgevers: In het begin eerst je vrienden en/of familie maar doordat je bekender wordt in de onderwereld ook zwaardere criminelen. Tussendoor kom je ook mensen tegen die soms nog wel willen dat je een klusje voor hun opknapt. En ook dat er vaker keuzes gemaakt moeten worden. En die keuzes kunnen soms dan het verloop van een volgende missie een beetje aanpassen.

De story: Omdat je familie door je alcoholistische vader en je gokverslaafde moeder in de problemen zijn gekomen ben jij de enigste inkomstenbron. Maar nadat jij wordt ontslagen omdat een van je collega's jou vals heeft beschuldigt van diefstal van de plek waar je werkt, heb je geen inkomsten meer. Je ziet noodgedwongen de criminaliteit in te gaan om te overleven in de harde wereld. En je neemt die kans meteen aan om vraak te nemen tegen je Ex-collega en de andere personen die je slecht hebben behandeld.

Later krijgt je leven een enorme twist omdat je vader is omgekomen in een autoongeluk. Je broertje is daardoor gehandicapt geraakt en je moeder gaat nu nog meer gokken.

Om te zorgen dat je broertje nog een beetje een leven hebt neem je hem in huis, maar dat betekent niet dat je niet meer in de criminaliteit zit. Nadat je een van je opchtgevers (die jou in de val lokte na een mislukte wapendeal) hebt omgebracht en zijn huis in beslag neemt lijkt het ineens beter te worden. Je moeder beint van haar verslaving af te komen. Maar je merkt dat er nogsteeds iets mist. Je gaat achter je problemen uit je verleden aan om die op te lossen. Maar dat gaat meer tijd kosten dan je hebt gedacht.

Vijanden: Je ex-collega

opdrachtgever die je hebt verraden

Je verleden.

Even wat extra info

Het zou moeten afspelen in een grote stad waar rijkdom en armoede grotendeels is gescheiden, maar waar criminaliteit overal heerst.

Het moet bestaan uit een downtown, Krottenwijken, suburbans en een groot meer.

Ieder gebied ziet er anders uit en echt iedere stap die je neemt laat je weer voelen alsof je ergens andes bent.

Het moet zich ongeveer in het heden afspelen.

Je zou de optie van een normaal bijbaantje / zwart werk te hebben. Buiten de criminaliteit om.

Er zouden verschillende weersomstandigheden moeten zijn. Het ene moment is het zonnig. En over tijd wordt het kouder, zie je mensen met jassen lopen en gaat het sneeuwen.

Je hebt dan uiteraard ook minder grip op de weg. Politie is meer wat realistischer. Ze geven boetes. Ze proberen je van de weg te duwen. Zoals de echte Amerikaanse politie ook zou doen. Ze zullen pas gaan schieten op het moment dat je een echte dreiging wordt.

Een realistisch schade model voor alles. Auto's, boten, motoren, fietsen. Ook de gebouwen. Waardoor als je een muur sloopt dat die dan ook echt kapot is. Dat je bepaalde gebouwen neer kan halen. En dat als je geen zin hebt om om een muurtje heen te rijden dat je dan ook echt een muurtje raakt.

Mogelijkheid om zelf autos te bezitten. Spullen in de kofferbak te doen. Vanaf een telefoonpaal schieten.

Mogelijkheid om mensen in te huren om kleine dingen op te knappen.

Meer missies. en een bredere verhaallijn die gewoon begint in een verhaal. Dat ook altijd blijft, maar als het ware in 2 of meerdere verhalen splitst die met elkaar te maken hebben. Waardoor her nogsteeds een verhaal blijft. Waardoor je ALTIJd door kan als een missie niet lukt. Nu is het soms dat je nog meer 1 missie over hebt voordat je de 3 volgende opent.

En als de verhaallijn over is dat je nogsteeds bijvoorbeeld soort van klusjes van opdrachtgevers kan krijgen. Maar dan niet meer dingen die echt een verhaal hebben. De optie om missies opnieuw te doen.

Meer radiozenders en muziek.

Mogelijkheid om het nieuws te kijken en luisteren. En dus de dingen die je hebt gedaan om dat weer terug te zien en horen.

Mogelijkheid om een gezochte crimineel te worden. Waardoor je je kleding moet veranderen. Ander kapsel. Mensen omkopen en in meest erge gevallen plastische chirurgie.

Echte evenementen. Bijvoorbeeld een straatfeest waardoor ineens een straat is afgesloten. of een bezoek van een belangrijk iemand waardoor ineens veel meer politie op straat is. Een overstroming in een klein gebied waardoor je daar weer moeilijker kan komen.

Meer sociale interactie met mensen.

Meer vrienden en vriendinnen.

Keuze om je opdrachtgever op te bellen om overal een missie te kunnen starten.

Zelf dingen kopen voor jezelf die ooit handig kunnen zijn.

Ander mobieltje, Nachtkijker, Touw etc etc. Die kleine gadgets.

Keuze om een EHBO kit te kopen en mee te nemen voor het geval dat.

En ik hou nu maar even op.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind de besturing van gta 4 juist goed :tu:

in eerder gtas had je zon onrealistische besturing

in gta 4 kun je behalve speeden ook gewoon rijden

ik ben het wel met Twano eens dat het besturingssysteem van de motors beter kan :Y

Edit hierboven: ik haat van die verhalen waarbij je het gaat om familieproblemen.

het verhaal van Rinaldootje vind ik wel goed maar ik vind het zo beter:

Je Familie werkt voor de maffia.

Je vader heeft een hoge plaats in de maffia en je broer en jijzelf helpen hem met klusjes

en zo kom je bij grotere criminelen

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn verhaal(Niet alles)

Info

Grand Theft Auto : V

City: Vice City

Protagonist: Jerry Kapowitz

Jaar: 2010

Energie: Rage

Verhaal(KlEIN STUKJE)

Jerry Kapowitz is naar zijn vonst van de diamanten van LC naar VC verhuist en is daar zijn eigen wapen winkel en drank winkel begonnen. helaas was dit voor korte tijd, de Ancellotti family wilt zijn diamanten terug en gaan naar VC om Jerry een lesje te leren. de Ancellotti's laten zijn winkels tot aan de grond toe afbranden. Nu gaan de Ancellotti Jerry zoeken maar die weet dat ze hem komen halen en verschuilt zich voor de Ancellotti's bij zijn broer Micheal Kapowitz. ondertussen hebben de Ancellotti's de zoektocht niet opgegeven en hebben het huis van Jerry ook tot de grond toe laten afbranden. de Ancellotti hadden ook onderdak gevonden bij de leider van de Ancellotti family in VC. Jerry laat het er niet bij zitten en beland in een overlevingsweg voor de Ancellotti's.

Jerry is op dat moment erg rijk dankzij de diamanten uit LC, hij ziet er verzorgt uit en heeft een grote villa in Little Vice, hij rijd in een Comet rond de straten van VC. helaas is dit voor korte duur en moet hij''onderduiken'' bij zijn broer voor de Ancelotti Family ^^

Gangs

-Bell Family

Locatie: New City

Leider: Mike Bell(76)

Rivaal: Forreli Family

Voertuigen:

White Burrito

White Maverick

-Forelli Family

Locatie: Toreno

Leider: Franco Forelli(79)

Rivaal: Bell Family

Voertuigen:

Yellow Phoenix

Yellow Maverick

-Ancelotti Family

Locatie: New Vice

Leider: Giovanni Ancelotti(81)

Rivaal: Forelli Family

Voertuigen:

Schafter XX

Maverick XX

-VC Lost

Locatie: New Vice

Leider: Bicky Lose(62)

Rivaal: Little Vice Gang

Voertuigen:

Blue Angel

-Little Vice Gang

Locatie: Little Vice

Leider: Marco galo(45)

Rivaal: VC Lost

Voertuigen:

Black PMP600

characters(EEN PAAR)

-Jerry Kapowitz(32)

-Micheal Kapowitz(35)

-André Hasler(53)

-Nina Hasler(20)

-Mike Bell(76)

-Troy juol(54)

-Master B(23)

-Tony Prince(51)

-Luiz Lopez(26)

-Kenny Petrovic(52)

-Franco Forelli(79)

-Patrick McReary

-Marco galo(45)

-Bicky Lose(62)

-Giovanni Ancelloti(81)

Rivaal van Jerry

-Giovanni Ancelloti:

Giovanni wilt zijn diamanten terug en gaat Jerry achternaar hij neemt zijn gang mee. Nu moet Jerry een ontsnapping vinden voor de Ancelotti’s

-André Hasler:

Naar dat Jerry bekend heeft gemaakt dat hij diamanten bij zich draagt van de Ancelotti’s ,wilt Hasler de diamanten hebben om ze te geven aan Giovanni Ancelotti om zo hoog te komen bij de Ancelotti Family waar hij niet bekend is.(Jerry maakt dit bekend in de laatste missie van Hasler)

Voertuigen

(Met een ster erachter is in een ander model dan dat we hem nu kennen)

(Sommige voertuigen zijn zelf verzonnen daar staat achter >NIEUW)

VCPD = Vice City Police Department

VCTS = Vice City Transport

VCS = Vice City SWAT

VCP = Vice City Paramadic

VCFD = Vice City Fire Department

VCSS = Vice City Secret Service

VC FBI = Vice City FBI.

VCN = Vice City News

VCCE = Vice City Car Express

VCCG = Vice City coast Guard

VCS = Vice City Sanitory> MET DANK AAN Hearv94

VCPD

-Police Maverick*

-HPV1000*

-Police*

-Predator*

VCFD

-Fire Truck*

-Fire Jeep*

-Fire Raindance* >NIEUW

VCP

-Ambulance

-Air Ambulance*

VCS

-Swat Tank >NIEUW

-Swatvan* >NIEUW

-Annihilator*

VCSS

-SS Feltzer* >NIEUW

-Black Rumpo* >NIEUW

VC FBI

- Black Admiral* >NIEUW

- Black Cavalcade* >NIEUW

VCN

-Newsvan

-News Maverick* >NIEUW

VCCE

-Yello Tow Truck* >NIEUW

-Yello Flatbed* >NIEUW

VCCG

-Coast Guard*

-Coast Guard Jeep* >NIEUW

VCTS

-Taxi*

-Cabbie*

-Ferry*

-Subway*

-Airport Taxi* >NIEUW

-Bus*

-Helitours*

VCS

-Green Moonbeam*

-Green Sweeper*

Gang

-Schafter XX(Ancelotti Family) >NIEUW

-Maverick XX(Ancelotti Family) >NIEUW

-Yellow Phoenix*(Forelli Family) >NIEUW

-Yellow Maverick*(Forelli Family) >NIEUW

-White Burrito*(Bell Family) >NIEUW

-White Maverick*(Bell Family) >NIEUW

-Blue Angel*(VC Lost)>NIEUW

-Black PMP600*(Little Vice Gang)>NIEUW

Overige

-Blista Compact

-Comet

-Dilettante

-Faggio

-Oracle*

-Sabre*

-PMP 600*

-Stallion

-Sadler*

-Shamal

-Sanchez

-Maverick*

-Willard

-Trashmaster*

-Turismo*

-Bullet

-Bullet GT

-Euros*

-Cholo Sabre*

-Coquette

-Deluxo

-Glendale*

-Cognoscenti*

-Habanero

-DF8-90*

-Stinger*

-Forklift

-Greenwood*

-Contender*

-Bobcat*

-Buffalo*

-Burrito

-Broadway*

-Hermes*

-Oceanic

-Tornado*

-Futo

-Benson*

-Buzzard

-Clover*

-Feltzer*

-Faction*

-Freeway*

-Serrano

-Hexer

-Blista*

-Biff

-Admiral*

-Cavalcade*

-Faggio*

-NRG900*

-NRG500*

-Hakumai*

-Huntley

-Huntley Sport

-Marbelle*

-Primo*

-Hellfury

-Merit*

-Jet Ski

-Jetmax*

-Rancher*

-Romero*

-Sentinel*

-Flatbed

-Marquis

-Minivan*

-Mesa Grande

-Regina*

-Perennial*

-Peyote

-Patriot

-Sanchez

-Phoenix*

-Sabre GT*

-Phantom

-Lokus

-Landstalker*

-Schafter*

-PCJ600*

-Jester*

-Reefer

-Rebla

-Pony*

-Hot Dog Van*

-Hustler*

-Mr.Whoopee*

-BMX

-Quad*

-Securicar*

-Skimmer

-Washington*

-Vincent*

-Tampa

-Squalo

-Stretch*

-Sultan*

-Tropic*

-Yankee*

-Uranus*

-Tahoma*

-Boxville

-Buccaneer*

-Dukes

-Dodo

-Stallion

-Elegant*

-Majestic*

-Bravura*

-Cavalcade FXT

-Moonbeam*

-Blade

-Alpha*

-Angel*

-Emperor

-Elegy*

-Cheetah

-Chavos*

-Cement Truck

-Feroci*

-Remington*

-Premier

-Rio

-Phobos VT*

-Savanna

-Sabre Turbo

-F620

-Nibiru >NIEUW> MET DANK AAN Hearv94

-Solair*> MET DANK AAN Hearv94

-Stratum*> MET DANK AAN Hearv94

-Zirconium>NIEUW> MET DANK AAN Hearv94

-Cupid >NIEUW> MET DANK AAN hearv94

Er komen er meer, was nog niet helemaal klaar

Wapens

Melee

-Fist

-Brass knuckles

-Baseball bat

-Knife

Pistols

-Pistol

-Silenced pistol

-Desert Eagle

-Pistol.44

Shotguns

-Stubby shotgun

-Sawn-off shotgun

-Explosive shotgun

Assault rifles

-AK 47

-M4

-Kruger

Submachine guns

-Micro SMG

-SMG

-Tec-9

-Assault SMG

Thrown weapons

-Molotov cocktail

-Grenade

-Sticky Bomb

-Tear gas grenade

Apparel items

-Parachute

-Thermal goggles

-Night vision goggles

-Binoculars

Rifles

-Laser sighted sniper rifle

-Sniper rifle

Heavy artillery

-RPG

-Heat-seeking rocket launcher

Thrown objects

-Objecten op straat (uit GTA IV zoal: een steen)

Activiteiten

-Basejumpen

-Pool

-Bowling

-Dart

-Lost Race (RACE VOOR DE VC LOST GANG)

-Afpersing (GUNSHOPS ETC.)

-Triathlon (RACES)

-Vice City Beach Party(DANCING)

-Vice City Gun Club (TOON JE SKILLS MET EEN WAPEN)

Zij-missie's

-Vigilante (POLICE)

-Paramedic (AMBULANCE)

-Fire Fighter (BRANDWEER)·

-Taxi Driver ·(TAXI)

-Air Rescue · (AIR AMBULANCE)

-Challenges (RACE VAN DE NIEUWE BERG:BIGFOOT AF IN VC)<weet niet of de naam Bigfoot wel past?

-Money War (ZOEK DE GELDTRANSPORT EN STEEL HEM MAAR PAS OP VOOR DE POLICE)

-Drugs Delivery (BEZORG DE DRUG BIJ DE KLANT MAAR KIJK UIT VOOR RIVAAL DEALERS)

-Vice City Exotic Exports (VINDT ALLE VOERTUIGEN DIE IN VC VERSTOPT ZIJN)

-Play Stories(speelautomaat) (LAAT JE SKILLS ZIEN IN DEZE VIDEOGAME)

Outfit

-Vice City Police Department(Naar het behalen van 15 Vigilante)

-Blue Smoking(Naar het behalen van 25 Money Wars)

-Black Smoking(Naar het behalen van 25 Money Wars)

-I am the best(Pet-naar het behalen van 10 Play Stories

Winkels

-Gunshop(Wapen)

-Binco(Kleding

-Wears(Kleding)

-Sunny(Kaper)

-Pay And Spray(Auto Spraying)

-Transfender(auto modding)

-Phonestorie(koop hier je eigen telefoon naar smaak)

-Tatoo Shop(Tatoo)

-Car Shop(Auto winkel)

-24/7(Voeding)

-Burger Shot(Voeding)

Winkels om af te persen

-Gunshop(voor gratis wapens)

-Transfender(voor gratis auto onderhoud)

-Phonestoerie(voor gratis telefoons)

ER KOMEN ER NOG MEER BIJ !

Bij elke winkel die je afpers moet je zorgen dat de eigenaar het alarm niet indrukt om hem vast te houden/in elkaar slaan.

Als de eigenaar het alarm wel in drukt krijg je een wanted level van 2 sterren.

Hopelijk vinden jullie het iets :bier:

Er kan nog meer komen > EDIT

Met dank aan : Hearv94 voor de tips :tu: :tu:

Met dank aan : Woveriene voor de artwork> artwork

Heb je zelf nog ideeén, ZEG ZE!

sorry voor de vele kleurtjes

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt precies al wat gewerk, proficiat PrioX :tu: .

Maar ik vind precies Traffic Master en Superstar zo'n niet zo'n goede namen :$ .

In ieder geval ga ik 'no way' alles hier op één blad kunnen posten, mijn geschreven script bevat 60 pagina's :7 , daar horen dus mijn voertuigen en verhaalscript niet bij...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...