Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Eminem. Ik heb er een paar jaar terug nog naar geluisterd. Maar dat was toen. Nu is het mijn muziek niet meer.

Dit nummer vind ik persoonlijk erg slecht. Klinkt gewoon niet lekker

1/10

Metallica - The day that never comes.

EDIT: Youtube filmpje wilt niet te voorschijn komen.

Link >>>

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal niet eens weten hoe het nummer gaat omdat je geen Youtube filmpje hebt gepost. Zelfs geen link. Oke de hoofdpost zegt niet dat het moet maar dat het makkelijker is voor de rest. Iedereen hier neemt de moeite om even een YT filmpje te zoeken en te posten. Waarom jij niet? Duurt maar een minuutje.

Maar oke omdat ik niet lui ben heb ik even op YT gekeken.

Het nummer is wel mooi, Goed ritme. Maar dit geeft me meer een jaren '80 ozzy osbourne feeling.

7/10

En omdat ik altijd weer van het pladje af wil gaan. Dit keer een Game soundtrack.

Tomb raider legend. Peru bike theme.

http://www.youtube.com/watch?v=qvCDaJxFpz8

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een leuke parodie op het origineel van Cindy Lauper (Klik), maar als muzieknummer kan ik het natuurlijk niet serieus nemen. De hoge stemmetjes maken het enigzins schattig, maar aangezien ik het origineel al niets vond, kan ik hier ook niet meer dan een 6 uitdelen.

Morning Runner - Gone up in Flames

Link to comment
Delen op andere websites

Totaal niet mijn smaak. Ik vind het niet mooi. Al die geluiden erachter. Moet wel met een computer gemaakt zijn. Vreemde stemmen.

Echt awfull voor mijn oren. Maar toch geef ik het een geweldige 2/10

Red hot chili peppers - Tell me baby.

Ik zelf vind dit nu een geweldig nummer. Maar wat vind jij ervan?

http://www.youtube.com/watch?v=Xm_tSqFbW0A

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt wel goed. Lekker rustig over het algemeen. Maar juist dat laatste stukje vind ik het beste. Dan komt er wat meer bij en klinkt het juist nog beter.

8/10

Red hot chili peppers - Snow (Hey oh)

Geweldig begin met die gitaar. En je bass erachter maakt het gewoon perfect. Maar denk jij er ook zo over?

Link to comment
Delen op andere websites

Met de Red Hot Chili Peppers ben ik al snel tevreden: 8/10

En omdat het vandaag "Blauwe Maandag" is, schijnbaar de meest depressieve dag van het jaar - volgens een Britse psycholoog. :{ Ik heb daar iig geen last van, maar voor al diegene die er wel last van hebben heb ik een vrolijk deuntje opgezocht. The Statler Brothers met Flowers on the Wall, bekend uit de film Pulp Fiction. ... als je daar niet blij van wordt ... ^_^

Een live versie:

http://www.youtube.c...h?v=g2qAZXHROz8

De versie uit Pulp Fiction, klinkt beter maar geen filmpje:

PS: Door dit liedje heeft Bruce Willis (o.a. Pulp Fiction) zelf een regel tekst toegevoegd aan de film 'Die Hard with a Vengeance': "smoking sigarets and watching Captain Kangaroo". Op een vraag van Zeus (Samuel L Jackson - ook in Pulp Fiction) waar hij al die tijd heeft doorgebracht.

PS2: Als je hier toch niet blij van bent geworden bekijk dan het koe-filmpje op m'n profiel. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...