Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

OMG dat is afschuwelijk. Vooral die stem. ZO creepy. Het klinkt stom. En die geluiden erachter ergeren mij echt volledig.

0/10 Jammergenoeg kan ik niet lager gaan.

Red hot chili peppers - Californacation

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, Californication. Naar mijn mening nog steeds een van de beste nummers van de Peppers. Ik ben geen grote fan van ze, maar kan hun muziek over het algemeen zeker waarderen. Toen ik het nummer voor het eerst voorbij zag komen op TMF, keek ik met grote ogen naar de videoclip, want man, wat vond ik die gaaf! Inmiddels is de techniek al wat achterhaald, maar het nummer wordt er niet minder op. Een 8/10.

The Stone Roses - Elephant Stone

http://www.youtube.com/watch?v=FfzQLZtCZSY&feature=related

Link to comment
Delen op andere websites

Een lekker nummer dat wel, maar fan ben ik er niet van. Ik hou op zich niet zo van dat genre maar zo af en toe zit er wel een uitblinker tussen. Dit nummer trekt mij niet zoveel aan maar het is zeker geen slecht nummer. Heb zelf ook niet echt kennis van populaire bands uit die tijd, laat staan de muziek! :puh: Al met al geef ik het toch een 7/10 omdat het niet verkeerd klinkt.

The Temper Trap - Sweet Disposition

http://www.youtube.com/watch?v=sEwfWFdTvQ4

Link to comment
Delen op andere websites

Nickelback. Yech. Net zo erg als al die Britpop bandjes.

Heerlijk nummer :). Een aantal leden van deze band omkwam bij een vliegtuig ongeluk. Weinig mensen weten echter dat dit de trigger was voor de welkbekende band Deep Purple om het nummer "Smoke on the Water" te schrijven. Letterlijk gaat het nummer over de rook die zich op het water ontwikkelde van het brandende vliegtuig (smoke on the water --> rook op het water).

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat ik echt jammer vind aan dit nummer is dat het niet van een rustig begin steeds verder wordt opgebouwt, maar het steeds een beetje hetzelfde blijft. Een 7/10.

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Normaal gesproken vind ik zulke muziek wel goed. Maar zoals de comments al zeggen (zie bijlage (Imageshack doet het niet meer))

4/10

Dit is ook mijn mening over het nummer van BanaanDaan

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...