Jump to content

[MA] Manhunt 2 (PC)


MartyCeha

Recommended Posts

Ik heb Manhunt 2 op de PSP en daar kun je net zoals in deel 1 een witte, gele, of rode executie uitvoeren. Ik heb het spel nu ook op de PC gedownload (alleen verkrijgbaar via download) maar hier lijkt dit executie-systeem niet toegepast te zijn :? Hier kun je wel interactieve executies uitvoeren, door met de muis de op het scherm aangegeven bewegingen te volgen. Maar als je een vijand achtervolgd, en je houd de muisknop ingedrukt om hem te targetten, kun je zo lang wachten als je wilt maar de target wordt maar niet geel of rood. Terwijl in de tutorial missie (de eerste scene) toch duidelijk wordt uitgelegd dat er drie executie niveau's zijn. En dit geld voor ieder wapen! Weet iemand hoe dat zit? :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Manhunt 2 op de PSP en daar kun je net zoals in deel 1 een witte, gele, of rode executie uitvoeren. Ik heb het spel nu ook op de PC gedownload (alleen verkrijgbaar via download) maar hier lijkt dit executie-systeem niet toegepast te zijn :? Hier kun je wel interactieve executies uitvoeren, door met de muis de op het scherm aangegeven bewegingen te volgen. Maar als je een vijand achtervolgd, en je houd de muisknop ingedrukt om hem te targetten, kun je zo lang wachten als je wilt maar de target wordt maar niet geel of rood. Terwijl in de tutorial missie (de eerste scene) toch duidelijk wordt uitgelegd dat er drie executie niveau's zijn. En dit geld voor ieder wapen! Weet iemand hoe dat zit? :N

Ik heb ook de PC-versie, maar als ik de muis ingedrukt houd, wordt de target wel geel en daarna rood, dus dan klopt er waarschijnlijk iets niet bij jou. Loop je wel vlak achter de persoon zodat de speler gebukt is?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...