Jump to content

GTA SA wil niet opstarten na installeren DYOM


Cabyon

Recommended Posts

Beste,

ik heb DYOM gedownload en zoals bij de in GTA San Andreas User Files geplaatst, CLEO geïnstalleerd, maar nu wil hij ineens Gta_Sa.exe niet meer opstarten??

Ik heb een screentje gemaakt van de foutmelding:

6dvm1y.jpg

Ik weet wel zeker dat IK de fout heb gemaakt, maar ik weet niet wat.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je ook al getest of je CLEO überhaupt goed hebt geïnstalleerd? Dan bedoel ik, heb je getest om SA te starten net nadat en toen je alleen nog CLEO had geïnstalleerd? Weet je zeker dat je Versie 1 hebt, heb je gedowngrade als je versie 2 hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ligt het aan CLEO, misschien niet goed geïnstalleerd of zo. Hoe heb je hem geïnstalleerd: via SannyBuilder of via de site (http://cleo.sannybuilder.com/)? Let op: veel mensen denken dat SannyBuilder installeren genoeg is om CLEO geïnstalleerd te hebben, dit is echter niet het geval! Als je GTA SA opstart, zie je dan in het menu links onderin gele letters? Zie screen:

post-33831-1261572559,97.jpg

Hier is een tutorial voor het installeren van CLEO: http://www.gtaforum.nl/topic/78595-saov-cleo3-installeren-videotut/

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Heb je ook al getest of je CLEO überhaupt goed hebt geïnstalleerd? Dan bedoel ik, heb je getest om SA te starten net nadat en toen je alleen nog CLEO had geïnstalleerd? Weet je zeker dat je Versie 1 hebt, heb je gedowngrade als je versie 2 hebt? ik snap niet hoe je het moet instaleren ik heb het al he instaleert maar ik kan het niet openen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...