Jump to content

Is het het waard?


NummerLock

Recommended Posts

Ik zou niet weten waarom wij het voor jou zouden kunnen beslissen. Persoonlijk heb ik er geen moment spijt van gehad dat ik het spel heb gekocht, want heb me aardig wat uurtjes met dit originele en leuke spel vermaakt.

Ik heb dit topic juist gepost om te kijken of anderen het leuk vinden.

Op deze manier is het beslissen van kopen of niet-kopen een stuk makkelijker. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het al een idee om aan te geven wat jij precies zoekt in GTA, houd je vooral van het volgen van de verhaallijn? Of wil je door middel van zijmissies de stad verkennen? Aan de hand van dat soort dingen is het voor mensen makkelijker om te zeggen of het spel wat voor jou is :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals je weet is het birdview. Ook de gameplay is wat veranderd, en als je een spel verwacht dat op LCS/VCS lijkt, dan raad ik je aan om het niet te kopen. Je moet weten (of voorstellen) dat dit een volledig nieuw spel is. Het is eigenlijk geen GTA, het is een anders spel... Als je puur voor de verhaallijn raad ik je het aan om te kopen. Hou je eerder van Free-Roam, dan mag je het ook kopen, maar dan ga je er niet zolang op spelen per week. De politie vind ik persoonlijk heel leuk, en ook de drugs mogen er zijn. Eigenlijk is dit een aanrader, zolang je maar accepteerd at het bird-view is, en je geen kopie verwacht van VCS/LCS. Ik hoop dat dit je een beetje geholpen heeft!

:bye:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik heb hem op me r4 gezet van me nds. heb er geen spijt van. maar wel jammer dat je geen nooit dood cheat kan XD

Praten over "Warez" op het forum is verboden, de R4 is een van de "warez".

Bewerkt: door Dark_Zemy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

PSP is zelfs mooier dan DS. Ik heb hem en hij is erg leuk.

Ik vind het het waard hoor!

Voordelen:

Eindelijk uit je raam schieten!

Auto's stelen! Nu kan je zelfs auto's stelen als ze op slot zitten!

Coole missie's

Meer wapens.

voor het eerst kan je echte dingen doen met drug's

Nadelen:

2D

en voor de rest niets!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...