Jump to content

[GTA-Lovera] Signature: Che Guevara


GTA-Lovera

Recommended Posts

GTA-Lovera:

Dit is ongeveer een van me eerste Signature's

1. Skyline Toronto

2. Che Guevara

3. Tekst: Be realistic, demand the impossible.

Che Guevara.

De Signature:

PS: Ben juist begonnen met Photoshop en ik houd eigenlijk wel veel van die neon light

Tips zijn welkom!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel een mooie sig op zijn geheel.

Maar ik denk dat het beter zou zijn mocht de tekst en het neon dezelfde kleur hebben.

Je had eventueel een beetje kunnen spelen met de tekst door daar wat effecten zoals een simpele schaduw toe te voegen.

Maar zoals je zelf al zei, ben je er nog maar net mee bezig en ik vind dit toch al een mooi resultaat voor een beginneling.

7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

GTA-Lovera:

Dit is ongeveer een van me eerste Signature's

1. Skyline Toronto

2. Che Guevara

3. Tekst: Be realistic, demand the impossible.

Che Guevara.

De Signature:

PS: Ben juist begonnen met Photoshop en ik houd eigenlijk wel veel van die neon light

Tips zijn welkom!!!

Tjah... wat zal ik zeggen

De tekst vind ik er niet zo mooi bij passen, en dat verpest eigenlijk een beetje de sig :cab:

Maar, aan de andere kant ben je ook een beginner he....

Volgende keer de tekst een andere kleur !

Ik geef hem een 5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem niet mooi. De blauwe gloed over de skyline steekt te veel af van het zwart-wit, je zou beter een rustigere kleur erbij kunnen pakkken. Tevens is het ook niet zo mooi om het neon-effect over een skyline toe te passen, athans, mijn mening. Het hoofd van Guevara is best wel wazig, wat betekent dat je het hebt uitvergroot, waardoor de kwaliteit verslechtert. De tekst is te lang, de kleur gaat vervelend lezen bij het hoofd van Guevara. Bovendien zou je lange teksten onder in de signature kunnen plaatsen. De overloop van de skyline naar Guevara is ook een beetje wazig, ik denk dat je het hoofd van Guevara gewoon in het plaatje van de skyline hebt gezet. En misschien nog een 1 px border zwart er om heen? Dat staat wel zo netjes, vooral rechtsbovenaan, bij het witte voorhoofd van Guevara.

Al met al moet er veel gebeuren met je techniek aan het signature's maken. Ik hoop dat je wat aan dit hebt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...