Jump to content

[REL|SA] Grand Theft Auto: Anderius (Alien City)


Puma

Recommended Posts

Hi,

Eerst even duidelijk maken: deze mod is niet van mij (was dat maar zo :D). De mod is gemaakt door het "Alien City team": een groep Russen, waarvan ik niet alle namen weet. Namen die vaak voorbij komen zijn "Deniska", "Mikaz", "AleXXX" en "MIXAZZZ". Verdere blabla:

AnderiusLogo.jpg

Vandaag is een hoogstandje gereleased op modding-gebied: Grand Theft Auto: Anderius (Alien City)! Al te veel tekst ga ik er niet vuil aan maken. Deze "total conversion" mod moet je simpelweg gespeeld hebben. Het is de meest uitgebreide TC óóit voor Gta: San Andreas, die ook nog eens gereleased is. Check onderstaande links even voor meer info. Problemen, vragen of iets anders als dat: post het in dit topic, maar het hoort eigenlijk thuis in de "hulp" sectie of nog beter: post 't in 't GtaForums-topic (zie onderstaande links-lijst) of PM/mail de makers.

Nog een paar videootjes:

KLIK

http://www.youtube.c...h?v=dRkBO2Y6GwU

Dit zijn maar fracties van alle fun die je kunt hebben in Alien City! Natuurlijk is er ook een storyline...

Enjoy!

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is één van de mods die ik als eerste kende, mapmods dan, veel filmpjes van bekeken en ik vond het echt indrukwekkend :{ . Als het hetzelfde is wat ik bedoel toch, want dat was toevallig ook Alien City, ook TC en met dezelfde screens :7 .

Heb het zelf alleszins altijd wel al eens willen spelen, omdat het zo'n indruk op me achterlaatte :{ .

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: De link werkt weer: http://gtamaps.net/files/pafiledb.php?action=file&id=147

Ten tweede: Je moet eerst een aantal missies gespeeld hebben voordat je vrij in de map mag ronddolen. Jammer genoeg zijn de ingesproken teksten alsook de ondertitels in Russisch en is het daardoor soms lastig om te begrijpen wat je nu precies moet doen en zul je dus moeite hebben met het bereiken van het punt dat je wordt 'vrijgelaten'.

Gelukkig heeft een figuur op Gtaforums.com (vans123) een savegame geupload, van het punt waarop je wél freeroam kunt. Deze kun je hier downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Net even gedownload en gespeeld. Het is echt adembenemend! Ten eerste als je een new game start begin je in een of andere ondergrondse basis, die ziet er echt goed uit. Zeker met die models, schuifdeuren, liften enz. Ziet er bijzonder goed uit. In de stad zelf ziet het er ook geweldig uit, gedetailleerd en uitgebreid. Ook de verschillende peds zijn origineel, net zoals de voertuigen. Echt een knap staaltje modding! Beste TC die ik tot nu toe gezien heb. :Y Petje af!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...