Jeroene Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 hallo! ik heb een vraag, ik heb sinds net xbox live, en nu vraag ik mezelf af kan je een party joinen, als je nog geen vrienden hebt? en zoja, hoe dan? alvast bedankt Jeroene Reageren
PrioX Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Als je nog geen vrienden hebt lukt het niet om er een te joinen maar je kan er zelf wel een aanmaken door op de middelste knop op je controller te drukken en dan naar Party> Start a party, Nu kan je mensen/vrienden waar je mee hebt gespeeld een invite geven voor met jou te praten Als je het niet snapt gewoon vragen Reageren
Jeroene Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Als je nog geen vrienden hebt lukt het niet om er een te joinen maar je kan er zelf wel een aanmaken door op de middelste knop op je controller te drukken en dan naar Party> Start a party, Nu kan je mensen/vrienden waar je mee hebt gespeeld een invite geven voor met jou te praten Als je het niet snapt gewoon vragen ik heb dus met nog niemand gespeeld, dat is het probleem juist. ik kan wel een party aanmaken, maar er komt dan niemand. Reageren
PrioX Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Dan moet je flink gaan spelen of vrienden gaan zoeken(<niet vervelend bedoelt) Reageren
lexus123 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Als je nog geen vrienden hebt lukt het niet om er een te joinen maar je kan er zelf wel een aanmaken door op de middelste knop op je controller te drukken en dan naar Party> Start a party, Nu kan je mensen/vrienden waar je mee hebt gespeeld een invite geven voor met jou te praten Als je het niet snapt gewoon vragen ik heb dus met nog niemand gespeeld, dat is het probleem juist. ik kan wel een party aanmaken, maar er komt dan niemand. Mensen kunnen niet zomaar je party joinen. Alleen mensen die in je Friend List staan kunnen joinen. Mits je de Party open hebt staan en niet op Invite Only. Je kunt wel mensen die je online tegenkomt inviten naar je Party. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.