Jump to content

ps3 fail!


dukeboy

Recommended Posts

Doe je switch aan de achterkant eens een aantal minuten uit, en probeer het vervolgens nog eens? Anders lijkt mij dat de systeemsoftware beschadigd is en dat je hem dus terug zult moeten sturen naar Sony ter reparatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Doe je switch aan de achterkant eens een aantal minuten uit, en probeer het vervolgens nog eens? Anders lijkt mij dat de systeemsoftware beschadigd is en dat je hem dus terug zult moeten sturen naar Sony ter reparatie.

het filesysteem op de harde schijf is beschadigd en zal worden hersteld dit is de boodschap die zich steeds herhaald

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zet je hem af? :?

Met de knop van achter of druk je eerst op de touchscreen van voor en zet je hem daarna vanachter af?

via bakje naar menu te lui om op te staan uit bed

maar is opgelost ik krijg een nieuwe van sony goede service van die juongens

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zet je hem af? confused2.gif

Met de knop van achter of druk je eerst op de touchscreen van voor en zet je hem daarna vanachter af?

via bakje naar menu te lui om op te staan uit bed

maar is opgelost ik krijg een nieuwe van sony goede service van die juongens

Oke dat is mooi. Maar wat je ook zou kunnen proberen is enkele seconden het powerknopje ingedrukt houden (terwijl je hem opstart). Wacht totdat je 2 piepjes gehoord hebt, dan moet ie als het goed is weer normaal doen. Werkt het niet met 2 piepjes, probeer het dan nog een keer, maar dan met 3 piepjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarbij zet de PS3 alleen de instellingen terug. Als de firmware daadwerkelijk beschadigd is los je met een reset helemaal niets op.

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Beste gamers,

Ik las hier een probleem met het herstellen van de hdd van de ps3.

Ik had het zelfde probleem welk iemand anders ook had, nl mijn ps3 bleef maar herstellen.

Ik kreeg dit probleem na het douwnloaden van oude demo,s welke ik eerder van mijn ps3 had gewist.

Ik heb dit probleem opgelost door de hardeschijf er uit te halen en deze aan mn pc te hangen.

Heb deze daar geformateerd en weer teruggestopt in mijn ps3.

Hij werkt weer zoals deze hoort te werken.

Ik heb er een 500gb hdd in geplaatst en werkt top.

Ik hoop dat iemand wat aan deze info heeft.

Groetten van een Gamejunk

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

lool, bedankt

Das Cheap. Maar dan heb ik nog een klein vraagje,

Als ik Bijvoorbeeld Far Cry 2 speel op de PS3 en dan ga Saven, duurt het saven echt gewoon lang, terwijl dit op mijn laptop binnen een seconde gedaan is.

Zijn er schijven die sneller data wegschrijven en kunnen lezen (wat dus ook met de PS3 werkt)?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

Doe je switch aan de achterkant eens een aantal minuten uit, en probeer het vervolgens nog eens? Anders lijkt mij dat de systeemsoftware beschadigd is en dat je hem dus terug zult moeten sturen naar Sony ter reparatie.

hij zegt ps3 niet ps2

>>> Door Bassieboy35: Kijk is naar de datum. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...