Jump to content

Welk design vind jij het mooist van dit forum?


.Levi.

Recommended Posts

Ik kwam op het idee om een topic aan te maken waarin leden een design van een ander in het zonnetje kunnen zetten die zij erg mooi vinden, waarderen en of qua originaliteit boven de rest vinden uitsteken. Het showroom gedeelte schiet al richting de 200 pagina's en nog steeds komen er elke dag weer nieuwe designs het forum binnenstromen. Talloze grafische hoogstandjes zijn te vinden op GTAForum maar voornamelijk in onze Graphics forum en van veel zijn vrijwel vergeten hoe leuk en mooi ze eigenlijk wel niet zijn. Vandaar dit topic, om de vergeten maar schitterende designs opnieuw te laten schitteren en te delen met de rest zodat we hier gezamenlijk een fraaie collectie kunnen samenstellen waarin nieuwe leden en stamgasten altijd doorheen kunnen bladeren.

Benieuwd als ik ben, hoop ik dat hier wat werkjes terecht komen die verdienen gezien te worden.

Kort samengevat + regels:

  • Geen designs van jezelf, alleen van een ander forumlid.
  • Eén design per bericht.
  • Alleen posten van designs.
  • Wat voor design? Denk aan: Large Art, Signatures, Wallpapers, Logo's. Uitgesloten zijn: Userbars, Avatars.
  • Tip: Leuk zou zijn als je linkt naar het betreffende topic zodat leden nog commentaar op het design kunnen geven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...
  • 5 years later...

Ik vind ze niet per se het mooist van dit forum, maar ik wil ze toch ever ergens in het zonnetje zetten puh2.gif

Signature van Ymosky

2VsFi.jpg

Signature van Aron

signaturem6qpu.png

Avatar van glennovic

photo-142657.gif?_r=1439627531

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...