BoerBanaan Posted May 31, 2010 Author Report Posted May 31, 2010 Daan waarom zeg je niet: ''Je mag spammen in onze gangtalk''? Moeten we echt eens over praten, meneer Boer. Dat soort zaken moet je maar in de clan talk bespreken, niet hier.
iefen Posted June 3, 2010 Report Posted June 3, 2010 Lid worden Naam (voornaam): Samir Leeftijd: 13 jaar Waarom wil je Ghost Legion joinen: het lijkt me gezellig en leuk! Kan jij eventueel filmen: ik denk dat mijn pc gaat laggen dan Wat kan jij verder voor de clan doen: euhm er goed uit zien, nee k weet t niet Welke GTA's heb je op de PC vice city / San Andreas Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): nee heb ik niet
Guest AeroCool Posted June 3, 2010 Report Posted June 3, 2010 (edited) Lid worden Naam (voornaam): Samir Leeftijd: 13 jaar Waarom wil je Ghost Legion joinen: het lijkt me gezellig en leuk! Kan jij eventueel filmen: ik denk dat mijn pc gaat laggen dan Wat kan jij verder voor de clan doen: euhm er goed uit zien, nee k weet t niet Welke GTA's heb je op de PC vice city / San Andreas Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): nee heb ik niet Welkom in de clan,iefen. Je mag nu posten in onze Clan Talk (Click) Edited June 3, 2010 by dennis313
GAMEKINGZ Posted June 9, 2010 Report Posted June 9, 2010 (edited) Vriend worden Naam (voornaam): Anthony Leeftijd: 18 Waarom wil je vriend worden: Omdat ik binnenkort een eigen server ga beginnen en al een eigen clan heb buiten gtagames om. Welke GTA's heb je op de PC: GTA SA , ik heb ook GTA IV maar ik speel dat momenteel niet meer. Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): - komt eraan als ik echt ga beginnen in gta iv Edited June 9, 2010 by GAMEKINGZ
BoerBanaan Posted June 9, 2010 Author Report Posted June 9, 2010 Vriend worden Naam (voornaam): Anthony Leeftijd: 18 Waarom wil je vriend worden: Omdat ik binnenkort een eigen server ga beginnen en al een eigen clan heb buiten gtagames om. Welke GTA's heb je op de PC: GTA SA , ik heb ook GTA IV maar ik speel dat momenteel niet meer. Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): - komt eraan als ik echt ga beginnen in gta iv Het maakt in principe niks uit dat je een clan hebt buiten gtagames, je kan dus ook lid worden áls je dat wilt
GAMEKINGZ Posted June 9, 2010 Report Posted June 9, 2010 (edited) Vriend worden Naam (voornaam): Anthony Leeftijd: 18 Waarom wil je vriend worden: Omdat ik binnenkort een eigen server ga beginnen en al een eigen clan heb buiten gtagames om. Welke GTA's heb je op de PC: GTA SA , ik heb ook GTA IV maar ik speel dat momenteel niet meer. Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): - komt eraan als ik echt ga beginnen in gta iv Het maakt in principe niks uit dat je een clan hebt buiten gtagames, je kan dus ook lid worden áls je dat wilt Oke dan wil ik graag lid worden. Lid worden Naam (voornaam): Anthony Leeftijd: 18 jaar Waarom wil je Ghost Legion joinen: Zie quote hierboven Kan jij eventueel filmen: Momenteel nog niet Wat kan jij verder voor de clan doen: Ligt eraan wat er nog nodig is. Welke GTA's heb je op de PC : Zie quote hierboven Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): zie quote hierboven Edited June 9, 2010 by GAMEKINGZ
Dr.Oppai Posted June 9, 2010 Report Posted June 9, 2010 Vriend worden Naam (voornaam): Anthony Leeftijd: 18 Waarom wil je vriend worden: Omdat ik binnenkort een eigen server ga beginnen en al een eigen clan heb buiten gtagames om. Welke GTA's heb je op de PC: GTA SA , ik heb ook GTA IV maar ik speel dat momenteel niet meer. Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): - komt eraan als ik echt ga beginnen in gta iv Het maakt in principe niks uit dat je een clan hebt buiten gtagames, je kan dus ook lid worden áls je dat wilt Oke dan wil ik graag lid worden. Lid worden Naam (voornaam): Anthony Leeftijd: 18 jaar Waarom wil je Ghost Legion joinen: Zie quote hierboven Kan jij eventueel filmen: Momenteel nog niet Wat kan jij verder voor de clan doen: Ligt eraan wat er nog nodig is. Welke GTA's heb je op de PC : Zie quote hierboven Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): zie quote hierboven Aangenomen.
K1pc0rn Posted June 9, 2010 Report Posted June 9, 2010 Naam (voornaam): Lennart Leeftijd: 14 jaar Waarom wil je Ghost Legion joinen: om met z'n alleen Gta te spelen Kan jij eventueel filmen: ja! Wat kan jij verder voor de clan doen: gezellig doen Welke GTA's heb je op de PC: Gta IV en op de Xbox 360 Gta EFLC Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): Kipcorn NL dacht ik
Dr.Oppai Posted June 9, 2010 Report Posted June 9, 2010 Naam (voornaam): Lennart Leeftijd: 14 jaar Waarom wil je Ghost Legion joinen: om met z'n alleen Gta te spelen Kan jij eventueel filmen: ja! Wat kan jij verder voor de clan doen: gezellig doen Welke GTA's heb je op de PC: Gta IV en op de Xbox 360 Gta EFLC Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): Kipcorn NL dacht ik aangenomen.
MidnightMayhem Posted June 12, 2010 Report Posted June 12, 2010 Lid worden Naam (voornaam): Arne Leeftijd: 13 Waarom wil je Ghost Legion joinen: Ik ben hier al geweest, maar weggegaan omdat SAMP niet werkte. Daarom ga ik, na de examens (van 14 - 23 juli) San Andreas gewoon herinstalleren en deze installatie clean houden Ook ga ik eens meedoen met 'n meeting in IV, al zal dat voor mij wel lego-GTA worden. Kan jij eventueel filmen: Ik heb Fraps Registred, dus dat is mogelijk, ja. Wat kan jij verder voor de clan doen: Simpele artworkjes in mekaar flansen en voor gezelligheid zorgen Welke GTA's heb je op de PC GTA SA, GTA IV Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): Arnedude.
BoerBanaan Posted June 12, 2010 Author Report Posted June 12, 2010 Lid worden Naam (voornaam): Arne Leeftijd: 13 Waarom wil je Ghost Legion joinen: Ik ben hier al geweest, maar weggegaan omdat SAMP niet werkte. Daarom ga ik, na de examens (van 14 - 23 juli) San Andreas gewoon herinstalleren en deze installatie clean houden Ook ga ik eens meedoen met 'n meeting in IV, al zal dat voor mij wel lego-GTA worden. Kan jij eventueel filmen: Ik heb Fraps Registred, dus dat is mogelijk, ja. Wat kan jij verder voor de clan doen: Simpele artworkjes in mekaar flansen en voor gezelligheid zorgen Welke GTA's heb je op de PC GTA SA, GTA IV Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): Arnedude. It's great to have you back Welkom terug, Arne.
BoerTijger Posted August 16, 2010 Report Posted August 16, 2010 Lid worden Naam (voornaam): Joey Leeftijd: 13 (1 april 14 (jajaja geen grap) Waarom wil je Ghost Legion joinen: Omdat ik het een leuke clan vindt! En ik ken boerbanaan ook al wel ffkes Kan jij eventueel filmen: Ja wel met xfire :o Wat kan jij verder voor de clan doen: Net wat jullie willen zal ik proberen tedoen! Welke GTA's heb je op de PC: GTA IV / GTA EFLC Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): gtaivismijnspel Succes met het kiezen
BoerBanaan Posted August 16, 2010 Author Report Posted August 16, 2010 Lid worden Naam (voornaam): Joey Leeftijd: 13 (1 april 14 (jajaja geen grap) Waarom wil je Ghost Legion joinen: Omdat ik het een leuke clan vindt! En ik ken boerbanaan ook al wel ffkes Kan jij eventueel filmen: Ja wel met xfire :o Wat kan jij verder voor de clan doen: Net wat jullie willen zal ik proberen tedoen! Welke GTA's heb je op de PC: GTA IV / GTA EFLC Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): gtaivismijnspel Succes met het kiezen Toegelaten
Recommended Posts