NickOwnage Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) Een vriend van mij in real wil me toevoegen op Xbox live. Hieronder wat op MSN gezegd werd. Kan iemand mij/hem helpen? Tim zegt: je moet xboxlive hebben om vrienden te maken, maar ik heb geen xbox live Nick zegt: Waarom niet dan? Je moet wel met Internet verbonden zijn. Tim zegt: maar ik heb geen xbox live dus kan ik geen vriendne maken Nick zegt: Je hebt wel een Xbox account maar geen Live account. Ok. Hoe heb je je account gemaakt> Tim zegt: ik heb wel live account Nick zegt: ? Tim zegt: ik heb Xbox account: (censuur) ik heb Xbox-live account: (censuur) Nick zegt: Heb je je account gemaakt via Xbox of Computer? Tim zegt: xbox Nick zegt: Hmm.. Bel anders Microsoft ff op. Of kijk ff op Xbox.com en log je ff in. Tim zegt: maar toen ik de xbox kocht was er bij 4 weken gratis xbox live Gold ofsow maar dat is nu allang verlopen Nick zegt: Ja, maar dat maakt niks uit. Je hoeft geen gold te hebben om vrienden te maken. Tim zegt: wat dan wel? Bewerkt: 30 januari 2010 door NickOwnage Reageren
Scarface92 Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 En waar kan ik nou ergens een probleem uithalen? Het klopt inderdaad dat als je een Xbox aanschaft er gratis 4 weken (1 maand) Xbox Live Gold bij krijgt. Dat is om het zo te zeggen een proef maandje, om te kijken of je het leuk vind of niet. Als dit is verlopen kun je uiteraard weer een nieuwe Gold lidmaatschap aanschaffen, je krijgt een code die je vervolgens moet invullen om Xbox Live. Je vriend heeft waarschijnlijk nog geen Xbox Live account maar een 'normaal' account waarmee je niet mee op Live kunt. Je zult dus een apart account aan moeten maken wil je over Xbox Live beschikken. Tevens zul je ook een internet aansluiting (kabel) moeten hebben om te kunnen verbinden. Ik hoop dat je vriend nu genoeg weet. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 En aanmelding neem ik aan via Xbox.com en niet via Xbox? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 En aanmelding neem ik aan via Xbox.com en niet via Xbox? Kan beide, je kunt je zowel registeren via de site als via het Xbox 360 (Dashboard). Buiten dat wil ik ook nog iets kwijt over Silver. Als je Xbox Live Silver heb aangeschaft kun je niet online gamen maar enkel verschillende demo's of andere dingen downloaden via Xbox Live Marketplace. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) Tim zegt: maar ik heb al en live account Nick zegt: Weet je het zeker? Want anders zou je alle dingen al kunnen doen. Tim zegt: ja want dat account heb ik toen al aangemaakt, er staat ook onder die naam Xbox-LIve onder (i.d.g.) (naam) als ik zegmaar in wil loggen kan ik die ook kiezen en daar staat onder de naam Xbox-Live Ikzelf snap er niks van. Bewerkt: 30 januari 2010 door NickOwnage Reageren
Scarface92 Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) Als je al een Live acount hebt aangemaakt zou je normaal gezien gewoon vrienden moeten kunnen toevoegen. Ik snap z'en probleem niet helemaal, wat bedoelt hij nou eigenlijk? Bewerkt: 30 januari 2010 door GrandTheftTwano Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) Als je al een Live acount hebt aangemaakt zou je normaal gezien gewoon vrienden moeten kunnen toevoegen. Ik snap z'en probleem niet helemaal, wat bedoelt hij nou eigenlijk? Nou kijk, hij heeft wel gewoon een Xbox-live account maar hij kan geen vrienden toevoegen. Maar hij heeft alleen geen gold meer. Dat is het enige. Tim: Dus ik wil inloggen Ik druk op de guide-knop - dan sign-in dan kan ik kiezen uit: (namen), Waar dan onder staat : (XboxLive) meteen als ik op die inlog zegt ie: Can't connect to Xbox LIVE. Select Test Connection to troubleshoot, or try recovering your profile. For more info, go to www.xbox.com/support. Nick: heb je je internetkabel wel aangesloten? Tim: Nee geloof het niet. (Probleem dus: geen kabel erin) Weet er iemand ook iets van internetkabels verlengen? Bewerkt: 30 januari 2010 door NickOwnage Reageren
lexus123 Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Als je al een Live acount hebt aangemaakt zou je normaal gezien gewoon vrienden moeten kunnen toevoegen. Ik snap z'en probleem niet helemaal, wat bedoelt hij nou eigenlijk? Nou kijk, hij heeft wel gewoon een Xbox-live account maar hij kan geen vrienden toevoegen. Maar hij heeft alleen geen gold meer. Dat is het enige. Tim: Dus ik wil inloggen Ik druk op de guide-knop - dan sign-in dan kan ik kiezen uit: (namen), Waar dan onder staat : (XboxLive) meteen als ik op die inlog zegt ie: Can't connect to Xbox LIVE. Select Test Connection to troubleshoot, or try recovering your profile. For more info, go to www.xbox.com/support. Nick: heb je je internetkabel wel aangesloten? Tim: Nee geloof het niet. (Probleem dus: geen kabel erin) Weet er iemand ook iets van internetkabels verlengen? Hoe lastig vind die Tim het? Nee, geen internet-kabel erin proppen, maar wel verwachten dat je internet op je console hebt. Zo werkt het toch ook niet op de PC!? Wat je doet: Ga naar de Gamma en koop daar een internet-kabel van de juiste lengte. Komt zeker zo'n reactie van: 'UHNJLBGF, hoe weet ik hoe lang ie moet zijn dan, uhdfhg!' Meten.. Trouwens, als je een account aanmaakt via Xbox.com/nl krijg je GEEN gratis maand Gold. Vraag me niet waarom, het is gewoon zo. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Als je al een Live acount hebt aangemaakt zou je normaal gezien gewoon vrienden moeten kunnen toevoegen. Ik snap z'en probleem niet helemaal, wat bedoelt hij nou eigenlijk? Nou kijk, hij heeft wel gewoon een Xbox-live account maar hij kan geen vrienden toevoegen. Maar hij heeft alleen geen gold meer. Dat is het enige. Tim: Dus ik wil inloggen Ik druk op de guide-knop - dan sign-in dan kan ik kiezen uit: (namen), Waar dan onder staat : (XboxLive) meteen als ik op die inlog zegt ie: Can't connect to Xbox LIVE. Select Test Connection to troubleshoot, or try recovering your profile. For more info, go to www.xbox.com/support. Nick: heb je je internetkabel wel aangesloten? Tim: Nee geloof het niet. (Probleem dus: geen kabel erin) Weet er iemand ook iets van internetkabels verlengen? Hoe lastig vind die Tim het? Nee, geen internet-kabel erin proppen, maar wel verwachten dat je internet op je console hebt. Zo werkt het toch ook niet op de PC!? Wat je doet: Ga naar de Gamma en koop daar een internet-kabel van de juiste lengte. Komt zeker zo'n reactie van: 'UHNJLBGF, hoe weet ik hoe lang ie moet zijn dan, uhdfhg!' Meten.. Trouwens, als je een account aanmaakt via Xbox.com/nl krijg je GEEN gratis maand Gold. Vraag me niet waarom, het is gewoon zo. Yo gast chill out, hij heeft er geen verstand van. Hij heeft zijn xbox pas 4 weken ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.